SCAM Introduktion till Black Pyramid Market

Bimbone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Mycket lovande! Jag hoppas att den här platsen är blufffri
kommer att försöka, tack
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
leafe det i veckor inte ens en order accepteras ... det suger helt enkelt jag hoppas att de ändrar mig och dess systemproblem!
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
Hej, tack för att du kontaktade oss.

Vi har publicerat ett annat tillkännagivande strax efter ämnet anti-phishing.

Anti-phishing-rustningen kommer bara att visas i slumpmässiga fall.

För det mesta är allt du behöver göra för att registrera dig helt enkelt att svara på en av våra två captcha och det är det.

Det fungerar bra eftersom vi ser nya personer som registrerar sig varje dag.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
och varför är pengar frysta där och ingen säljare är online eller ens accepterar något i 2 veckor + är det en slags affär? Jag tror inte ...
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: du bifogade inte någon skärmdump i ditt inlägg förresten.
Du skickade bara in de som bifogades i vårt ämne....
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: du bifogade inte någon skärmdump i ditt inlägg förresten.
Du skickade bara in de som bifogades i vårt ämne....
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
41
Points
18
Detta är en bluffmarknad. Användare akta sig, verka inte på denna marknad. Du har blivit varnad.

ADMIN: Denna marknadstråd borde ha en röd SCAM-tagg, precis som Alien Market.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
varför ingen delte den här skitmarknaden länkpost ? jävla bedragare ...
 

salemwitches

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 26, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Jag upptäckte BB Forum för 3 dagar sedan tack vare Black Pyramid-marknaden och deras mycket vänliga support som jag har gått med i för ungefär en månad sedan.

Först och främst: tack båda för att ni ger lite friskhet i detta fält som är darknet.
För det andra och inte det sista, när de flesta gillar att hålla det enkelt (och fult för det mesta) på grund av dålig kodning eller design eller helt enkelt för att de bara är för lata för att göra nödvändiga uppgraderingar, fördubblar dessa killar mängden ansträngning och gissa vad: det visar! i alla aspekter!

Big-Up till dig Heinsenberg och Amenhotep för det stora arbetet. 😉😘

Så långt jag kunde försöka (jag har totalt 8 beställningar *****förda), är marknaden alltför snabb, bilder, sökning, profil, medlem och produktsida laddas på nolltid.
Jag tycker verkligen om utcheckningssystemet också och dynamiken utan att använda Java. Det är briljant.

Designen är också felfri (okej, jag håller med om att jag alltid har varit ett stort fan av Egytpian-kulturen för min del ...)

När andra marknader känns gamla och lite tråkiga och vanligtvis drivs av samma besättning om och om igen, utförde du verkligen vad jag kallar ett utbrott inom detta område och jag antar att det nu bara är en tidsfråga innan du drar anständig trafik om inte redan.

Jag såg lite bråk här och där med andra människor som du kanske stör med din tjänst: Jag säger ignorera dem, inte ge en skit och hålla den uppe med det fina arbetet.
 

artme2

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 30, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
hej killar! svart pyramid är cool! men jag noob och jag vill skriva ett meddelande och när jag skrev ingenting att göra !!! hur kan jag göra snälla !! det här är en dum fråga jag vet men hjälp mig snälla ... ha en bra dag
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Det är inte coolt om du inte tycker om exit scamming. Btw, du trollar helt klart och söker uppmärksamhet. Så här går du ;).
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Inga uppdateringar, inget spårningsnummer, jag rekommenderar det inte för att göra affärer.
Jag har väntat i en månad för att kunna göra beställningen och nu har jag väntat i ytterligare 12 dagar och det fanns inga uppdateringar från leverantörerna även om jag bad dem om spårningsnummer. Killen som bad mig att köpa dessa prover blir förbannad och nu ser jag dum ut. Det är allt mycket oprofessionellt, nemesis marknaden var mycket bättre. Jag är till och med orolig för att det kan vara bluff eftersom jag inte kunde ta ut pengar och support svarade mig aldrig när jag begärde mina pengar tillbaka. De var bara tillgängliga på marknadsplånboken men jag kunde inte ta ut dem.
 

Attachments

  • SRJBYt6vfV.jpeg
    SRJBYt6vfV.jpeg
    5.3 MB · Views: 287

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Håll dig borta kan jag säga efter att ha väntat 2 veckor på godkännande av order och grundämnen som inte kan dra tillbaka !!! Jag hoppas att de ändrar mig men faktiskt är det tidsavfall !
 
  • Like
Reactions: vis

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Jag har väntat i cirka 6-7 veckor. 2 och en halv vecka sedan beställningen har skickats enligt orderstatusen men fortfarande kom ingenting, på söndagen öppnade jag tvist och fortfarande ingenting.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
dessa inlägg bör tas bort eller markeras som bluff som inte fler människor blir fångade
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Fortfarande inget svar

Accepterad den 2023-11-18 (20:59)

Expedierad den 2023-11-18 (22:59)

Bestridd den 2023-12-03 (15:29)
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
min blev accepterad nu hoppas jag att det fungerar bra då kommer jag att ta allt tillbaka support svar men webbplatsen har mycket problem faktiskt jag tror att orsaka att massiva förseningar. väl låt oss se jag hoppas att det fungerar också för andra i samma situation du fick suport svar under tiden?
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Min blev också accepterad och efter över två veckor kom varorna aldrig fram, låt oss se om jag får återbetalning eftersom supporten arbetar med det.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Jag kan bara hoppas att det var säljarens specifika problem och hoppas att mitt fungerar bra men ser ut som att de löste problemen från de senaste veckorna nu!
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Senaste meddelandet från supporten var för 4 dagar sedan, leverantörerna förblir inaktiva, har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar och supporten fortsätter bara att hålla mina pengar och känner till hela situationen. Det är en mycket konstig situation
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Även om du tror att det är i spärr, använder de förmodligen dessa medel, ingen visningsnyckel = inget bevis på marknaden som håller mynten.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Marknaden faktiskt nere?
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Håll dig borta därifrån det är bara en total bluff !!!! den här webbplatsen är värsta skiten någonsin !!!!
 

Helsinki1

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Marknaden är nere och jag har 700usd i min plånbok! är detta en exit-bedrägeri? eftersom vi inte kan ta ut pengarna ur plånboken var detta bundet att hända
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Joined
Jan 27, 2023
Messages
186
Reaction score
134
Points
43
Deals
8
Jag har försökt ta ut pengar från dem i evigheter utan något resultat
 
View previous replies…

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jag kan inte ens ta ut de 300+ dollar som finns på mitt konto utan att stöta på

"Du måste åtminstone *****föra en försäljning värd hälften av ditt saldo innan du tar ut pengar som har satts in på vår marknad.
I framtiden, om du vill att dina pengar automatiskt ska återföras till din personliga plånbok efter en annullerad eller misslyckad order, är du välkommen att aktivera 2fa-autentiseringen i din profil och ange en kryptoåterbetalning".

Jag kunde inte heller ha ett köp som levererades till min brevlåda. De leverantörer som jag har talat med på den här webbplatsen är ovilliga att tillhandahålla spårnings-id eller göra en ursäkt för att felplacera spårnings-id. Det är skrattretande att denna marknad (svarta marknaden) fortfarande anses vara något ansedd på andra webbplatser med nästan ingen kritik till skillnad från ares och inkognito. Detta är en tydlig utgångsbedrägeri, smh. Jag borde ha gjort bättre forskning, lol.
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jag tycker inte att det är konstigt att den här sidan fortfarande är kopplad till deras hemsida. På sätt och vis gör det att de kan behålla den trovärdighet de en gång hade. Vid ett tillfälle tror jag att svart pyramid var en legitim marknad. Nu lämnar de bedrägerier och tillåter inte sina kunder att ta ut pengar.
 
Top