IK HEB JE ADVIES NODIG VOOR TELEFOONS!

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
71
Points
28
Deals
8
gebruik helemaal geen telefoon... internet moet toegankelijk zijn via het netwerk van anderen op verschillende plaatsen

oude telefoon is niet echt beter dan nieuwe "slimme" telefoon. Oude telefoon eigenlijk kan krijgen direct op hun systemen, ondertussen voor nieuwe telefoons politie moeten investeren zodat tehy dont doen in een taak, maar een besturingssysteem is het geven van deze voulnureables dus zijn geen perfecte oplossing
"oude telefoon" gesprekken sms kan worden gecontroleerd, dus wat voor u dat helemaal?
"smart phone" waarvoor ook? als internetbron kun je gewoon een router hebben.
Ik begrijp het niet
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
71
Points
28
Deals
8
Vergeten te vermelden:
voor communicatie altijd PGP-sleutel gebruiken, er is niet veel verschil tussen deze communicators, ze geven sowieso gegevens vrij + meestal is het nodig om een sms-spoof te sturen om in te loggen en bij je gegevens te komen. Als belangrijke informatie versleuteld is met PGP (of een andere sleutel), heb alleen jij toegang :)

. Dit is de enige veilige manier.
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Het is waar wat je schreef over PGP-codering, daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar over de telefoons, oud of nieuw, beide hebben voor- en nadelen, maar het is soms een noodzakelijk kwaad om ze tegenwoordig te gebruiken. Veiligheid hangt vooral af van hoe je ze gebruikt imo.
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Als u geïnteresseerd bent. Ik heb gecodeerde simkaarten
Het verzendt geen imei of imsi
U kunt nummers wijzigen of klonen
Stem wijzigen
Willekeurige en automatische VPN-switching
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Klinkt raar tbh, want klonen (en beide tegelijk gebruiken) werkt niet.
En wtf. Bedoel je met gecodeerde simkaart?

Verdacht...

Sorry als ik het mis heb... :)
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Ja, broeder. Je hebt het mis. Het is een versleutelde sim, je kunt er telefoonnummers mee klonen. Verander van stem. Als je belt stuurt het geen imsi, je kunt imsi ook veranderen. Het stuurt niet de imei, verander VPN voor de sim zelf,
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Ik denk niet dat het mogelijk is ;)
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Hahahahaha. Eens kijken, meneer. Ik begrijp niet waarom je vraagtekens zet bij iets dat je niet eens kent. Hahahahaha. Het is al goed. Maak je er geen zorgen over. Bedankt voor je inbreng. Hetzelfde geldt als je geïnteresseerd bent om er ooit een aan te schaffen. Laat het me weten. Bedankt
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Hahahahaha. Eens kijken, meneer. Ik begrijp niet waarom je vraagtekens zet bij iets dat je niet eens kent. Hahahahahaha. Het is al goed. Maak je er geen zorgen over. Bedankt voor je inbreng. Hetzelfde geldt als je geïnteresseerd bent om er ooit een aan te schaffen. Laat het me weten. Bedankt
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Ik vraag het me af omdat ik het niet zeker weet, zo simpel is het.
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Oké, voor zover ik weet is het niet mogelijk om 2 gekloonde sims tegelijkertijd te gebruiken. Ja, je kunt natuurlijk dupliceren, maar de ene of de andere zal alleen verbonden zijn met het netwerk...

Ten tweede, wat voor soort encryptie die SIM hebben?
Ten derde, hoe is IMEI gerelateerd aan SIM mate?
En als laatste, hoe zit het met ICCID?

Bedankt voor uw hulp en ondersteuning ook ;)

god bless You!
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Ik blijf het zeggen. Als je ooit een sim wilt. Laat het me weten. Bedankt voor je vragen en vriendelijke groeten
 
Top