De eenvoudigste synthese van methamfetamine uit amfetamine

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik verloor bijna 20 gm van pure amfetamine, ik heb geprobeerd om het te neutraliseren met NaOH, en extract met petroleumether niets was links op verdamping, probeerde het opnieuw met DCM weer niets links op verdamping, jongens iemand geprobeerd deze methode, als iemand gaat proberen gebruik dan kleine hoeveelheid ....
 

redsm

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 13, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Bedoelt u de eerste stap van de synthese?

Als je er niet in slaagt om amfetaminezout om te zetten in freebase, moet je de basisvaardigheden van scheikunde leren. Probeer een leerboek organische chemie en een praktische/experimentele handleiding organische chemie.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
20 gram is veel, ik denk dat je meer oefening nodig hebt, maar verlies niet nog eens 20 gram maat, je kunt beginnen met een schaal van 1 gram.
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Ik heb het 4-5 keer geprobeerd, dus ik ben in totaal 20 gram kwijt.
 

zxkcasldlalsejak

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Sorry, maar voor mij is het nog steeds absoluut niet duidelijk...

We hebben wat grijze room met een beetje aluminiumhydroxide vaste stoffen. Ik denk dat we in deze massa een mengsel hebben van ruwe freebase meth, wat een organische laag is, en een klein beetje waterlaag (misschien zijn ze niet gemakkelijk te scheiden). Vervolgens voegen we veel water toe (misschien om de dichtheid van onze massa te verlagen).
Maar toch - zoals ik het begrijp hebben we een organische laag boven en een waterlaag onder.
Als we het filtreren van wat vaste stoffen, hebben we nog steeds twee lagen - organische laag boven en water op de bodem. De organische laag zou ons product moeten bevatten.
Vervolgens zuren we deze massa aan met hcl tot ph3, waardoor de ruwe meth in de organische laag verandert in meth hcl, dat naar de waterlaag zou moeten gaan.
Maar we hebben nog steeds twee lagen. Wat we precies al extraheren met dcm.
Dcm gaat naar de bodem onder de waterlaag, maar als de ph 3 is, geeft de waterlaag nog steeds geen meth hcl terug.
Dus nu hebben we 3 lagen. Bovenste organische laag met hell know what erin, tweede waterlaag met meth hcl en onderste dcm laag met wat?
 

Re186

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2023
Messages
52
Reaction score
39
Points
18
Ik heb een paar vragen die beantwoord moeten worden, en in ruil daarvoor zal ik gratis een aantal belangrijke gegevens over amfetaminen en hun precursoren publiceren die op deze website ontbreken nadat de volgende test is afgerond.
1.Kunnen D-amfetaminehydrochloridekristallen worden verkocht en gerookt als Ice? (Ice verwijst naar D-methamfetaminehydrochloridekristallen.Als er niet veel verschil in functie tussen hen is, ben ik van plan om direct te verklaren dat D-amfetaminehydrochloridekristallen D-methamfetaminehydrochloridekristallen zijn).
2.Zijn de rookconcentraties/geuren van D-amfetaminehydrochloorkristallen en D-methamfetaminehydrochloorkristallen die branden en verstuiven consistent?
3.Om de een of andere reden kan ik zelf geen meth roken, maar kan iemand me vertellen hoe meth precies hoort te ruiken? Ik heb puur amfetaminehydrochloride-poeder geroken en het ruikt naar een laurierbes- of veenbessengeur gecombineerd met een grassige plantensapgeur. Bij verhitting en verstuiving ruikt het een beetje vreemd, maar de nasmaak geeft me het gevoel dat ik begrijp waarom ICE "varkensvlees" wordt genoemd. Is deze geur correct?
4.Ik weet dat D-amfetamine minder effectief is dan D-methamfetamine bij dezelfde dosis, maar hoeveel zwakker is het dan D-methamfetamine? Is het bijvoorbeeld gelijk aan 75% of 70% van D-methamfetamine bij dezelfde dosis? Zal er een significant verschil zijn in persoonlijke subjectieve ervaring in het geval van verwarmde verstuiving bij inhalatie?
5.Aangezien de ICE die op de markt wordt verkocht eigenlijk geen pure D-methamfetamine is, mengen dealers er wat "hulpstoffen" doorheen om het gewicht te verhogen en de winst te vergroten. Dit leidt ertoe dat het effect van commercieel verkrijgbare ICE inferieur is aan pure D-methamfetamine bij dezelfde dosis, dus ik denk dat dit genoeg zou moeten zijn om het verschil in potentie tussen D-methamfetamine en D-amfetamine te compenseren. Zelfs als ik beweer dat D-amfetamine ICE is, zal het geen problemen na verkoop veroorzaken. Is dit idee uitvoerbaar?
 

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2022
Messages
67
Reaction score
29
Points
18
D-amfetamine HCl is de strijd niet waard en het roken van amfetamine is het ook niet waard. De mythe dat je amfetamine HCl kunt roken is volgens mij gewoon een mythe, ik heb nog nooit betrouwbaar bewijs gezien dat je amfetamine HCl echt kunt roken. Zelfs als je erin zou slagen om het op de een of andere manier te roken, krijg je geen kick van het roken van amfetamine zoals je die krijgt van methamfetamine vanwege de verminderde lipide oplosbaarheid van amfetamine (hogere lipide oplosbaarheid staat gelijk aan een snellere start van de actie vanwege het sneller passeren van de bloed-hersenbarrière). Daarnaast is het HCl-zout zeer hygroscopisch en ziet het er waarschijnlijk niet uit als ICE, zelfs niet als je de enantiomeren zou scheiden. D-methamfetamine is niet alleen krachtiger D-amfetamine, volgens sommige doseringstabellen is D-amfetamine zelfs krachtiger dan D-methamfetamine bij een vergelijking van mg tot mg. Het probleem is dat D-amfetamine geen serotonerge effecten heeft en daarom voor een gewone ICE-gebruiker anders aanvoelt dan gewone D-methamfetamine, dus als je het afsnijdt, krijg je een hoop verkoopproblemen en kun je beter Meth of Speed maken en het verkopen zoals het is.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
"als oma een wolk Amp Hcl uitblaast"

Wat zeg je? Gewoon weer onzin uitkramen?
 

9-Tryptophan

See my products
Seller
Language
🇩🇪
Joined
Dec 21, 2022
Messages
8
Reaction score
7
Points
3
Deals
8
Ik probeerde de synthese met 10g en alles zag er heel goed uit, ik denk zelfs dat ik methamfetamine rook toen ik het RM filtreerde.

Stom genoeg vergat ik de extracties in de laatste stap te concentreren en te drogen en blies er direct HCl in.
De petroleumether werd eerst troebel en toen ik verder ging, verzamelde zich een gele vloeistof op de bodem, maar slechts een kleine hoeveelheid (1-2 ml).

Nu heb ik het concentraat van petroleumether, methamfetamine en HCl-gas. Heeft iemand een idee hoe ik het op dit punt kan redden?
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Heb je een vrije base in de ether?
Of een zout?
Vermenigvuldig het waterstofchloridegas terwijl u het volume van de ether vermindert
 
View previous replies…

9-Tryptophan

See my products
Seller
Language
🇩🇪
Joined
Dec 21, 2022
Messages
8
Reaction score
7
Points
3
Deals
8
Ik had de freebase opgelost in de ether en heb er HCl-gas in laten borrelen zonder het volume te verminderen. Dus ik denk dat het nu het HCl-zout is dat op de een of andere manier in de ether is opgelost, maar ik weet het niet precies.

Ik probeer nu het volume te verminderen, maar langzaam onder koeling omdat ik bang ben dat de HCl die in de ether ontstaat de methamfetamine zal hydrolyseren.
 

9-Tryptophan

See my products
Seller
Language
🇩🇪
Joined
Dec 21, 2022
Messages
8
Reaction score
7
Points
3
Deals
8
Nee, ik heb HCl gemaakt van NaCl en H2SO4, maar ik heb het niet gedroogd en rechtstreeks naar het etherextract geleid. Een klein beetje HCl is zeker opgelost in de ether omdat er HCl-damp vrijkomt.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Je moet het volume ether verminderen of elimineren, ethanol aan de basis toevoegen en op de stoom blazen.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Weet je zeker dat je de meth base hebt geëxtraheerd?
 

9-Tryptophan

See my products
Seller
Language
🇩🇪
Joined
Dec 21, 2022
Messages
8
Reaction score
7
Points
3
Deals
8
Ik denk dat ik het eruit heb gehaald, ik heb tenminste alles goed gedaan.

Na het filteren van het amalgaam en hydroxide, voegde ik wat HCl zuur toe aan rm tot het pH 3 was en extraheerde het 3 keer met ether.
Daarna heb ik het gealkaliseerd met NaOH tot PH 12 en opnieuw 3 keer geëxtraheerd.

Hoe bedoel je? Na het verminderen van het volume "voeg ethanol toe aan de base en blaas op de stoom".
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Ik heb zoutzuur toegevoegd en geëxtraheerd met ether.
vervolgens. Alkali toevoegen en opnieuw extraheren
Verzamel vervolgens de extracten en verdamp de ether en bewaar de vrije base. Voeg er wat ethanol aan toe en creëer waterstofchloridedamp voor de vrije base in de ethanol.
 

9-Tryptophan

See my products
Seller
Language
🇩🇪
Joined
Dec 21, 2022
Messages
8
Reaction score
7
Points
3
Deals
8
Ik denk dat ik het eruit heb gehaald, ik heb tenminste alles goed gedaan.

Na het filteren van het amalgaam en hydroxide, voegde ik wat HCl zuur toe aan rm tot het pH 3 was en extraheerde het 3 keer met ether.
Daarna heb ik het gealkaliseerd met NaOH tot PH 12 en opnieuw 3 keer geëxtraheerd.

Hoe bedoel je? Na het verminderen van het volume "voeg ethanol toe aan de base en blaas op de stoom".
 

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
Resultaat met 1g / 1 mol Amfetaminezout ?
 

BIG JJ

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 11, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Is iemand geslaagd in dit proces? Mijn product heeft uiteindelijk niets opgeleverd, is er iemand die me kan vertellen wat er is gebeurd? Ik heb eindelijk de olielaag, maar ik kon geen methamfetamine extraheren
 
Top