Question Wat is het bu ku kristal

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
YUK!! Het lijkt erop dat Alexander Shulgun het zelf heeft ontworpen. Psychedelische snelheid is.....een beetje te betrokken voor mijn dagelijkse activiteiten. 😅
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Heb je het geprobeerd?
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2023
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
Ja, ik heb het net ontvangen. Is er een manier om het te gebruiken om er iets beters van te maken? Alles wat ik erover gelezen heb zegt dat het mensen doodt, vooral mensen met meth en fent in hun systeem. Dat is een beetje te dicht bij huis voor mij, maar ik wil het niet weggooien. Ik wil er iets anders van maken, maar ik heb alleen een destillatieopstelling met reflux en extra condensors. Ik heb geen 5 of 3 nekken.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
43
Points
18
Ik heb nog nooit zoiets gezien als de golf van BU/KU-verkopers vorig jaar (en blijkbaar nog steeds). Ze bleven maar opduiken, ongeacht beoordelingen en weigerden een echte chemische naam te geven, hoe hard je ze ook op de kast jaagde. Uiteindelijk werd ik nieuwsgierig en nam ik een monster en er was gewoon niet veel aan.
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Eutylon

Synthetisch cathinon

CAS: 802855-66-9
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
Is het momenteel legaal in China?
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Het is momenteel niet illegaal om in China te produceren
Onze fabriek produceert ook
De prijs is erg goedkoop en de kwaliteit is gegarandeerd.
Ik kan het leveren als je wilt
 

3vilxhemist007

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 11, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
Als je het rookt in een blunt n make.it dirty its actually quite euforic but has to be smoked in this manner I actually quite Crack n switched to this
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Een van onze Amerikaanse leveranciers stuurde me 3,5 gram eutylon als gratis monster. Ik heb een gram aan een vriend gegeven en heb een gram of zo gerookt. Het smaakt naar zwarte drop en heeft stimulerende eigenschappen, maar niet veel op het gebied van euforie. Ik heb nog een gram of iets meer over en vergeleken met het meeste wat ik zie is het vrij bruin en zacht. Ik wil het graag herkristalliseren, maar ik weet niet zeker wat een goed oplosmiddel zou zijn. Heeft iemand enig inzicht? Ik heb niet veel keus bij de hand. Ik heb; anhy. Iso anhy aceton chloroform naptha ethylacetaat en water. Minerale spiritus.Als een polaire niet polaire reiniging zou helpen wat moeten dan de 2 oplosmiddelen zijn? Ik heb ongeveer een 1/2 uur rondgekeken maar ben niet veel te weten gekomen over oplosbaarheid
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
146
Points
43
Water + aceton (1 poeder /1,5/1).
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
De oplosbaarheid in water is in principe 0. Ik heb uiteindelijk ethylacetaat en water gebruikt, waardoor er wat troep uit kwam (ik heb het 2 keer ongeveer 5 minuten met hitte geroerd en het water gescheiden). Daarna heb ik geherkristalliseerd door ISO toe te voegen aan het ethylacetaat en het te verwarmen en het vervolgens in de vriezer te leggen, wat helderwitte brokken opleverde die een enorme verbetering waren.
 
Top