Gratis monsters van BB Forum voor iedereen!

zil3

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 29, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Ik ben nieuw en ben geïnteresseerd in monsters. Bedankt
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
Wachten op antwoord terug broer ;)
 

zil3

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 29, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Ik ben er tot nu toe een tijdje niet geweest, dus ik heb niet eerder geantwoord, nu heb ik je een DM gestuurd.
 

Belzébuth

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
20
Reaction score
7
Points
3
Hallo, ik ben op zoek naar een gratis sample...best regardz
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
Hé broer! Wordt binnenkort verzonden <3
 

Belzébuth

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
20
Reaction score
7
Points
3
Hallo, wat voor soort monster stuurt u binnenkort...ik hoop het...ik wacht er met ongeduld op.....veel dank
 

ENKICAN

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Oct 20, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik ben een tijdje offline geweest en nu ik terug ben, realiseer ik me dat ik mijn gratis monster heb ontvangen... Ik ontving mephedrone zelfs sneller dan mijn leveranciers van verschillende markten... Ik had het nog nooit geprobeerd dus heel erg bedankt voor het monster en voor de ervaring!!! Heel erg bedankt
 

gearnfury

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 27, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, in mijn geval zou ik graag a-pihp in bulk willen bestellen, zou dat mogelijk zijn?
 

Bobby234876

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Monster naar Australië? Bedankt
 

weishen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 2, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Geregistreerd. Hoe kom ik aan Ssample?
 

Romello99

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
dit is mijn beoordeling van het 2 mmc monster dat ik heb ontvangen.In het begin kreeg ik geen effecten en ik vroeg me af waarom dat was en dat was omdat ik eens in de 3 uur doseerde omdat ik voorzichtig wilde zijn, maar nadat ik had geleerd dat mensen na een uur of 2 opnieuw doseren, begon ik de effecten te krijgen en dat was de beste high die ik ooit heb gevoeld. voelde op uppers het voelde Adderall en coke gemengd samen ik voelde me echt euforisch en gelukkig en muziek klonk geweldig op het en de effecten blijven lang ook veel beter dan coke om eerlijk te zijn enige wat ik niet leuk vond was de comedown ik voelde mijn hart bonzen achteraf en ik vond dat niet leuk.overral 10/10 zou er zeker een paar voor mezelf kopen
 

narabreakingbad

Don't buy from me
New Member
Language
🇭🇺
Joined
Oct 3, 2024
Messages
27
Reaction score
7
Points
3
Hallo! Ik ben nieuwsgierig naar dit forum en wil graag een gratis proefexemplaar ontvangen.
 

yoyobas

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Joined
Oct 3, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Send me bro kg i send u monay later now im broker...
 

Romello99

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
in het begin kreeg ik geen effecten en ik vroeg me af waarom dat was en het was omdat ik eens in de 3 uur doseerde omdat ik voorzichtig wilde zijn, maar nadat ik had geleerd dat mensen na een uur of 2 opnieuw doseren in de tussentijd begon ik de effecten te krijgen en jongen was dat de beste high die ik ooit heb gevoeld. voelde op uppers het voelde Adderall en coke gemengd samen ik voelde me echt euforisch en gelukkig en muziek klonk geweldig op het en de effecten blijven lang ook veel beter dan coke om eerlijk te zijn enige wat ik niet leuk vond was de comedown ik voelde mijn hart bonzen achteraf en ik vond dat niet leuk.overral 10/10 zou er zeker een paar voor mezelf kopen
 

Pretzelking86c

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 16, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik kreeg 2 gram 4mmc opgestuurd van glitchy en ik ben erg blij met wat ik heb ontvangen! Hij was erg behulpzaam met de communicatie en het proces was een makkie. Het product kwam uit Duitsland in een discrete envelop die was verzegeld in een luchtdichte zak. Het was erg professioneel en ik ben blij met hun stealth. De hoeveelheid die ik ontving was dichter bij 3 gram en de consistentie was een mix van grote scherven/kristallen en gebroken brokken.

Ik heb de 4mmc op alle mogelijke manieren gebruikt, afgezien van boofing. Het liefst gebruikte ik het iv, maar oraal innemen was een veiligere en efficiëntere methode. Als je het rookt, raad ik aan om het zo warm mogelijk te maken en kleine hoeveelheden per keer te gebruiken, omdat er veel damp wordt geproduceerd die niet erg prettig is als het te heet of te veel wordt. Insufflatie of snuiven van deze 4mmc gaf een merkbaar effect, maar de brandwond was behoorlijk intens en mijn ogen begonnen goed te tranen.

De effecten waren een lekkere energieboost, samen met een verbeterde gezichtsscherpte en euforie die me motiveerden om op te staan en iets lichamelijks te doen. Dansen was leuk en naar muziek luisteren was ongelooflijk plezierig. Deze effecten duurden ongeveer 2 uur met een comedown van nog ongeveer een uur voordat ik een nieuwe dosis wilde.

De kater was mild, maar ik voelde wel wat trek, vermoeidheid en depressie die ongeveer een halve dag aanhielden, maar waar ik met een beetje mentale kracht doorheen kon komen.

Over het algemeen was ik erg blij en ik kan niet wachten op meer en om iets nieuws van Glitchy te proberen. Bedankt!
 

Attachments

  • ZShWmY5E1f.jpeg
    ZShWmY5E1f.jpeg
    4.9 MB · Views: 24
  • fSPIdmAMa7.jpeg
    fSPIdmAMa7.jpeg
    6 MB · Views: 58

Mordello

Don't buy from me
New Member
Language
🇮🇹
Joined
Oct 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo ik ben nu geregistreerd en ik ben geïnteresseerd in gratis sample
 

part-time

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Nov 27, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik ben ook geïnteresseerd in een voorbeeld.
 

tenthousendlies

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hoe zit het met opioïde drugs. Ik wil graag heroïne. :) :)
 

tenthousandlies

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik wil er nog steeds een paar, en IDC als iemand mijn telefoonnummer belt. Ik ben het kind van de overheid en ik heb het volste recht om medicijnen te krijgen als ik dat wil. Ik heb een open domein. Ik ben nergens bang voor. Ik wil heroïne zei ik. :) :) Wees goed, of wees er goed in.
 

obishop

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Joined
Oct 7, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo. Kan ik het op proef krijgen?
 

Günter

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Oct 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik ben nieuw hier en ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden. Zou ik een voorbeeld kunnen krijgen?
Ik zou u zeer dankbaar zijn en hier een verklaring over het product geven.
Vrede
 

jfrass

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
hoe krijg ik een gratis proefexemplaar?
 

KittyKat69

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hey hier voor het krijgen van een aantal gratis monsters, dm'ing u rn
 

trickydick

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 9, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Nieuw en wil graag proefmonsters proberen.
 
Top