Polen 360kg 4cmc 2 labs opgepakt

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Polen is de hemel voor chemici en dergelijke.
Sommige van 's werelds beste en meest geliefde chemici brouwen de beste materialen in Polen. Dit heeft vele redenen, zoals de reden die het werk aangeeft, en nog veel meer.
 

Symbiosis

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 3, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Dat kan waar zijn, maar het zou in veel opzichten zo gemakkelijk zijn om een dropboxkluisje te controleren. De wereld verandert en de stropdassen worden strakker
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Ik wilde alleen zeggen dat, tenzij ik iets mis, Pushing Taboo schandalig duur is. 50 gram mdma voor $1000 usd? Tenzij het in een andere mun*****heid was, maar ze gebruikten het dollarteken
 

Zarder

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 17, 2022
Messages
39
Reaction score
7
Points
8
GG is er trots op dat ze producten van de hoogste kwaliteit op het internet hebben. Voor die kwaliteit verkopen ze tegen een premie
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Weet je, ik las verkeerd en dacht dat het nog een 0 was. 1000 voor 50g is 20 per gram, wat goed is voor overal in de VS. Dus ja, mijn fout, misschien verwijder ik die opmerking wel, of ik laat hem staan om te laten zien dat het niet erg is als mensen het mis hebben.
 

Whatabeautifulife

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 16, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
nadat ik hier 3-cmc lab buste zag, dacht ik dat het al lang legaal was, maar ik heb het helemaal mis. ik ben in Azië en de meeste rc's zijn hier nog steeds legaal.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Niet geheel verrassend, maar wel interessant. Polen is echt een land waar chemicaliën stromen als een rivier. Men exporteert deze chemicaliën ook naar andere Europese landen. Van wat ik gehoord heb, komt het grootste deel van de Europese pseudo daar vandaan...
 
Top