5cl syntes kit kina

zarathustra

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 3, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Kan

(2-Bromoethyl)benzene CAS: 103-63-9 användas istället för 5-Bromo-1-pentene?

 

zarathustra

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 3, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Menar du att

2-Bromoetyl)bensen CAS: 103-63-9

kan användas också, men skulle vara lite svagare? Eller mycket svagare? Tack u
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8

Ingen vet, jag gissar 10-50% styrka av moderföreningen. Försök att hitta originalpapper på 5Cl-derivat, kanske testades fenyletylderivat.
 

flightrcs

Arested
Member
Joined
Jul 17, 2022
Messages
34
Reaction score
50
Points
18
Kan någon bekräfta att det är den huvudsakliga ingridiensen?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Ja, men du kommer att få en låg potens av substansen.
 

khundongdong

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
17
Reaction score
4
Points
3
så med de här 4 materialen/ingredienserna.
skulle den här metoden fungera för att göra 5cladb?
 

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 29, 2022
Messages
33
Reaction score
12
Points
8
Jag tror att detta är den viktigaste ingrediensen cas # 946343-59-5 måste kontrolleras med experterna.
 

BackstagePanther

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Hej, efter en stor olycka är vi tillbaka igen. Medan jag funderade på att göra ett köp för att prova denna exakta väg / recept, undrade jag om 5-bromo-1-fluoropentan (cas nr 407-97-6) kunde ersätta 5-bromo-1-penten (cas 1119-51-3). Ty i förväg för svar.
 

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 29, 2022
Messages
33
Reaction score
12
Points
8
jag skulle vilja säga ge
det är mycket lättare att få tag på kemikalier för att tillverka jwh18 och ur144.
 

BackstagePanther

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Men , är de jwh18 och ur144 mer potenta än 6cl-adb-a eller till och med 5cl-adb-a ?
 

BackstagePanther

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
10
Reaction score
8
Points
3

Exakt, enligt min 7-8-åriga erfarenhet var kungen 5F-SGT-151. Super svår syntes. 5F-ADB och 5F-MDMB-2201 var en liten nivå lägre men fortfarande superpotent. Och från de noider som slog marknaden det senaste året är 6cl-adb-a den starkaste och sedan 5cl-adb-a. Fortfarande är båda inte som kungen 5F-SGT-151 (5F-CUMYL-PEGACLONE). För en traditionell 10-årig noid-rökare är denna ADB-Butinaca som alla säljer nu mycket mycket mild och låg styrka, och de kommer inte tillbaka för det, som de skulle göra för 6cl-adb-a. Du måste fördubbla mängden applicering av butinaca på dina "medel" för att få hälften av effekterna av 6cl-adb-a. Vi försöker för närvarande hitta denna föregångare cas. 1971007-89-2 - IUPAC - Metyl (S) -2-(1H-indazol-3-karboxamido)-3,3-dimetylbutanoat för att prova det nuvarande receptet , antingen med 1-brom-5-penten (förmodligen resultera i 5cl-adb-a) eller med 1-brom-5-fluoropentan (förmodligen resultera i något starkare). Vi hittar alla ingredienser inhemskt (EU), men av någon anledning, medan även fluoropentan har ett normalt pris (dyrt som molekyl, men normalt, jag tror att det är en "fettvätska") är penten super dyrt. Vi blev just lurade igen på prekursorn som beskrivs ovan. Och medan vi beställde några av materialen inhemskt började vi leta efter prekursorn igen. Och förlåt om jag bryter mot reglerna om "sourcing", men jag är så frustrerad ...
 

BackstagePanther

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Jag gjorde ett misstag om cas, jag menade artikelnummer 27248 i cayman
 

Lordseeds

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 19, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
öncelikle bu hizmetlerden çok teşekkür ederim.
Jag samlade in alla föremål. Men jag kunde inte hitta huvudingrediensen. Är det okej om jag använder denna anna-ingrediens som en indol? eller Jag behöver lite mer information om huvudartikeln. Har huvudartiklarna ett kassanummer?
 

BackstagePanther

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Jag har inte hittat några CAS-nummer för någon av prekursorerna. Även vissa kineser som säljer hela satsen, eller prekursorn ensam, verkar vara återförsäljare och de kommer inte att ge dig ens IUPAC. Eller , de vet inte heller det. I clearnet caymanchem är produkt / artikel 27248
 
Top