Synthese van efedrine uit propiofenon

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Last edited by a moderator:

gmo

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2023
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Hé G.patton, kan ik jodium gebruiken als halogeenvervanger voor deze reactie? En kan HBr/waterstofperoxide worden gebruikt in plaats van broom?
 

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Sorry als dit een herhaald bericht is. Wat is een omgekeerde koelkast in deze procedure? Ik heb hier nog nooit van gehoord
 
  • Like
Reactions: T 3

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Ik denk dat er iets verloren is gegaan in de vertaling! Probeer de woorden "omgekeerde koelkast" maar eens te vervangen door "drukegaliserende toevoertrechter", en kijk wat je dan vindt :);):cool:! Er staan nog een paar andere plaatsen in waar ik nog aan werk!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
437
Reaction score
675
Points
93
Er zijn onnauwkeurigheden in deze methode.
We bereiden een video voor over dit onderwerp, verwacht deze binnenkort.
 
View previous replies…

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Maar hoe rendabel is het om efedrine te produceren met deze methode? Kunnen we volledig vertrouwen op deze methode voor de productie?
 

Mr.blank00

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2023
Messages
10
Reaction score
3
Points
3
Hallo, allemaal. Kan iemand een link geven voor het maken van efedrine, pseudo-efedrine van d-l alananine, metylananine, gisteren heeft iemand het gepost maar ik kan het niet vinden, help alstublieft.
 
  • Like
Reactions: gmo

ilovelamp

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 8, 2023
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Uncle Fester heeft een hoofdstuk getiteld "Kook je eigen efedrine" in zijn The Secrets of Methamphetamine Manufacture 8th ed. Ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar deze methode. Dit zou een revolutie teweeg kunnen brengen in de clandestiene chemie als het zo makkelijk is als het klinkt. Ik kan niet wachten om een stap voor stap video te zien.
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Nadat ik al mijn bronnen had uitgeput om pseudo-pillen te vinden, kwam ik precies deze methode tegen toen ik Festers boek doorbladerde en werd ik weer erg hoopvol. Voor zover ik het begrijp, is het min of meer hetzelfde proces als het brouwen van je eigen drank. Water koken, suiker (of melasse) en gist toevoegen - het geheime ingrediënt dit keer is benzaldehyde, dat in bittere amandelolie zit in enigszins hoge concentraties (afhankelijk van het merk), voor zover ik heb begrepen. Meer of minder %90 puur? Je kunt dit vinden bij de kruidenier, enz. in de sectie specerijen/smaakstoffen. Op een klein flesje amandelolie staat letterlijk "bevat: benzaldehyde". Ik weet niet of de amandelolie geraffineerd moet worden voordat het wordt toegevoegd aan de giststarter, gezien de zuiverheid ervan - ik zie de onzuiverheden het gistingsproces niet kunnen verstoren. Weet iemand dat? Heeft iemand benzaldehyde gefermenteerd en op deze manier ephedra verkregen? Laat het me alsjeblieft weten.

Zodra ik erachter ben, zal ik het goede nieuws delen. o7
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik denk niet dat BAE 90% benzaldehyde is. Ik denk dat het 90% ethanol is. Het zou zeker gedestilleerd moeten worden en je zou je geld kwijt zijn aan de prijs. Er zijn goedkopere dingen om benzaldehyde van te maken. Ik weet zeker dat amandelextract geen vervanging is voor benzaldehyde zonder zuivering en concentratie. Ik heb het grondig onderzocht en besloot dat het voor mij geen goede keuze was. Een vat van 55 gallon kan elke 4 dagen 20g L-pac produceren. Er komt heel wat bij kijken om die 20g uit 50+ gallons slib te halen.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ik bedoel, laat me eens beter kijken, ik ga min of meer af op Festers SOMM#8. Je hebt waarschijnlijk gelijk, als het ooit gewerkt heeft, was het waarschijnlijk 20 jaar geleden, na wat bewerkingen. Hij laat het klinken alsof het het antwoord op al onze gebeden is als ephedra verboden is en er geen andere opties zijn. Ik zou dezelfde scepsis moeten hebben ten opzichte van sommige van deze dingen - zoals de mogelijkheid om in een noodsituatie iets te doen met de Levo uit de inhalators. Ik zou inmiddels beter moeten weten dat als het zo makkelijk was, meer, zo niet iedereen het zou doen, en het zou ook nog eens HEET zijn. Ik leer echter heel wat van het voetenwerk om deze dingen uit te zoeken... op de moeilijke manier.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Het werkt, het is gedaan en gedaan en gedaan. Het hele " 20 gram L-pac extraheren uit 50 liter vloeistof" heb ik gezien in massieve clandestiene centrifuges, in plaats van 15 ml centrifugebuizen, 5 liter emmers met deksels. Of een continue proces slinger. Je kunt ze kopen voor enkele duizenden dollars, dus nu moet je denken aan een 3-fase 2-pk motor, een gelaste carrousel en op zijn minst een kelder of garage. Je kunt niet zomaar 50 gallon oplosmiddel neerslaan omdat de basis al zoveel gaat kosten. Google scholar zal je er 100 boeken over laten zien. Ik denk dat ik fenylacetaat goedkoper kan maken. Ik heb eens een reactie gelezen op Science Madness. De man had watervrij ethanol nodig. Hij brak ethylacetaat om het te krijgen en ik dacht dat dat krankzinnig was als je het zelf kon destilleren, maar weet je, hij had watervrije ethanol in minder dan 1 uur en ethylacetaat kost $25/liter dus als je maar 150ml nodig hebt. Het. Ziet er. Veel. Aantrekkelijker
 
Last edited:

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Er is een video van NileRed op YT waarin hij een relatief zuiver monster 'essentiële olie van amandel' of zoiets van ebay haalt en zegt dat het zuiver genoeg is om te gebruiken -zoals het is- in reacties, maar het toch gaat zuiveren. Fester zegt dat je het een paar minuten vacuüm moet zuigen om het HCN te verwijderen. Er wordt vermeld dat BAE/benzaldehyde een gereguleerde stof is in de VS, wat grappig is omdat ik gisteren letterlijk een klein flesje BAE heb gepakt op de markt met als enige ingrediënt: benzaldehyde. Ik realiseer me dat dit op papier beter klinkt.

Het spijt me, vriend Frit, maar ik begrijp niet goed wat je zegt. Wat jij gezien hebt en besloten hebt dat het wel of niet praktisch was voor jou of wie dan ook, is niet noodzakelijk waar voor iedereen. Ik probeer een productie op te zetten, broeder, als je begrijpt wat ik bedoel, en wat me tot nu toe tegenhoudt is het gebrek aan een bepaald ingrediënt. Voorlopig heb ik Ma Huang als laatste redmiddel, maar ik probeer niet eens die weg in te slaan als het niet nodig is. Mijn belangrijkste prioriteit op dit moment, en in de toekomst, is om geen aandacht te trekken of een spoor achter te laten.

Als iemand de productie zou willen opvoeren, zegt Fester, dan is dit een haalbaar alternatief voor het kopen van pillen of het extraheren van planten. Als je een 5Gal emmer of twee zou willen beginnen met het fermenteren van benzaldhyde, dan is geen van de apparatuur waar jij het over hebt nodig, en de kosten van melasse/suiker/gist/BAE zijn voor mij niet relevant. Hoewel een destillatie-/refluxapparaat enz. leuk en nuttig zou zijn, ben ik er nog niet.

Het extraheren van de L-PAC is relatief eenvoudig (volgens dit schema in somm). Filter het beslag en gebruik een tolueen- of etherspoeling om het te extraheren en te verdampen. Ik probeer dit proces uit te breiden tot ephedra, dus de volgende stap is het gebruik van methylamine voor reductie. Als dat al gedaan is, dan is er niemand die er echt over praat of er veel over lijkt te weten, voor zover ik kan vinden. Vergeef me dat ik op zoek ben naar meer uitleg en alles met een korreltje zout neem, ondanks alle buigingen en street cred. Zoals ik al zei, ik leer in ieder geval veel tijdens het uitzoeken van dit alles. Bedankt voor je tijd en inbreng. o7
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Het is norefedrine, ik heb het geprobeerd, kreeg wit poeder dat bitter is als efedrine en reageert als efedrine, maar het is norefedrine en kan niet worden gebruikt om methamfetamine te produceren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Niemand van de administratie of iemand anders heeft gereageerd op mijn opmerking dat de afbeeldingen van de chemicaliën aan het einde noch efedrine noch pseudo-efedrine voorstellen. Ik ben ook benieuwd welk mechanisme dit chirale molecuul heeft veranderd in een ander molecuul met een specifieke stereo-opstelling van 2 chirale koolstofatomen. Gewoonlijk neemt dat een chiraal reactant of produceert het een racemisch product. Alsjeblieft, ik moet deze hekserij kennen
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Dit is wat ik bedacht heb: bestanddelen van amandelextract, water, alcohol (36%) en olie van bittere amandelen.
Volgens de staats- en federale wetgeving moet amandelextract ten minste 1% bittere amandelolie bevatten. Dus water, meer dan 36% omdat het als eerste wordt genoemd, 36% ethanol, dat is minstens 73%.
 
Top