Question bästa stället att källa kokain i colombia

coca75

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
hej

var är det bästa stället i colombia för någon utan några förbindelser att gå till och få kanske flera gram eller några hundra gram rent kokain till ett bra pris? (tänker mindre än $ 10 per gram).
 

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2022
Messages
41
Reaction score
8
Points
8
om du behöver en kontakto berätta för mig är DM ... du talar spanska????
 
View previous replies…

Joel214

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kan någon berätta för mig hur jag kan lägga till volym till kokainkloridat för att göra crack?
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Jag behöver importera kokabaspasta (pasta base de coca) från Colombia till Spanien, jag behöver direktkontakt med någon jordbrukare i Nariño, Cauca, Putumayo, Caqueta eller huila.
Jag skulle också behöva någon i Colombia för att dölja kokabaspastaen (pastabas de coca) väl, för att förhindra att den beslagtas av colombianska och spanska tullar.
Jag behöver också en garanti för att varorna kommer att nå mina händer, jag kommer inte att betala i förskott utan att först ha verifierat att det är en legitim säljare genom olika personliga metoder.
gracias amigo!!!
 
View previous replies…

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2022
Messages
41
Reaction score
8
Points
8
du behöver inte åka till Valle Del Cauca någon kommer att göra det åt dig ... ingen kan komma in i Valle del Cauca utan särskild auktorisation av lokalbefolkningen ... de har inte el för alla ... VÄLKOMMEN TILL DEN JÄVLA FJÄRRAN VÄSTERN.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Vilka skulle garantierna vara för dig? för den frågan är komplex och enkel på samma gång
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Om personen har ekonomisk kapacitet, om de kan få hjälp, om de har några frågor som de vill veta, förklarar jag dem gärna internt med specifika och väl detaljerade frågor om vad de vill ha och jag kommer att vägleda dem mycket mer.
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Gör colombianerna oxidation av freebase först?
Eller går de bara från coca base direkt till hcl?
Eller använder de kaliumpermanganat först för att oxidera?

@auc @chicaloca
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
de använder pergamante och producerar det själva
 
Top