Mephedrone (4MMC) kristallisatie

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Het geherkristalliseerde product is zuiverder en dus krachtiger. Bovendien krijg je grote, mooie kristallen, die zeer aantrekkelijk zijn voor consumenten.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal!

Hoe kan ik een kant-en-klare waterige oplossing van mef kristalliseren met NaCl als ik aanvankelijk geen meel had? Laten we zeggen, ik heb een basis van mef in dichloormethaan en ik ga het aanzuren in overmaat water 135 ml per 100 mef, terwijl ik mef oplost in water - ik doe mef niet in meel, maar onmiddellijk in water

In welk stadium NaCl toevoegen en in welke verhoudingen. Volgens de bovenste ervaring geeft de auteur 23 gram per 100 gram mef aan, maar hij heeft 100 gram mef opgelost in 100 ml water. En mijn oxidatie vindt plaats bij een getal van 135 ml per 100 gram van het product.

Hoe lang vormen zich kristallen in de NaCl-zoutoplossingmethode? Welke grootte fracties worden verkregen? Hoe lang moet het product in de vriezer bewaard worden? Heeft de inwerktijd invloed op de grootte van het kristal?

Bedankt allemaal!
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
Op dcm kun je het niet zo doen, je moet water gebruiken in het aanzuringsproces en dan bijvoorbeeld ipa gebruiken om het kristallisatieproces onmiddellijk te starten. Naci is helemaal niet nodig, het is onzin. en je kunt niet bevriezen omdat het kristal er dan niet uitkomt in de vorm van alleen glas en kristalpoeder.
 
View previous replies…

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Bedankt voor je antwoord. Ik gebruik aceton of ethanol. Wat zijn de vriescondities om grote kristallen te krijgen met een opbrengst van 1 op 1? Stel dat ik een waterige laag mephedrone heb, verdund met aceton of alcohol - hoe kan ik het dan beter invriezen? Als je -18 onmiddellijk onderdompelt in de vriezer, krijg je een fijn kristallijn poeder. Hoe krijg je dan snel grote kristallen? Nu krijg ik pas grote zuivere kristallen als deze oplossing verdampt, maar dit is een lang proces.
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
Wat voor soort kristallen wil je krijgen? Je kunt de vorm van naalden gebruiken, maar gebruik geen vriezer en het duurt 24 uur, maar toch moet een deel van de oplossing verdampt worden om de rest van het product terug te krijgen.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo vriend. Nu krijg ik dergelijke kristallen alleen door verdamping. Maar ik ben niet tevreden over de timing als de laag groot is. Je zegt dat je 50% kunt indampen en dan in de vriezer - zal het kristal dat uit de rest van de oplossing zal vallen sterk zijn of zal het slechts een kleine fractie zijn, terwijl er al grote kristallen bestaan na verdamping.

Is er een manier om kristallen van stenen te kweken als 1 kilo mef wordt opgelost in water 1300 aceton 200. Er is geen apparatuur om te verdampen. Er is geen apparatuur om te verdampen - hoe kan ik het me***** goed invriezen en zal het handig zijn?
 

Attachments

  • 3vyR5TDnlJ.jpg
    3vyR5TDnlJ.jpg
    634.5 KB · Views: 257

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
de grootste fout is dan de verkeerde verhoudingen en je moet weken wachten - water verdampt langer en aceton sneller
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ik kan niet aanzuren met minder water, bij oxidatie zal minder water gewoon niet alle mef uit dichloormethaan halen. Heb je een oplossing voor oxidatie naar een waterige laag met verschillende verhoudingen?
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal, broeders! Ik vraag om hulp bij het verkrijgen van informatie over de kristallisatie van mephedrone uit de waterlaag op verschillende manieren. Verdamping uit water is al getest - dit is een lange weg, er is nog geen roterende verdamper, dus we hebben snellere methoden nodig zonder verliezen.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
301
Points
63
Heeft iemand de noodbevriezingsmethode met droogijs (CO₂) geprobeerd?
Als iemand de kans heeft, probeer het dan en post het resultaat hier.
Methode:
De verhouding water/4 mmc is 1 mL /1 g. Los 4 mmc op in water en breng het aan de kook. Je kunt 200 ml IPA per 1 liter oplossing toevoegen.
Plaats een plastic fles van 2 liter gevuld met ~500 ml in een emmer droogijs. Er zal zich snel een kristal vormen in plaats van vloeistof. Om het eruit te krijgen, knip je de fles voorzichtig open. Het kristal moet dan gedroogd worden in droge lucht.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hoe krijg ik kristallen met deze vorm? Dit is zeker invriezen, niet verdampen! Wat zijn de verhoudingen? Hoe krijg je het onmiddellijk uit de waterlaag, als er aanvankelijk geen bloem was? Wat voor soort oplosmiddel moet ik toevoegen - ik ben bereid om al deze informatie te kopen als er een kant-en-klaar resultaat is!
 

Attachments

  • bpxRYXT1D7.jpeg
    bpxRYXT1D7.jpeg
    382.7 KB · Views: 271

leon

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal!
Als mijn 4mmc niet mooi wit of glas dan gooi ik koude aceton en laat er 2 uur?
Andere heb ik glas mooi kristal, maar ik vind kleine bruine vlekken in de bovenste laag. wat is het probleem?
 

Toribius

Don't buy from me
Member
Joined
May 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hoe zit het met het oplossen van 4mmc in methanol en een klein beetje aceton?
 

noMercyy

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hallo, kan iemand mij uitleggen waarom de 3cmc kristallen na verloop van tijd witter worden? (in dit geval 2-3 dagen na herkristallisatie) En is er enig idee hoe dit te voorkomen of stabiel/permanent te maken zonder wit te worden?
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik vraag me af of als het product na zuivering en herkristallisatie gesmolten en afgekoeld wordt, er dan grotere kristallen gevormd worden of dat het meer een pannenkoek wordt die uit elkaar gehaald moet worden.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,046
Points
93
Misschien was het water niet de beste zuiverheid. Ethanol werkt soms beter zodat er geen oxidatie optreedt. Als er onzuiverheden in het poeder zaten, kun je na het oplossen in water onzuiverheden extraheren met een oplosmiddel (tolueen of een ander oplosmiddel dat niet met water gemengd is) en vervolgens alcohol aan het water toevoegen en kristalliseren.
 
Top