Question Mikä on bu ku -kide

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 30, 2022
Messages
21
Reaction score
18
Points
3
Hei kaikille
Tietääkö kukaan, mikä on bu- tai ku-kide.
Ymmärtääkseni se on uusi rc jotkut stim.
Mutta silti haluan tietää jos joku tietää sen kemiallisen nimen tai cas numeron ?
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Sinulla on näköjään vaaleanpunainen bk. Se on aika likaista kemiaa, lol. En edes halua puhua siitä, miksi se paska tuli vaaleanpunaiseksi. lol.
Onneksi se kuitenkin tuli.
Jotkut muut saivat sen näyttämään lähempänä keltabeigeä MDMA:ta. Ammattilaiset kuten minä näkevät kuvasta, ettei se ole MDMA.
Kuitenkin aloittelevat ostajat ostavat edelleen eivätkä tiedä.
Muistuttaa minua siitä, kun Methylone pilasi MDMA-skenen.
En ymmärrä, miksi jälleenmyyjät eivät voi sanoa totuutta.
 

Dr.Robert

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 19, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kerro heille, mitä oikeaa kemikaalia he saavat ja kerro heille, että se saa heidät pilveen, ja he ostavat sen silti, mutta ainakin silloin he tietävät, mitä etsiä haittojen vähentämiseksi.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8

Englanninkielisessä slangissa on sana: beaucoup. Se lausutaan bu ku

Luulen, että myyjä käyttää tätä glorifioidakseen tuotettaan, joka voi koskea yhtä tiettyä yhdistettä tai ryhmää samankaltaisia yhdisteitä.
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Minulla on KU-kristalli varastossa,ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut siitä.

 

Van0909

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2022
Messages
5
Reaction score
11
Points
3
Kiitos, sain pakettini, tilasin 5g, lähetin minulle 5g lisää
 

Van0909

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2022
Messages
5
Reaction score
11
Points
3
FeVDAhv1mk
Xv9tcVSmOF
 

merd60

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 17, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
mikä on sen vaikutus?tilasitko irtotavarana?
 

Rita

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 24, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Uusi stimulantti???Asiakas kertoi minulle aiemmin, että se oli hyvin voimakas.
 

bmkadbbsupplier

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 23, 2022
Messages
54
Reaction score
20
Points
8
Deals
1
Se on viimeisin laillinen vaihtoehto, joka otetaan käyttöön sen jälkeen, kun nep kiellettiin, Tarjoamme myös joitakin bentsodiatsepiinituotteita ja joitakin uusimpia laboratoriotuotteita, oletko kiinnostunut?
 

Moonbow112ix

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 22, 2023
Messages
25
Reaction score
9
Points
3
En ole tietoisesti kokeillut mitään näistä 2023-versioista m-catista, haluaisin nähdä, millaista se on ilman väärennöksiä, olen erittäin kiinnostunut kaikista bentsoanalogioista tai mitä he kutsuvat niitä, lol "steriospesifiset johdannaiskemiat", Tiedän, että olen kokeillut, mitä oli vain tarkoitus olla fupratsolaami, kun se selitettiin minulle kuin bentso vastine "bu" ja "ku" mainittu täällä tietysti tiedän, mitä mefedroni ja efedroni niin kokemukseni viimeisimmän suunnittelija "bentso" tai Rc bentso paljon miellyttävämpi kuin aiemmat puristetut bentsot, jotka sisälsivät sen, mitä minulle kerrottiin, oli pohjimmiltaan sama asia, mutta viimeisimmän kerran olen yrittänyt olla mahdollisimman oikeudenmukainen, ehkä en syönyt paljon sinä päivänä lol paljon, mutta se oli hemmetin lähellä täsmälleen sitä, mitä tunnen bentsoistani apteekista, Joten kyllä käsi nostettu erittäin kiinnostunut
 

Mr.Ben

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 21, 2022
Messages
14
Reaction score
11
Points
3
Deals
2
Meillä on Ku- ja Bu-kide , jos olet kiinnostunut niistä, voit ottaa yhteyttä minuun.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Se on niin outo, että kukaan sitä myyvä ei edes sano, mikä se on. Joka toisessa RC:ssä kerrotaan tarkalleen, mikä se on. Mitä tulee hyvään ja huonoon, se on katsojan silmässä. Voit tarkastella sert, Dat-suhteita, sisäänpäin suuntautuvaa ulospäin suuntautuvaa siirtimen estoa, voit tarkastella miljoonia mittauksia, mutta makua ei voi mitenkään korvata. Juuri tänään huomasin, että BPZ:n sert/dat-suhde on hyvin lähellä kokaiinia, ja ajattelin, että "hmmm, saattaisin pitää siitä!", mutta sitten luin, että se on hallusinogeeni, ja siitä en todellakaan pitäisi. Olen miettinyt a-pvp:tä, mutta suhde on aivan ylivoimainen! puhdasta datia, ei kai mitään euforiaa. Joten,spekuloida siitä miten tykkää huumeesta lukemalla idt:stä on vaikea tehdä. Minä tykkään polttaa crackia. En myöskään vastusta metaa mutta siinä ei ole eufriaa kuten crackissä. Olen melkein ainoa tuntemani ihminen, joka on pitänyt sitä jonkin aikaa varastamatta, valehtelematta ja tulematta täydelliseksi paskiaiseksi. Etuaivokuoreni on vakavasti vaurioitunut. Ehkä siksi.
 

Cajun Gopnik

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 25, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
re: Olen melkein ainoa tuntemani henkilö, joka on pitänyt sitä yllä jonkin aikaa varastamatta, valehtelematta ja olemalla sa totaalinen paskakasa.

dude dont I feel you on this one! sama täällä!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
YUK!!! Näyttää siltä, että Alexander Shulgun suunnitteli sen itse. Psykedeelinen vauhti on.....hieman sekava päivittäiseen toimintaani nähden. 😅
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Oletko kokeillut sitä?
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2023
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
Joo juuri recieved some.is siellä anyw käyttää sitä kääntää sen jotain better.everything ive lukea siitä sanoo sen tappaa ihmisiä, enimmäkseen ihmisiä, joilla met ja fent in thier system.thats lil liian lähellä kotiin minulle, mutta vihaan heittää it.like synteettistä osaksi jotain muuta, mutta vain on tislaus setup kanssa reflux ja ylimääräisiä condensers.dont on 5 tai 3 neck.any ideas?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Nah, en ole koskaan kokeillut mitään RC:tä muistaakseni. Kasvoin ennen kuin internet oli olemassa. Kukaan kiinalainen, joka myy sitä, ei kertonut minulle, mikä se oli, joten tein viestin muutama viikko sitten...
 
Top