• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Methamphetamine Efedrin a pseudoefedrin

Methamphetamine

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Det tjeckiska sättet är inte dåligt men jag har något emot dessa biprodukter, oreagerade hundar och lågt utbyte. Men allt beror på hundarnas renhet. Men björk är ett annat kaffe.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
Jag kan inte svara på enskilda kommentarer så jag måste megatresk så här när det gäller dessa återvändsgränder så först måste vi ha varorna så att vi kan lösa återvändsgränden men vi är på rätt spår för jag har också intrycket att snart kommer maserko med sin egen produkt jag är nyfiken och ser fram emot att äntligen någon kommer att starta den här
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Jag är FOR... föreslår bara hur, om jag kommer på ett bättre sätt skriver jag det... vi letar efter ett sätt att få det att fungera, inte ett sätt att inte få det att fungera
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Leta efter, hitta, uppfinna..... Vad sägs om att kontakta våra gurus på BB.expert för att ta reda på svaren på dina frågor. Max. Vänlighet från deras sida i alla sammanhang.....
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Jag ser fram emot,,,, och kan skicka något till papperskorgen
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
coolt
Jag ber om ursäkt för att jag infogade falsk information, men från dina kommentarer drog jag *****satsen att du faktiskt planerade att göra något

När det gäller "1 kg efa-pusslet", hur skulle ett sådant "pussel" se ut? Jag skulle vara intresserad av att veta
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Så det har redan delats upp på fältet hittills, men jag vill fortfarande dela upp min halva i två delar.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Cus Jag försökte fråga ett par gånger, men fick aldrig något exakt svar.....Vet du hur man separerar ibuprofen från Modafen och extraherar PSE????
Alla möjligheter som folk skrev om har misslyckats i *****ändan, så om du har något verifierat
. TACK
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Vitt kristallint pulver eller färglösa kristaller. Det är praktiskt taget olösligt i vatten, lättlösligt i aceton, i eter, i metanol och i diklormetan. Löses i utspädda lösningar av alkaliska hydroxider och karbonater.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Du har många variationer att separera från varandra, oavsett om det är fri bas eller salt pse
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
PSE
Vitt kristallint pulver eller färglösa kristaller. Det är lättlösligt i vatten och i 96% alkohol och något lösligt i diklormetan.

Smälter vid ca 184 °C.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Men jag skulle inte gå för långt in i den där Modafen-skiten. Eftersom de är fulla av gaak och nya fyllmedel som du kommer att dra ihop från hunden om du inte drar av det ordentligt. Och sedan ögon för att gråta efter reaktionen. Så lycka till och glöm inte att lägga upp en skrivning efter en framgångsrik extraktion .... Tack och lov
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
I så fall, vad ska jag göra.....beställa efedrin Jag vill inte riktigt.....så bara extraktion från växter eller Polen?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Beställ efedrin kan du dela från var? Låter briljant
Skicka ett privat meddelande
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Mer trots här allt jag känner också... Varken efedrin eller Vendor ... sparka propellern ... så att du kan efter det nya året när det kommer att vara mindre täppt ...
 

donart1

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
:D för att få en försäljare att dyka upp så måste en kock födas här tills ingen lagar mat i cz/sk så kommer ingen kvalitetsförsäljare att finnas här
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Bra kockar skulle vara få och långt mellan, snarare behövs en bra chef som tar det i sina händer och hanterar det hela, sätter ihop alla trådar. Han ska räkna ut utbudet, hitta en investerare och se till att det går smidigt. Det är så ett aktiebolag ska vara. Ingen chef, bara en andel i företaget. Det är vad som krävs för att driva ett företag. Det är en progressiv idé. Guildies är misstänksamma mot nya saker, men jag tror att den som tar den första vinner jackpotten.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Bra kockar skulle vara få och långt mellan, snarare behövs en bra chef som tar det i sina händer och hanterar det hela, sätter ihop alla trådar. Han ska räkna ut utbudet, hitta en investerare och se till att det går smidigt. Det är så ett aktiebolag ska vara. Ingen chef, bara en andel i företaget. Det är vad som krävs för att driva ett företag. Det är en progressiv idé. Guildies är misstänksamma mot nya saker, men jag tror att den som tar den första vinner jackpotten.
 

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej, kan du hjälpa mig med Birch?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Ge inte vad du behöver för att hjälpa
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Äntligen den första som är intresserad av att göra riktig matlagning du har bollar man och du gladde mig på samma gång. Vår sk/cz-scen på BB fore är full av dumma barn ......
 
View previous replies…
Top