Alfa-PVP synthese (schaal van 1-10kg). Volledige instructievideo.

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
@William Dampier

Hulp nodig bij metingen

In plaats van :Valerophenone
Ik zal vloeistof kopen : 2-Broomovalerofenon

Als ik 1liter wil gebruiken

2-Broomvalerofenon


Wat is de hoeveelheid reagentia die ik per liter nodig heb?


-Hydrobroomzuur (HBr) 48%;?

-Waterstofperoxide (H2O2) 35%;?

-Pyrrolidine (CAS 123-75-1);??

-ethylacetaat;??

-Natriumcarbonaat (Na2CO3) 20% aq oplossing;???

-Diethylether (Et2O) ????

-EtOH 50 ???

-Dibenzoyl-D-wijns*****zuur ??

-Dichloormethaan (CH2Cl2) 830 ml;

-Hexaan ????

Zoutzuur conc. 35% (HCl);.??

ZOU ECHT HELPEN ALS JE ME METINGEN KUNT GEVEN VOOR HET GEBRUIK VAN 1 LITER 2-BROM. PLEASE?????

Zodat ik de kosten per reactie kan berekenen, is de schatting van de opbrengst ongeveer 20% verlies?
1 liter = 800g a-pvp?
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
301
Points
63
Ik heb je een PM geschreven.
 
View previous replies…

Taiwan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 17, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, kunt u helpen?
 

viking1111

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Hallo ik heb een klein probleem, voor 25k 2bromovalero gebruik ik crysyalisatie na pirolidyne en na het wassen, ik gebruik om kristallisatie 1,5l aceton tot 0,38 zuur per 1kg bromo, maar vloeistof om kristallisatie neem ik 1l en maak ph 2 met mengsel van aceton en zuur, na 10u in de vriezer niets gebeurd (het was mengen 4 uur met pirolidyne op temp 55) wat heb ik verkeerd gedaan en hoe het op te lossen?
 

TERMOBAR

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇺
Joined
Feb 23, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Goedenavond, mag ik u om hulp vragen? Ik heb een synthese van Alfa pvp gemaakt op basis van dit recept https://bbforum.eu/tags/a-pyrrolidinovalerophenone Ik heb alles gedaan zoals beschreven, behalve het destilleren van ethylacetaat, ik heb de verzuring op 5 gebracht, in de vriezer gezet en de zouten vielen er niet uit, hoe kan ik de situatie oplossen? Vervolgens heb ik de oplossing ingedampt tot 1/2 bij een temperatuur van 74-77 en weer in de vriezer gezet en alles zonder resultaat, misschien is iemand dit tegengekomen? Help me alstublieft!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Als er zuur in zit, moet je verdampen bij lage temperatuur of onder vacuüm. Je kunt de resten krijgen als zwarte hars. Je moet chemisch zuivere droge aceton gebruiken om dit te kristalliseren. Als het aceton voor huishoudelijk gebruik is, kunnen er problemen ontstaan. Naast aceton is er ook een zuiveringsmethode als je de hars kunt krijgen en oplossen in water. Extraheer het water met een oplosmiddel van onzuiverheden en kristalliseer het product uit een waterige oplossing als het wordt afgekoeld.
 

CalvinCandy

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Heb je het gedaan zoals in de video?
 

TERMOBAR

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇺
Joined
Feb 23, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Goedendag, bedankt voor uw hulp, alles is gelukt voor mij, het hele probleem, zoals ik het begrijp, was in ethylacetaat na het volledige bederf en verdunning met droge aceton, ik werd opnieuw aangezuurd en toen vielen de zouten eruit.
 

Skurczolo

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik ben het weer. Ik heb met succes a-pvp hydrochloride gesynthetiseerd en nu wil ik proberen a-pihp te maken met hexanofenon. Zal ik broom gebruiken om a-broom-n-hexanofenon te maken met dezelfde technieken als bij valerofenon? Zijn er tips voordat ik het ga proberen, of is het misschien net zo "simpel" als met valerofenon?
 

mynameisjeff

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 14, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik heb hulp nodig bij A-PHP alsjeblieft
 

Xtrembendion

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Jul 2, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hallo, wanneer ik pyro (265gr) toevoeg aan 2bromo (300gr+1080gr EA) blijft de temperatuur 25 celsium en verandert de kleur niet. Betekent dit dat er helemaal geen reactie is?
 

xirmsx12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 20, 2024
Messages
10
Reaction score
12
Points
3
Weet iemand hoe je MDPV synthetiseert? Is het gewoon apvp gemaakt met methylamine? Ik heb zowel apvp als apf gemaakt, maar nog nooit mdpv en ik zou graag willen weten of ik van 2-broomovalerofenon naar MDPV kan gaan of is het proces compleet anders?
 

xirmsx12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 20, 2024
Messages
10
Reaction score
12
Points
3
Weet iemand hoe je MDPV synthetiseert? Is het gewoon apvp gemaakt met methylamine? Ik heb zowel apvp als apf gemaakt, maar nog nooit mdpv en ik zou graag willen weten of ik van 2-broomovalerofenon naar MDPV kan gaan of is het proces compleet anders?
 
Top