Hoogste opbrengst en kwaliteit NOIDS Precursor (5FADB/5CLADB/ADBB/FUB/JWH/Sgt enz. ) en Grondstoffenlevering, 100% positieve feedback, 100% veilige verzending.

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Goedgekeurd door de Raad van State, 7 soorten 4-(N-fenylamino)piperidine, 1-Boc-4-(N-fenylamino)piperidine, N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propanamide, cannabidiol, 2-methyl-3-fenylglycidyylzuur en zijn esters, 3-oxo-2-fenylbutaanzuur en zijn esters, 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylesters zijn opgenomen in de Indelings- en Variëteitenlijst van de Voorschriften inzake het toedienen van verdovende middelen (hierna "de Voorschriften" genoemd). stoffen zijn opgenomen in de classificatie- en variëteitencatalogus van chemische stoffen in de bijlage bij de verordeningen inzake het beheer van verdovende middelen (hierna "de verordeningen" genoemd), en de relevante beheersaangelegenheden worden hierbij als volgt bekendgemaakt:

I. Beheer van 4-(N-fenylamino)piperidine, 1-tert-butoxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine, N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide

4-(N-fenylamino)piperidine, afgekort 4-AP, met CAS-registratienummer, bijv, CAS-nr. 23056-29-3, en douanecode 2933399073; 1-tert-butoxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine, afgekort als 1-boc-4-AP, met CAS-nr. 125541-22-2, en douanecode 2933399073; N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide, en N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide, afgekort als N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide, en N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide. N-(4-piperidinyl)propionamide, bekend als Norfentanyl, ook bekend als de-phenylethyl fentanyl, CAS-nr. 1609-66-1, douanecode 2933399073. De bovenstaande drie stoffen worden beheerd in overeenstemming met de tweede categorie van de bijlage van de verordeningen betreffende het beheer van accijnsgoederen, en de productie, de exploitatie, de aankoop, het vervoer en de invoer/uitvoeractiviteiten van deze stoffen zijn in overeenstemming met de relevante bepalingen betreffende de niet-farmaceutische klasse van accijnsgoederen De productie, de exploitatie, de aankoop, het vervoer en de invoer/uitvoeractiviteiten van deze drie stoffen zijn onderworpen aan de relevante bepalingen betreffende niet-farmaceutische chemische stoffen.

Beheer van cannabidiol

Cannabidiol wordt in het Engels Cannabidiol genoemd, afgekort CBD, CAS-nr. 13956-29-1, douanecode 2907299020. De stof wordt beheerd in overeenstemming met Klasse II van de Bijlage bij de Verordeningen, en de productie, werking, aankoop, transport, import en export activiteiten worden uitgevoerd in overeenstemming met de relevante bepalingen voor niet-farmaceutische chemicaliën die in aanmerking komen voor medicijnen. Preklinisch onderzoek naar cannabidiol voor medische doeleinden moet ook voldoen aan de bepalingen van artikel 10 van de Voorschriften inzake het toedienen van verdovende middelen en psychotrope stoffen.

III. Beheer van 2-methyl-3-fenylglycidinezuur en de esters daarvan, 3-oxo-2-fenylboterzuur en de esters daarvan en 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylesterverbindingen

2-Methyl-3-fenylglycidinezuur, Engelse naam is BMK glycidic acid, CAS-nr. 25547-51-7, douane-code 2918990042; 2-Methyl-3-fenylglycidinezuuresters, verwijst naar esters gegenereerd door de reactie van 2-Methyl-3-fenylglycidinezuur met verschillende alcoholen, Engelse naam is BMK glycidic acid esters, douane-code 2918990042.

3-oxo-2-fenylbutaanzuur, Engelse naam 3-oxo-2-fenylbutaanzuur, CAS-nr. 4433-88-9, douanecode 2918300021; 3-oxo-2-fenylbutaanzuuresters, verwijst naar esters die ontstaan door de reactie van 3-oxo-2-fenylbutaanzuur met verschillende alcoholen, Engelse naam 3-oxo-2- Methyl 3-oxo-2-fenylbutanoaat (CAS-nr. 16648-44-5), dat is opgenomen in de catalogus van classificaties en variëteiten van gemakkelijk verkrijgbare chemicaliën, wordt gecontroleerd overeenkomstig de oorspronkelijke catalogus.

2-Methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidezuuresters zijn esters die worden geproduceerd door reactie van 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidezuur (giftige chemische stoffen van klasse II) met verschillende alcoholen, bekend als PMK-glycidezuuresters, met douanecode 2932999093. Methyl-2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylaat (CAS-nr. 13605-48-6), dat is opgenomen in de Catalogus van indelingen en variëteiten van chemische stoffen voor namaakgeneesmiddelen, wordt beheerd in overeenstemming met de oorspronkelijke catalogus.

De bovenstaande drie stoffen worden beheerd overeenkomstig klasse II van de bijlage bij de verordeningen en hun productie, werking, aankoop, vervoer, invoer en uitvoer zijn onderworpen aan de relevante bepalingen voor niet-farmaceutische chemische stoffen van het drugstype.

Dit bericht treedt in werking op 1 september 2024.





Ministerie van Openbare Veiligheid Ministerie van Handel Nationale Gezondheidscommissie

Ministerie van rampenbestrijding Algemene douanedienst Administratie staatsdrugs

2 augustus 2024
 

Ecko6ap1

Don't buy from me
New Member
Language
🇷🇺
Joined
Sep 30, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
cbd verboden in china?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
De Chinese wet bepaalt duidelijk dat cannabis een drug is, en tetrahydrocannabinol (THC) en cannabidiol (CBD) zijn opgenomen in China's catalogus van soorten psychotrope stoffen van de eerste categorie en de catalogus van verboden grondstoffen voor cosmetica. Cannabis en alle soorten cannabisproducten die THC en CBD bevatten, mogen China niet in.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
aan de slag
 

Attachments

  • hzyg2OkrX0.png
    hzyg2OkrX0.png
    3.7 MB · Views: 27

bbznzn

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Verkoopt u kleine hoeveelheden precursors voor testdoeleinden? Ongeveer 300 g?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
JA BRO DM mij
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Beste vrienden:
De eerste week van oktober (1/10------7/10) is de Nationale Feestdag van China, internationaal transport is opgeschort tijdens de vakantie, regel uw bestellingen alstublieft redelijk.

Beste wensen aan jullie allemaal!

LkHpNEGmcC
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Nog een herinnering: volgende week is een feestdag in China en de internationale verzending zal een week lang worden opgeschort!
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
We hebben altijd de hoogste opbrengsten omdat we onze precursors alleen synthetiseren met grondstoffen van de beste kwaliteit, dus de zuiverheid is absoluut top!
Tip: Als de hoeveelheid broom in de gebruiksaanwijzing van 5C/5F die u van de leverancier krijgt minder dan 500 g is, dan kunt u er zeker van zijn dat de zuiverheid niet aan de standaard voldoet, omdat de werkzame bestanddelen van de precursor en de hoeveelheid broom in principe met elkaar overeenkomen
Qntuik1v9q
.
OoC0pNh3vc
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
De hoogste productie en de beste kwaliteit en resultaten zijn mijn sterkste punten. Wij staan aan de top op dit gebied! Een hoog rendement van 1:1,5!
LQewU1IbFB
Ke7HnhE9JA
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Als je je opbrengst hoger en je product sterker wilt maken, stuur ons dan een bericht en wij geven je het meest professionele advies en de hoogste zuiverheid van precursors en grondstoffen.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Beste vrienden🍀:
De internationale verzending wordt volgende week maandag hervat en de normale leveringen zullen dan beschikbaar zijn. Tussen haakjes, mijn mening over productkwaliteit en prijs, we richten ons altijd op de zuiverheid en kwaliteit van het product, ik denk dat de prijs van het product altijd ondergeschikt is aan de kwaliteit van het product, voor de zuiverheid van het product kunt u eigenlijk de gebruiksaanwijzing vergelijken om een eenvoudig oordeel te vellen, omdat de hoeveelheid broom moet overeenkomen met de precursor van het actieve ingrediënt, dus we moeten streng zijn, zodat u de gebruiksaanwijzing kunt bevestigen bij de leverancier, Bijvoorbeeld 5c/5f Als de hoeveelheid 5-broom-1-pen***** en 1-broom-5-fluoropentaan in de gebruiksaanwijzing die ze je hebben gegeven niet meer is dan 530g en 590g, als de hoeveelheid broom in jouw gebruiksaanwijzing niet meer is dan 500g, dan geeft dat duidelijk aan dat er een aanzienlijk verschil is in de zuiverheid van de precursor, wat duidelijk betekent dat er een kloof is tussen de zuiverheid van de precursor die u hebt gekregen en de onze, want als de zuiverheid van de precursor niet voldoende is, maar er wordt te veel broom gebruikt, dan zal het product olieachtig worden, wat ook de reden is waarom sommige klanten die het van andere plaatsen hebben gekocht ons vragen waarom! Dit is ook de reden waarom sommige klanten die het product van andere plaatsen kochten ons vragen waarom hun producten olieachtig worden. Afgezien van individuele producten (MDMB-CHMINACA, SGT25...) is de productie van olieachtige producten de toestand van het product zelf. Afgezien van individuele producten (MDMB-CHMINACA, SGT25...) is het mogelijk dat de precursor en broom niet overeenkomen, d.w.z. dat de leverancier ons de verkeerde precursor heeft gegeven, en aan de andere kant is het mogelijk dat de zuiverheid van de precursor niet voldoende is, wat leidt tot een teveel aan broom.
Geloof alstublieft dat we absoluut uniek zijn op dit gebied, de basis van langdurige samenwerking is gebaseerd op wederzijds vertrouwen, dank u voor uw vertrouwen en steun!❤️

2btzPIwWuZ
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Het is een moeilijke tijd voor me geweest omdat mijn moeder is overleden en ik midden in de voorbereidingen voor haar begrafenis zit, dus het reageren op berichten is niet erg tijdig geweest, maar maak je alsjeblieft geen zorgen, al je bestellingen zullen zeker aankomen zoals beloofd en het spijt me voor sommige vertragingen die zijn ontstaan, of het nu door de vakantie komt of door mijn eigen persoonlijke zaken. Natuurlijk, toen sommige klanten dit nieuws vernamen, kreeg ik veel groeten en troost, ik voel me warm van binnen, sinds ik een kind was, leerde mijn moeder me om iedereen met oprechtheid te behandelen, wat me mijn hele leven enorm heeft geholpen, en ik ben hier om jullie dit nieuws te vertellen, ik wil jullie alleen vertellen waarom het antwoordbericht niet op tijd is, om te veel zorgen en misverstanden te voorkomen.
Tot slot wens ik iedereen en hun families gezondheid en geluk!🙌🏻
 
Top