Metamfetamin från efedrin med hjälp av jod och röd P

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Mycket detaljerad förklaring, kemist. Jag har nu 57 % jodvätesyra, röd fosfor, jod, pseudoefedrinhydroklorid och destillerat vatten. Kan du berätta för mig tillsatsförhållandet, återflödestemperatur och tid?
 

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Aug 1, 2024
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Jag förstår inte varför det är så, jag frågar bara för att ett bättre sätt för mig alltid kommer att vara E + P + H3PO4 85% <+ ... och värma till 110C och börja gradvis tappa I enligt kvantitet E i reaktion, i princip när jag filtrerade reaktion till behållare med toluen eller xylen och tillsatte blandning NaOh med vatten så att jag har det är samma rena freebase vad jag kan filtrera från torr NaOh vad som perfekt absorberade alla föroreningar efter 2-3 gånger tillsats av blandning HCl 32% <+ med vatten för varje gång skakning och separat mindre del så så att jag kan göra göra vackrare produkt utan omkristallisering MEN KILLAR Jag vill inte se ut som en bästa smartare kille på världen bara bara frågade varför så komplicerat eftersom en aldrig provat annan metod som jag vet gör det. 🙃 frid 🤘
 

fruithuntr

Don't buy from me
Member
Joined
May 7, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
så vi behöver inte ens återflödeskondensor och vi kan laga den i bara 1 och en halv timme inte 24 timmar? varför är videon uppe om koktiderna är fel och hes inte återflödar? kommer det här att fungera? varför lägga upp falsk information, kan vi få en bättre metod att använda att den här killen i videon, hur kan vi göra en reaktion med en återflöde för små satser med otp-produkter eller som ethis video säger att vi inte ens behöver återflöde, jag är mycket förvirrad varför administratören skulle tillåta att en sådan skitvideo används på denna webbplats
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
114
Reaction score
71
Points
28
Du har mycket kritik med många frågor! Om du kan göra bättre?. Låt oss se din video!
 

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Aug 1, 2024
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
hej dude ledsen bara du inte tänker på mig inte dåligt jag är verkligen vänlig person och nyfiken men jag vill veta varför så komplicerat och längre och varför använde så mycket jod och arbetar med hypofosforsyra, jag vill göra lite min video bara för åsikter från andra människor med denna hobby men jag är paranoid inlägg i etern 😶‍🌫️ fred 🤘
 

bigclit

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Kan någon länka mig till en one pot-metod där jag kan få allt material personligen. Idc om jag bara hamnar med lite smutsig meth som bara letar efter ett projekt medan fru är ute ur stan för helgen.
 

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Aug 1, 2024
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Duuuude snälla du gör inte det, finns verkligen många bättre metoder vad du kan lära dig själv, bara för respekt för matlagning 🫠
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jag har inte tillgång till någon form av efedrin, vad är dess alternativ? Känner du till en annan metod, vänligen meddela mig
 

Jeffrey B.

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 25, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
du kan syntetisera det, extrahera från växter eller köpa i form av receptfria läkemedel, beroende på var du bor
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jag har provat alla metoder Inte från medicinen, inte från växten Jag har inte tillgång till någon typ av efedrin
 

calmcatfather

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Här står det racemiskt eller syntetiskt efedrin. Kan vi använda Psodoephedrine istället?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kan någon svara på den här frågan?
 

calmcatfather

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Såvitt jag har undersökt tror jag att efedrin eller pseudoefedrin i form av hydrokloridsalt fungerar framgångsrikt för denna reaktion. Men jag har fortfarande inte kunnat hitta *****giltig information.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej, herrn.
Tack, sir.

Jag har en fråga.

Varför är det i pulverform och inte kristallform?

Vad är renheten hos den färdiga produkten?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallå, för att det är racemiskt metamfetamin.
Dess renhet uppskattades inte av ett analyslaboratorium.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Tack så mycket, herrn.
Är videometoderna och Moskva-rutterna desamma?
 
Last edited:

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
DCM / diklormetan / metylenklorid (samma sak), reagerar med sekundära aminer för att producera en lika stor mängd klormetylklorider och iminiumklorider. Dessa kan reagera med de återstående aminerna, bla bla bla. Hastigheten med vilken detta händer beror helt på aminen, jag undviker bara DCM-användning som lösningsmedel när jag arbetar med aminer av något slag.
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Det är ett pulver eftersom det bara behöver omkristalliseras. Det är dock samma sak: om ett pulver är helt rent och omkristallisering görs bara av estetiska skäl (hur det ser ut), behöver det bara lösas upp och långsamt avdunstas. Långsam avdunstning innebär större kristaller; snabb avdunstning innebär små kristaller, som kan se ut som pulver. Omkristallisering utelämnas vanligtvis, och det antas bara att det kommer att göras om personen vill göra det eftersom det kan vara ett mycket personligt *****steg.

Om omkristalliseringen görs för rening, bör den efter upplösning varmfiltreras, följt av långsam indunstning, och normalt föredrar alla molekyler att bilda sitt gitter med liknande molekyler. Det betyder att allt som försöker avlägsnas kommer att befinna sig på utsidan av kristallen istället för inuti den.
 

222mario

Don't buy from me
New Member
Language
🇨🇿
Joined
Aug 27, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag är helt ny här, kan någon hjälpa mig med produktionen?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hur många ml ska glasballongen vara och hur stor ska återflödeskondensorn vara? Kan du vara snäll och svara?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Vilken ballong pratar du om? Standard Allihn återflödeskondensor, medelstor.
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Det finns NH4Cl och H2SO4 i listan. Var exakt används dessa i syntes? Tack för svaret.
 
Top