Synthese van methamfetamine uit P2P via aluminiumamalgaam

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, ja
Je moet methylaminevrije base krijgen. Zoutzuur werkt niet.
 

bndr

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Methylamine freebase is een gas, in deze procedure gebruikt hij methylamine HCL, het natriumhydroxide maakt het vrij als het aan de reactie wordt toegevoegd. Dus ja, methylamine HCL kan worden gebruikt. Het is het enige dat ik ooit heb gebruikt ....
 

WilliamK

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
We gebruiken geen pure methylamine, maar een oplossing van 25% die is opgelost in water.
In deze vorm is het onbewust een vloeistof.
 

Doubleboil

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
7. Methamfetamine vrije base is opgelost in x3 volume droge aceton.


Kan aceton vervangen worden door ethanol of methanol of dcm?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
aceton wordt sterk aangeraden voor neerslagdoeleinden
 

Doubleboil

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
3. Het reactiemengsel wordt in een bekerglas met ijs en water (1:1 v/v) gegoten via een zeeffilter (om zich te ontdoen van vast Al/Hg), de kolf moet worden afgewassen van resten reactiemengsel in een bekerglas. Het reactiemengsel in het bekerglas wordt gealkaliseerd met een kaliumhydroxideoplossing (120 g KOH in 250 ml H2O).
4. Extraheer de oplossing vervolgens met diethylether (of petroleumether) 750 ml.

3) kan kaliumhydroxide vervangen worden door NaOH?
4) kan ether vervangen worden door dcm? Of?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo! Ja en ja. Dat kan.
 

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Voor de veiligheid, iets wat het meest nodig is!
Kwikchloride hoe veilig is dit om te gebruiken in deze synthese, ook het werken methe grote hoeveelheden
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Je zult eraan sterven. Ik had een vrij zware kwikvergiftiging, op zo'n erge manier dat mijn gezichtsvermogen veranderde en toen ik 2 dagen rust nam, was het weer terug op de basislijn, maar zodra ik weer met kwik werkte, was mijn gezichtsvermogen snel genoeg (uren) weer naar de klote.

Ook mijn geheugen heeft hier blijvende schade van opgelopen.


Het probleem is dat mensen die hiermee reageren, waarschijnlijk niet weten hoe ze zelf van het kwik in het eindproduct af moeten komen.

Ik raad ten zeerste af om deze synthase te gebruiken als je dit aan het leren bent. en alleen te doen met vacuümdestillatie van je eindproduct. Ken eerst andere methoden.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Is het nuttig om het extract te wassen met gedestilleerd water om het te ontdoen van een mogelijk Hg-zout op dit punt, vóór het drogen, of is dit niet nodig vanwege de destillatie in de volgende stap?
 

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Is deze synthese mogelijk wit vuil bmk of moet vacuüm worden gedestilleerd bmk
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Kan vuile BMK nasmelten, zorg er gewoon voor dat het geneutraliseerd is van zuur met een sterk loog. Je hoeft geen watervrije BMK te gebruiken in deze synthese.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Een ander ding dat iedereen heeft gemist is dat je geen scherven krijgt, je moet een resolutie doen op de vacuüm gedestilleerde freebase de tritaat met hcl zuur en doe de aceton in de vriezer om scherven te krijgen, anders krijg je een poeder als je dit niet doet.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Als je naoh toevoegt, moet de vrije base naar de bovenkant van het reactiemengsel komen. Waarom moet je het dan extraheren? Doe het gewoon in een scheitrechter en laat het water later weglopen van de olietoplaag.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Kun je de methylamine gewoon oplossen in methanol en dan naoh toevoegen om de freebase methylamine te maken?
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Ook bij Alkalisatie kan ik het rx-mengsel uit het bekerglas gewoon in een rb-kolf doen en.droge Naoh dan externe stoomdestillatie en het caustische water en meth freebase scheiden in een sep trechter de fb moet schoon zijn van de externe stoomdestillatie doe dan een resolutie om de dmeth te krijgen.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
500 gms aluminium ongecoat metaalpoeder 100% Grade 420A fijn poeder gratis verzending
Het is uncoated.and dat is wat het Kwik doet stript de deklaag weg
Kan ik dit gebruiken in plaats van folie en kwikchloride?
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28

Sorry dat ik het zeg, maar ik denk niet dat dit zou werken om verschillende redenen. Hg vergemakkelijkt de reductie niet door het aluminiumoxide af te strippen (hoewel het wel de coating vernietigt in het proces zodra het in contact komt met het aluminium, zelfs op het kleinste puntje). De reductie gebeurt omdat Hg meer elektropositief is, wat betekent dat zodra een contact wordt gemaakt met het Al, Hg de elektronen uit het Aluminium zuigt, wat leidt tot de oxidatie van Al in Al(OH)3 (de slib die je ziet in de reactie). Het creëert een brug voor elektronenoverdracht van het aluminium naar je product dat gereduceerd wordt (elektronen krijgt).

Als er geen Hg was, zou het aluminium zichzelf vernietigen op een zeer stormachtige manier waarbij enorme hoeveelheden H2 in een flits worden gegenereerd. Dit zou trouwens altijd gebeuren als er geen Al2O3 beschermlaag was, omdat Al zeer reactief is en de oxidelaag de enige reden is waarom Al in lucht kan bestaan.

Het Al-poeder zou ook een beschermende laag (Aluminiumoxide - Al2O3) hebben, zelfs op de kleine Al-delen. Het probleem met Al in poedervorm is dat de reactie veel te snel zou gaan, je zou het niet kunnen controleren. Zelfs als je folie te dun is, wordt het heel problematisch, zo niet onmogelijk, om te voorkomen dat het aluminium wordt verbruikt voordat je product verkleint. Stel je dit eens voor met de poedervorm, die zou zichzelf vrijwel onmiddellijk opeten.
 
View previous replies…

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
HCl zal nitraat in Hg-nitraat niet vervangen omdat nitraat sterker is dan HCl. Als ik je goed begrijp :). Je moet ofwel metallisch kwik reageren met salpeterzuur om een nitraat te krijgen en het gebruiken zoals het is, of je krijgt een nitraat, dan baseer je het met NaOH om een kwikoxide te krijgen (neerslaat) en dan reageer je het oxide met HCl. Een andere optie die ik heb gebruikt is om Hg-acetaat te maken (Hg+azijnzuur+H2O2) -> wit neerslag, voeg dan HCl toe totdat het neerslag verdwijnt en gebruik deze soep voor amalgamatie.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
329
Reaction score
274
Points
63
Kwik + verdund salpeterzuur zoals gevormd door HCl en een nitraatzout (je ZULT wat salpeterzuur overhouden vanwege de dissociatie en het evenwicht en dergelijke onzin) -> kwik(I)nitraat. Kwik(I)nitraat laten reageren met HCl is een van de gebruikelijke manieren om HgCl2 te krijgen.

Uiteindelijk is het bewijs altijd in de pudding: Probeer het gewoon. Het werkt.

Toen Polverone dit 20 jaar geleden naar voren bracht op sciencemadness.org, was er wat verbazing, maar omdat hij het echt geprobeerd had voordat hij het postte en niemand hieraan twijfelde, nou ja, hij is bekend en gerespecteerd en hij is eigenaar van het forum ;)....
.... in de loop der tijd hebben een heleboel mensen de methode gebruikt, ook ik raad het vaak aan omdat het meer dan 20 jaar geleden gepost is en niemand mijn hoofd eraf heeft gerukt in al die tijd....

alles goed, geen zorgen
/ORG
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Dit opstel is een puinhoop. Als je het zo volgt, krijg je 10% yeld. Of misschien minder.

1. Aluminium amalgaam moet van tevoren worden voorbereid, het is een belangrijke stap
2. Voeg je p2p, Methylamine toe aan amalgaam samen met isopropanol.
3. Houd de reactietemp <30 graden
4. Met 40g p2p en 40g aluminium FOIL krijg je 100% runaway :).
5. Voeg NaOH/KOH toe voordat je Al/Hg slib filtert, dit maakt het filterproces makkelijker en doodt overgebleven Al
6. En ga zo maar door...
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Ik deed eerder vaten van 200 liter, vaten van 100 liter zijn ook prima, en deed een potreactie.

350-400 gram kwik op 10L b (400 gram is echt heel agressief), 15L methylamine 40% en dan nog 30L methanol.
De folie weet ik niet zeker, ik had uiteindelijk 2/3 van een emmer vol gemaakt met bekraste/beschadigde folie (geen bolletjes) dus het was dat gewicht.

Uiteindelijk was het te veel folie.
Opbrengst; 12L bij PH 12.

Toen met methylamine, iedereen weet dat daar betere alternatieven voor zijn als je werkt met bijv. Al/Hg
 
View previous replies…

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Moeilijk te geloven :). met 40g lading is het erg exotermisch dus je moet de RM koelen anders ontsnapt al je methylamine gewoon. Ik heb geen idee wat er gebeurt met kilo's aluminiumfolie. Het is iets minder exotermisch als je aluminium balletjes gebruikt.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
329
Reaction score
274
Points
63
Reflux temperatuur is wanneer het kookt en dat is afhankelijk van het kookpunt van het mengsel wat betekent dat met veel methylamine erin het ongeveer 45 tot 50 ° C zal zijn, want dat is wanneer het water / alcohol / methylamine azeotroop kookt. Heter kun je het niet krijgen zonder drukvat. Het probleem is dat er methylamine ontsnapt, ik heb al verteld hoe je dit probleem oplost door de MeNH2 die afkookt op te vangen en te hergebruiken. Bij lagere temperaturen heb je nog steeds MeNH2-verlies maar duurt de reactie ook een eeuwigheid en een dag of twee, vijf.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Dus wat doe je aan te bevelen verhoudingen enzovoort om de synthese te doen in 8u het hier zeggen 2on met de hier verstrekte verhoudingen is eerder reflux het voor 8u om het werk goed te doen
 
Top