DMT maken met natriumformaldehyde bisulfiet en triethylamine???

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Ok iedereen. Dit lijkt veel verwarring te hebben veroorzaakt. Laat me het verduidelijken.

Eerst het belangrijkste. Je gebruikt 5-Methoxytryptamine niet om N,N-DMT(ook bekend als DMT) te maken. Je gebruikt dit om 5-MeO-DMT te maken, wat een heel andere verbinding is, die veel sterker is.

Ten tweede is deze video GEEN DIRECTE TUTORIAL voor DMT-synthese om een simpele reden. Toen ze deze aflevering filmden, hebben ze opzettelijk verschillende details en stappen weggelaten om te voorkomen dat mensen het als een tutorial zouden gebruiken. Hamilton heeft hier zelf op gewezen in een van zijn podcasts. Je kunt deze video niet gebruiken om stap voor stap DMT te maken. Het is niet eens een solide basis omdat het je opzettelijk misleidt in de richting van een verkeerde manier om de verbinding te maken. Doe echt onderzoek naar de synthese voordat je dit probeert. Het maken van tryptamines is niet echt eenvoudig, niet zoals deze video het doet voorkomen. Ik zeg niet dat het niet kan. Dat kan het zeker. Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk is als deze video doet voorkomen.
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Ja, ik begrijp dat Hamilton zijn werkwijze niet in detail uitlegde. In het algemeen had het doel van DMT synthese hier niets te maken met 5-methoxy, hoewel 5-methoxy wel gemaakt kan worden met deze methode.
 
Top