News Welkom Nederlanders

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
38
Reaction score
52
Points
18
Deals
65
Dag heren
Misschien leuke.info om te weten over de nieuwe PMK!!!

Chinezen verkopen ALLEMAAL de ETHYL METHYL vorm sinds de ethyl verboden is, ze spelen niet als iets verboden is.

Waarschijnlijk voor dit;
28578-16-7 pmk ethylglycidaat


1. 50 gr was en 70 ml dH2O en 12 gr caustic , breng de temp op 80º C , en houd het daar onder roerende omstandigheden voor een uur.

2. voeg aan het mengsel 32,5 gr HCL 37% toe en roer nog een uur en houd de temperatuur op 80ºC.

3. Decanteer in een Sep trechter, gooi de waterlaag weg en voeg een gelijke hoeveelheid gedemineraliseerd water toe met een verzadigde odiumbicarbonaatoplossing, zwenk of schud indien mogelijk en laat het 30 minuten staan.

4. herhaal het wassen met de verzadigde oplossing nog 2 keer, gooi steeds het water weg en was dan nog één keer met alleen water.
(als er een emulsie ontstaat, probeer dan het wassen met pekel)...

5. vacuümdistilleren tot al het water weg is (het zijn maar kleine hoeveelheden die problemen geven) en dit kan gedaan worden in een rotovap.
en je krijgt een donkere roodbruine olie.

Ik heb gehoord dat de opbrengsten beter moeten zijn dan de oude olie.
 

arundo

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
19
Reaction score
4
Points
3
Waar heb je het over? Alle pmk-glycidaten werden afgelopen augustus in China verboden, waaronder uiteraard 28578-16-7. Er zijn op dit moment geen alternatieven.

Er zijn momenteel geen alternatieven, dichter bij MDP2P.
 

Vansnuifwijk

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 10, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hey mannen,

Iemand ervaring met de synthese van 3mmc? Zie vooral dat 4mmc hier op het forum voorbij komt maar zelf meer interesse in de 3mmc variant.
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
33
Reaction score
16
Points
8
Cas 718-08-1
Cas 10250-27-5
Dit zijn de nieuwe cas-nummers voor bmk
Dit is tenminste wat ik kreeg van Chinese bedrijven
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
49
Reaction score
6
Points
8
Heb je geprobeerd de fosforzuurmethode te gebruiken om P2P met succes om te zetten? Omzettingspercentage %
 

Cryptos82

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 15, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Wat is het rendement mijn vriend?
 

herman

Don't buy from me
Member
Language
🇳🇱
Joined
Aug 20, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3

Nieuwe bmk poeder vervanger 5449 hoorde ik van china​

Cas 10250-27-8​

Name2-Benzylamino-2-methyl-1-propanol
CAS10250-27-8

Aan een oplossing van 2-amino-2-methylpropan-1-ol (1 g, 11,22 mmol) en benzaldehyde (1,310 g, 12,34 mmol) in DCE (15 ml) bij RT werd portiegewijs natriumtriacetoxyboorhydride (6,66 g, 31,4 mmol) toegevoegd en het mengsel werd 3 uur geroerd. Het mengsel werd verdund met EtOAc en gewassen met verzadigde waterige NaHCO3. De organische laag werd gedroogd boven MgSO4, gefiltreerd en geconcentreerd. Het ruwe product 2-Benzylamino-2-methyl-1-propanol (1,247 g, 6,96 mmol, 62% opbrengst) werd gebruikt zonder verdere zuivering. LCMS (m/z): 180,0 (M+H+).

Maar is hier al iemand mee bezig geweest
En is er een manier op fosfor toevallig
 

herman

Don't buy from me
Member
Language
🇳🇱
Joined
Aug 20, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Nieuwe pmk
Cas 718-08-1

De synthese van Ethyl 3-oxo-4-fenylbutanoaat is als volgt: Monoethylmonokaliummalonaat (12,9 g, 2,3 equivalenten) werd gemengd met tetrahydrofuraan (200 ml) en het mengsel werd afgekoeld tot 5°C. Triethylamine (8,2 g, 2,5 equivalenten) en magnesiumchloride (8,62 g, 2,8 equivalenten) werden toegevoegd en het mengsel werd 3 uur geroerd bij 5 tot 20°C. Het reactiemengsel werd afgekoeld tot 5°C. Fenacylchloride (5 g, 32 mmol, 1 equivalent) werd geleidelijk toegevoegd en het mengsel werd 63 uur geroerd bij 5 tot 20°C. Het mengsel werd afgekoeld tot 5°C en 1 N zoutzuur (30 ml) werd toegevoegd. Tetrahydrofuraan werd onder verminderde druk verdampt en extractie werd uitgevoerd met ethylacetaat (50 ml). De organische laag werd gewassen met 1 N zoutzuur (30 ml), water (10 ml), verzadigde waterige oplossing van natriumwaterstofcarbonaat (30 ml) en water (10 ml) in volgorde. Het oplosmiddel werd onder verminderde druk verdampt om het Ethyl 3-oxo-4-fenylbutanoaat te verkrijgen als een lichtgele olie (5,82 g, opbrengst: 86%).
Maar is hier al iemand mee bezig geweest
En is er een manier op fosfor of citroen
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
33
Reaction score
16
Points
8
Ik heb gehoord dat Cas 718-08-1 ook Bmk is en geen Pmk.
Maar er is New Pmk dat dezelfde smeltmethode heeft als de oude Pmk 28578-16-7
 
View previous replies…

herman

Don't buy from me
Member
Language
🇳🇱
Joined
Aug 20, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Ja kan het ook niet goed vinden op google en chinezen zijn niet echt duidelijk
Maar weet je al het nieuwe cas voor pmk poeder
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
33
Reaction score
16
Points
8
Heb pas 5 kilo als sample gekocht. Ze willen de Cas nummer nog niet geven omdat ze bang zijn dat die ook verbannen wordt. Ik laat hier weten of het goed spul is. Meld ik me***** bij wie je kan inkopen.
 

Houdini1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 21, 2024
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Zijn hier updates over?
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
33
Reaction score
16
Points
8
Levering duurt 7-20 dagen. Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Ik zal updaten zodra ik het heb.
 

Houdini1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 21, 2024
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Legend bro!
 

EpicQuest_246

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 10, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Misschien een beginnersvraag, maar hoe kopen mensen oplosmiddelen (aceton) in bulk zonder verdacht te worden?
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Bestel in Polen ze komen leveren in grotere hoeveelheden, kleine hoeveelheden gewoon kopen in porties in de plaatselijke winkel
 

wim

Don't buy from me
New Member
Language
🇳🇱
Joined
Oct 11, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1

wim

Don't buy from me
New Member
Language
🇳🇱
Joined
Oct 11, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
goeiedag is er al wat bekend over de nieuwe pmk casnummer of leverancier
 
Top