Puhutaanpa naurettavasta suvaitsevaisuudestani.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Kokeile MAOI-valmistetta, kuten moklobemidiä.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Kiitos herra jälleen kerran toisesta suosituksesta kokeilemistani yhdisteistä! Olen ollut hiljainen viime viikolla, täällä ja kaikkialla. Koko viikon on ollut vain Mary.

Viimeinen 25mg Sertraline oli viime lauantaina, on ollut melko laiska ja vaisu olo. Halusin koko viikon pois Ice, koska se on kaikki, mitä minulla on kokeilla tällä hetkellä, koko viikon päällä, koko viikon pois. Ja kun sanon "päällä", tarkoitan vain 0,05 - 0,10 g / nuuska ja tein sen vain kerran päivässä. @SauceySockss mainitsi, että hän teki OUNCE viikossa yhdessä vaiheessa?! Päätellen siitä, kuinka paljon tämä kama potkii aivojeni persettä ja kuinka kirjaimellisesti melkein kuolin maanantaina ennen viimeistä maanantaita, kun otin "ensimmäisen" 0.10g, sanoisin, että tämän täytyy olla jotain mieletöntä korkean tehon paskaa, tai olen löytänyt jotain, johon henkilökohtaisesti reagoin vain ainutlaatuisesti.

Me on Ice: nopea ja tyhmä, tylppä esine... Olen yleensä hyvin varovainen ja yritän olla strateginen jokaisessa päätöksessäni (liikaa, joten yleensä mitään ei saada aikaan. ADHD-ihmiset tietävät, mistä puhun). Jäällä aivot kulkevat miljoona mailia minuutissa, mutta se ei haittaa minua(?) Nappaan idean ilmasta ja juoksen sen kanssa. Mutta minä vain juoksen ja juoksen ja juoksen... Vietin koko viikonlopun ensimmäisen Ice-viikkoni jälkeen makuulla liian kipeänä liikuttaakseni itseäni liiallisesta rasituksesta pihatöissä... En pysty tekemään listoja päässäni kuten 4MMC:ssä, joten olen kuin siivous-/puutarhanhoito-/korjaushölmö, joka hyppii yhdestä asiasta toiseen.

Rehellisesti sanottuna olin tällainen 20- ja 30-vuotiaana, ennen kuin aivoni paloivat täysin loppuun seurasta. Oikeastaan ainoa ero on unettomuus, tarkoitan, tämä on psykopaatti. Tein .07g torstaina klo 9 aamulla. Sen jälkeen, kun makasin sängyssä tasan 3 tuntia, kirjoitan tätä kello 2:30 perjantaiaamuna wtf.

Tämä aine on periaatteessa liian pitkälle yh***** suuntaan, jotain puuttuu siitä "stimulaatiokokemuksesta", joka minulla oli MeowMeow'n ja MDMA:n kanssa aivojeni "lajittelu- ja arkistointiosastolla"(?). Ostin tänään lemmikkieläintarvikkeita ja nainen kysyi ohimennen, minkä rotuisia koiria minulla oli, enkä vittu muistanut!!!! Kuten, MITÄ?!

Jos vain saisin aivosihteerin tekemään työnsä JA saisin tällaisen motivaatio- ja energiatason, se olisi lopullinen tavoite. Ja koska olen myös juuri äskettäin oppinut MAOI: sta, luulen, että säästän pychedelicsin ehkä "palkintona" itselleni, kun minulla on tämä paljon vakavampi kysymys Nootropicsin selvittämisestä ja ainakin lähempänä sitä, missä tunnen kunnon motivaatiotasot, koska minulla on vakava paska, joka on saatava käyntiin perkele!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Voit myös kokeilla syrian rue siemeniä samoin ne ovat maoi samoin. MUTTA TUTKI VUOROVAIKUTUKSET VOIT KUOLLA!
 
Top