Kristallisatie van methamfetamine en productie van ijs

bigusdickus

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 13, 2022
Messages
9
Reaction score
13
Points
3
Sorry, maar soms moet de waarheid duidelijk en eenvoudig worden uitgelegd, tenzij je wilt dat een leger van boze mensen faalt in hun hobby.

Productie van L-antiomeer? Zoals het inactieve racemaat? Werkt misschien goed voor de Vicks-corporatie met die kleine inhalators, maar heeft weinig tot geen praktisch nut.

Er zijn geen 'geheimen' voor de productie van PEA. Lees McMurray, Clayden, Klien, Vogel, Zubrick. Iedereen die beweert 'geheimen' te verkopen is gewoon een slangenolieverkoper. Er bestaan geen 'recepten' in de chemie. Recepten zijn recepten voor schade aan de chemicus en zijn omgeving.

Ja, L-fenylisopropylmethylamine kan met veel moeite en verlies optisch zuivere scherven produceren. Het punt om dat te doen? Jezelf zonder reden in de ballen trappen?

Vat het niet op als een belediging, maar als opbouwende kritiek. Als ik onzin zie zoals 'ijs' van P2P zonder de dextro enantiomeer te isoleren en de regelrechte moeilijkheid om dat te doen. Het is onzin. Racemic is geen 'ICE', 'ICE' is D-Meth dat in het verleden vaak werd gesynthetiseerd via het chirale substraat efedrine.

Wil je 'ICE' of R-Amph? Begin met de Nederlandse resolutie en ga dan verder
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Dit is ijs Racemic, my made.Crystal meth is geen ijs.
 

Attachments

  • 9Ty35JjCNU.jpg
    9Ty35JjCNU.jpg
    1.3 MB · Views: 383
View previous replies…

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Welke route heb je gebruikt om het ijs te maken?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
103
Reaction score
4
Points
18
Hallo meneer welke ontvangstbevestiging gebruikt u?
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
P2p route, giet aceton in base)+,(voeg hcl 35%, 5.5.ph, en wacht tot evoporate, het duurt week of meer.Als je poeder vorm, doe normaal zonder aceton.
 

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Dank u. Mag ik ook vragen hoeveel meth base, hlc en aceton je hebt gebruikt?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
103
Reaction score
4
Points
18
Hallo meneer, ik wil u iets vragen. Ik gebruik HCL druppelsgewijs tot PH6, verwarm dan de vloeistof tot 105 graden en giet het in een bakje en bewaar het in de vriezer. Maar er komen geen kristallen uit. Wat is het probleem? Is er een andere manier om het op te lossen? Hartelijk dank.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Beste vriend, je hoeft het niet te verwarmen na het aanzuren. Welke concentratie HCl-zuur heb je gebruikt? Heb je het zuur direct toegevoegd aan meth vrije base?
P.S. Bekijk de video over het produceren van d-meth, die ik hierboven heb gestuurd.
 
View previous replies…

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
103
Reaction score
4
Points
18
Orite bedankt
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8

Beste Mr. Barton, aceton is niet verkrijgbaar in mijn land, maar acetonlijm met een zuiverheid van 80-85 kan wel gekocht worden. Kan acetonlijm aceton vervangen? Of kunnen andere oplosmiddelen gebruikt worden in plaats van aceton tijdens kristallisatie?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, Mr. Jameson. Ja, je kunt IPA gebruiken. Bovendien kun je aceton zuiveren door destillatie.
 
View previous replies…

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Hartelijk dank voor uw antwoord, vanwege de beperkingen van laboratoriumomstandigheden ga ik (IPA) isopropylalcohol gebruiken. Nogmaals bedankt meneer!
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Meneer, als ik deskundige hulp wil, hoe kan ik dan contact met u opnemen? Hoeveel moet ik hiervoor betalen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Je kunt me DM gratis schrijven.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Sorry meneer, hoeveel IPA is er nodig om 100ML meth base te kristalliseren?
 
Top