Kleine partij chemicus op zoek naar de Henry reactie....

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Denk je dat je alleen een zwakke base Ammoniumacetaat, cyclohexylamine en n-butly nodig hebt? Je kunt het mis hebben, maar je kunt het altijd proberen.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ya ammoniumacetaat zou ik denken....
Ik ga voor de 3,4,5-triMEOba voor de 2,5-di. Puur omdat reageren met nitromethaan en je bent op weg naar mescaline en toch ben ik dan nog vrij om te proberen met het nitromethaan ook de 3,4,5-TMA te maken.
Ik wil op een gegeven moment 2c-b maken, maar bromineren beangstigt me in het algemeen - ik heb 1cc die ik eeuwen geleden gekocht heb en die bewaard wordt in het flesje waarin het zat, maar het gas gebruiken klinkt nog enger!!!
Is er geen manier om iets te broomeren zonder elementair broom te gebruiken?
 
View previous replies…

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Ja Rabidreject, broomvorming is niet langer een probleem. Neem wat NBS (N-Broomosuccinimide). Maar dan moet je wel schoon 2c-h Hcl of 2c-h Oxalaat hebben gemaakt. Maar dat is niet zo moeilijk.

Nu is er een niet-giftige en veilige synthese van 2c-b die je thuis kunt maken. NaBH4 + Cu(II)Cl reductie en NBS-brominatie. En het werkt zelfs goed voor grotere hoeveelheden.

Ik zal ooit nog eens mijn beschrijving van 2c-b kopiëren/plakken.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Het belang van deze post is net duidelijk geworden. Heel veel dank voor een paar eenvoudige woorden! Haha
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hoewel, laat het me uitleggen. Ik krijg elke twee weken betaald door de overheid voor verschillende handicaps en 85% wordt ruwweg besteed aan mijn privérekening voor medische cannabis.
Ik probeer dit te verminderen... te veel en te vaak gebruiken is een groot probleem in mijn leven - ik ben een herstellende heroïne (opiaten) verslaafde en voornamelijk een benzo verslaafde.
Ik heb gelukkig buprenorfine voorgeschreven gekregen voor de opiaatverslaving - ik ben net begonnen met Buvidal injecties. Op dit moment neem ik wekelijks en het is een beetje een achtbaan 🎢
HOEWEL, ik kom er langzaam maar zeker.
Zoals ik al eerder heb gezegd - chemie is een veel betere drug dan de drugs die het produceert, ook al is dat de reden waarom ik ermee begonnen ben. Niet om geld te verdienen maar om meer te leren over de niet-verslavende - misschien zelfs anti-verslavende drugs en de eerste die in me opkwam (omdat ik niets wist over chemie was DMT) dus kocht ik wat hardware en een heleboel chems en ditjes en datjes en uiteindelijk heb ik aardig wat, maar meer dan dat, ik heb een heleboel kennis opgezogen.
Ik waardeer het echt dat je me naar beide links verwijst en ik zal ze goed lezen als ik meer tijd heb.
Ik wilde het gewoon even zeggen, ik krijg niet veel geld en dus zijn al deze RXN's voor mij een heel langdradig ding door één reagens per keer te krijgen omdat bijna nergens dingen als 3,4,5-tmobza in hoeveelheden van minder dan 0,5-1kg worden verkocht!
Dat is prima, het maakt het alleen langdradiger omdat ik niet van plan ben om iets te verkopen... alleen het feit dat ik zoveel mescaline kan hebben als ik ooit zou willen is een leuk voorstel ha
Maar ik leer wel veel - ik zou nooit suggereren dat ik echt verstand van zaken heb, hoewel ik waarschijnlijk JUIST genoeg weet om het zo te laten klinken, ik zou nog steeds niet mijn eigen synth kunnen schrijven, dus nadat ik mescaline heb gemaakt, zou ik niet in staat zijn om proscaline te maken. Of het feit dat ik de reductieve aminering van DMT kan volgen en begrijpen, betekent niet dat ik begrijp hoe ik de vergelijking in balans moet brengen of N,n-DET moet maken.
Ik denk dat ik het basisgedeelte van scheikunde heb gemist, waar je leert om vergelijkingen in evenwicht te brengen en leert hoe je dingen die ik al heb kunt gebruiken om het genoeg aan te passen om iets anders te maken - als dat zinvol is!
Eén ding dat ik onlangs heb geleerd is dat je privémonsters van wat dan ook naar laboratoria in Spanje kunt laten sturen om er GCMS op te laten doen. Ik zou dat zeker doen .... hoewel voor sommige dingen eenvoudige TLC genoeg is om vertrouwen te hebben in de chemie.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Een veel eenvoudigere manier

 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Haha ja is al meerdere keren gedaan en ja is veel goedkoper en gemakkelijker - tot op zekere hoogte. Ik wil genoeg N,n-DMT maken voor de rest van mijn leven en het uitzouten enzovoort, maar ik wil natuurlijk ook andere tryptamines onderzoeken zoals n,n-DET, DiPT, DPT - ik zeg niet dat ik er echt kom met andere dan DMT, maar ik heb er vertrouwen in dat ik dat voor elkaar kan krijgen met de Chinese kwaliteit 99% zuiverheid tryptamine die ik heb en een simpel droog ijs/acetonbad in plaats van mijn geluk te beproeven met een simpel ijsbad.
Maar ja, als je ALLE DMT wilt proberen, dan is een A/B extractie zeker makkelijker, maar het beste van alles is dat ik nu misschien n,n-DMT kan synthetiseren (dat vind ik op zichzelf al cool en tegenwoordig vrij ongebruikelijk), en dat is het feit dat ik nu meer ga leren over organische chemie en me realiseer dat PEA's en psychedelische amfetaminen veel makkelijker te produceren zijn dan tryptaminen!
Ik had het me moeten realiseren door de volgorde waarin Shulgin zijn boeken schreef, maar nee, niet zo slim - ik had een doel en ging ervoor lol
Nu heb ik veel doelen met organische chemie en verzamel ik de hele tijd ... chemie heeft mijn ogen geopend voor een wereld waarin maar weinig 'drugsfanaten' echt de moeite nemen om te leren. Ik bedoel, ik probeer nu al zo'n 20 jaar af en toe een of ander psychedelisch middel - het extraheren van DMT was daar een behoorlijk groot deel van, maar ik heb ook veel vroege (shulgins) RC's gekocht in de begindagen. Het verbaast me dat het zo lang heeft geduurd voordat ik me ECHT in het onderwerp heb verdiept!
Iedereen die op zoek is om geld te verdienen (iets wat ik duidelijk niet ben) moet NIET denken dat het een makkelijke gegarandeerde manier is om geld te verdienen, ik zou nog steeds gewoon extracten en re-xen, maar het is toch iets wat ik wil doen!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ik vond dat jullie moesten weten waar ik vandaan kom.
Het is eigenlijk best vervelend om niet aan andere dingen te kunnen denken!!!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Oké, heeft iemand ammoniumacetaat te koop?! Haha jk ☺️
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
EBay of A***** puur als je eenmaal de chemie onder de knie hebt, is het drugsmenu je oester. Geloof me, ik heb ongeveer 90% van de drugs geprobeerd, vooral designer drugs. 😆😆
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Haha ja, ze zijn allebei geweldig geweest voor het grootste deel - behalve dat een paar Poolse bedrijven nuttig zijn geweest. Veel van de belangrijke chemische stoffen die ik nodig had, heb ik uiteindelijk gewoon gedestilleerd uit dingen die al in het land waren, hoewel .....
Ik moet eigenlijk die nitroethaan synthese afmaken waar ik aan begonnen ben. Het enige wat ik nu nog moet doen is de laatste stap. Ik was het een beetje vergeten toen ik een 150ml of zo kreeg (minder belangrijk op dit moment - ik ben me ervan bewust).
Het volgende dat ik moet uitzoeken is LiAlH4, want dat kan ik niet kant-en-klaar kopen. Er zijn dingen die ik van deze bedrijven kan kopen (bestellen bij een flat) en dingen die ik zeker niet kan kopen. Ik was verbaasd dat ik een bedrijf kon vinden dat conc. Hcl zuur kon leveren!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ik volgde de mescaline / TMA video hier, maar hield ook Pihkal in de gaten.
Ik had met succes ongeveer 7-8g van het 3,4,5-b-nitrostyreen gemaakt en dus dacht ik: ik ga mijn geluk beproeven en probeer ook het overeenkomstige nitropropeen te maken.

Dus de afgelopen dagen heb ik eerst de reflux gedaan - toen vond ik de volgende dag dat de kleur niet goed was - volgens shulgin dus heb ik het langer laten refluxen en deze keer in mijn mantel met een roerstaafje in plaats van in mijn stoombad.
Ik kreeg de kleur 'beter' maar niet precies zoals beschreven dus liet ik het een nacht afkoelen tot RT.

De volgende dag dacht ik een vacuümdestillatie te doen met behulp van mijn mantel. Ik kan niet zeggen dat ik dat ooit eerder heb gedaan.
Ik moet toegeven dat ik in het begin wat stoten kreeg, slechts één keer, maar hé - de eerste keer. Na een tijdje hield ik echter een rode olie over.

Dus vandaag, na 3 dagen met deze gekke reactie bezig te zijn geweest, besloot ik om de olie te re-xen met MeOH, volgens Shulgin's synth.
Ik wacht nu tot het is afgekoeld en ik heb het gevoel dat het waarschijnlijk niet gaat werken - ik lijk gewoon ECHTE pech te hebben met het maken van nitropropeen, hoewel ik veel succes had met b-nitrostyreen en het is dezelfde reactie!
Heel vreemd....

Hoe dan ook, houd 🤞in de gaten voor me!

Als ik succes heb zal ik het delen.

Ik denk dat ik hoe dan ook nog twee verschillende b-nstyreen moet reduceren, dus dat is op zich al spannend.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Wow, vanmorgen stond ik op met het gevoel dat de TMA synthese fout was gegaan en zou kristalliseren.

Waarom? Ik heb eigenlijk geen idee... misschien heb ik het te snel gecontroleerd, maar nadat ik het een nacht in de vriezer had laten liggen, was ik behoorlijk verbaasd toen ik zag dat het was overwoekerd door gele kristallen...
Score!
Dus nu heb ik ongeveer 6 gram b-2,5-DMONS,
ongeveer 8 gram ongekristalliseerd b-3,4,5-TMONS
en hoeveel van het overeenkomstige trimethoxynitropeen hieronder zit. Om de een of andere reden haal ik de naam van die nitropeen altijd door de war. Ze volgen niet dezelfde naamgevingsconventies als de nitrostyreen (van hoe ik ze in Pihkal heb zien noemen in ieder geval).


7S08pRTMXA


(Draait deze site de afbeeldingen van anderen ook altijd 90 graden?! Het is echt irritant!)

SPJoLt7len


Ik moet toegeven dat ik het te koud heb laten worden en het is vastgevroren, maar ik zal het even terug in de koelkast zetten voordat ik ga filteren.

Om eerlijk te zijn gebeurde hetzelfde toen ik de mescaline precursor maakte - daarom zag de foto die ik postte van het drogen er zo nat uit. Ik filterde gewoon, liet het daar een tijdje liggen en tegen de tijd dat ik het in het weegbakje deed en vervolgens in de designator, was het gesmolten en zag het er niet anders uit dan het 2,5-styreen.

Sorry voor dit lange bericht - ik ben eerlijk gezegd best blij, want ik had echt niet gedacht dat het deze keer zou kristalliseren!

Het is echt een fijn gevoel om een van Shulgin's syntheses (of delen ervan) te kunnen volgen nadat ik de afgelopen 20+ jaar af en toe in dit boek heb gekeken en gelezen. Zo'n beetje sinds het begin van het tijdperk van de RC-websites, toen een heleboel Chinese verkopers ontdekten dat ze de meeste ervan konden verkopen.
Het is gewoon leuk om zijn woorden te volgen en het werkt precies zoals hij het zegt.
Voor deze meest recente TMA-precursor heb ik zelfs delen van Shulgins schrijfsels over de video hier gevolgd. Ik hou van de manier waarop hij dingen zegt als: "Ik refluxte het tot het een mooie donkerrode kleur had".

Tot op zekere hoogte vind ik die beschrijving nuttiger dan het geven van een refluxtijd. Ik bedoel, ik heb het uiteindelijk gewoon via TLC gecontroleerd, maar toch - als ik daar geen toegang toe had gehad, zou ik het langer hebben laten refluxen, want het was toen diepgeel, niet eens oranje, dus ja, het hielp.

Hoe dan ook - ik heb de laatste tijd veel te veel succes met mijn 'chemie/alchemie' dus hopelijk verpruts ik de laatste stap niet!
 
Top