Hulp nodig om bmk 5449-12-7 om te zetten naar vrije base A-olie

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Ik kan dit niet meer lezen.
Wat je wilt is de Amfetamine Freebase dit is A-OIL niet N-Amphetamine je wilt normale Amfetamine.
Het lijkt erop dat BMK Poeder (Cas:544.....) -> BMK(P2P)(B-OIL) -> N-Amphetamine -> Amfetamine(Amfetamine freebase)(A-OIL) -> Amfetaminesulfaat gemaakt van A-Oil, Oplosmiddel en Zwavelzuur.
Je hebt nu N-amfetamine gemaakt uit mierenzuur, nu moet je hydrolyse uitvoeren met bijvoorbeeld HCL om de vrije base van amfetamine te krijgen. Uiteindelijk moet je de amfetaminevrije base zuiveren om de heldere olie te krijgen. Misschien krijg je 2 of 3 verschillende oliën, afhankelijk van hoe je werkt, een gele en een heldere. Beide A-Oil van verschillende kwaliteit.

@serialz En nee N-Amphetamine is geen A-OIL. A-OIL is Amfetamine (Amfetamine Freebase).
@Saul doe de stap met de HCL als je meer hulp nodig hebt vraag het me. Je hebt nu N-Amphetamine dus nog een stap en je hebt A-OIL.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Hoe bedoel je precies dat twee verschillende oliekwaliteiten kunnen worden gewonnen uit één proces?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43

Hallo, bedankt voor je antwoord.
serialz vergiste zich inderdaad toen hij zei dat N-formylamfetamine A-olie was.
Hij heeft dit achteraf gecorrigeerd met de hulp van G.Patton.
Ik ben net klaar met het toevoegen van zoutzuur
Ik moet alleen nog mijn PH verhogen naar 11 en wassen met tolueen.
en ik wilde eindigen met een destillatie .
 

melk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
44
Reaction score
13
Points
8
Ik heb een vraag over destillatie. Kan ik de olie gewoon destilleren zonder iets toe te voegen?
 
Last edited:

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
Dit onderwerp zit al weken vast
 

melk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
44
Reaction score
13
Points
8
het is een complete mislukking. ik had natriumhydroxide cas 1310-73-2
150 gr gemengd met 300 ml water.
laten afkoelen tot kamertemperatuur.
vervolgens toegevoegd aan mijn mix zie vorige foto
en nu verneukt het ik heb 3 lagen mijn
onderste witte zout midden doorschijnend en bovenste zwarte opbrengst is nu bijna weg
pH is niet veranderd. maar ook heel moeilijk om een zwarte dikke vloeistof te meten met die strips.
klote *****i

compleet mislukt vanwege natriumhydroxide

is het mogelijk dat deze *****t up mix een uur moet verwarmen en refluxen ?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik neem aan van wel, het verwijdert ongewenste vloeibare bijproducten uit de olie en je kunt ook een DCM-extractie gebruiken om je te ontdoen van ongewenste vaste stoffen.
 

melk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
44
Reaction score
13
Points
8

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
freebase is lucht- en temperatuurgevoelig, als je wilt destilleren moet je dat onder vacuüm of met stoom doen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Wat betreft de destillatie, ja.

Maar een DCM-extractie kan toch ook gedaan worden om vaste stoffen te verwijderen?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Het is of of, want ze zijn allebei een manier om je product te isoleren, of allebei, denk ik, als je het superzuiver wilt hebben. Extractie met oplosmiddel zal meer onzuiverheden hebben, maar het doet het werk en je kunt zuiveren na precipitatie of extracten samenvoegen en het oplosmiddel onder druk rotovappen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik zou eigenlijk alle volgende stappen doen om de olie zoveel mogelijk te zuiveren.

1. IPA verdampen met een Rotavap
2. Water (1:1) toevoegen voor stoomdestillatie
3. Extraheer het gedestilleerde mengsel twee keer met DCM (250ml:2L)
4. Damp DCM vacuüm in met een Rotavap
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Klinkt goed, laat ons weten hoe het gaat
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ja, man,

Ik kan aan de slag zodra alle labapparatuur is gearriveerd - wat over ongeveer 3 weken kan zijn.

Ik zal een korte openbare post op het forum publiceren en een meer gedetailleerde met foto's in mijn groep.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
Ik ben net klaar met de laatste stappen.
maar het is een totale mislukking.
Ik voegde zwavelzuur toe aan mijn mengsel of methanol + A-olie en ik had helemaal geen reactie. mijn A-olie had ph13
alles leek in orde. maar geen enkele reactie met de toevoeging van zwavelzuur. ph is teruggevallen naar 1 dat is het.
nadat ik zoutzuur aan mijn N-formylamfetamine had toegevoegd, heb ik het twee uur laten koken.
Toen heb ik de lagen gescheiden. Ik heb een mengsel gemaakt van 300gr NaOH + 500ml water.
toegevoegd bij kamertemperatuur. Kook op reflux voor 30 min. lagen gescheiden ph was 12 of 13
Daarna heb ik 3 keer gewassen met tolueen. De bovenste laag had ik in een glazen fles met tolueen gedaan en goed geschud. dit 3 keer opnieuw . toen heb ik de destillatie gedaan en alles leek ok

nul reactie zware teleurstelling

Ik weet zeker dat er iets mis is gegaan bij de bereiding van N-formylamfetamine.
het gedeelte van zoutzuur toevoegen niemand hier wist wat te doen . en dan doe je gewoon blindelings . ze posten uitleg voeg 5ml zoutzuur en 5ml methanol toe . dan wordt de vraag gesteld 5ml naar 100ml??? 1000ml?? antwoord weet ik niet.
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Als je stoomdestilleert, kun je veel verschillende oliën krijgen omdat het niet zo eenvoudig is om de temperatuur vast te houden. Het is A-olie, maar de ene is van betere kwaliteit dan de andere.
Of waarom denk je dat ze in Europa 2 verschillende oliën verkopen, de ene geel, de andere helder. Er zijn zelfs verschillende namen voor de olie in Nederland.
Kun je alle stappen die je hebt gemaakt in een post opschrijven zodat ik er naar kan kijken om fouten te vinden?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Interessant.

Welke maatregelen kunnen worden genomen om een constante temperatuur te verkrijgen?

En wat zijn de straatnamen van deze twee verschillende oliën?
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Kleinere hoeveelheden en vacuümdestillatie.
Ik denk niet dat iemand hier vacuümdestillatie uitvoert op 200 liter.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Wat zou voor jou een kleinere hoeveelheid zijn (maximaal in L)?

Kun je je ook de meest voorkomende straatnamen voor beide verschillende kwaliteiten herinneren?
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Voor straatnamen kun je me een privébericht sturen. Ze zijn ook gewoon bekend in Nederland.
Het hangt niet af van de L, maar van de apparatuur die je hebt.
Als je een destillatieapparaat hebt voor 200 liter dat vacuümdestillatie mogelijk maakt, zou het mogelijk moeten zijn voor 200 liter, maar ik denk niet dat het zo makkelijk gedaan wordt.
De oplossing is dat de meeste grote laboratoria stoomdestillatie gebruiken omdat dat gemakkelijker is voor grote hoeveelheden.
Maar je hebt nog steeds het probleem met de temperatuur bij grote hoeveelheden.
 
Top