Question Miten tietyt kemikaalit hankitaan parhaiten

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
470
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Nitrometaani saada se RC polttoaineen ja DCM on eBayssa
 

beherit

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
DCM on kielletty myös Brasiliassa. Paska juttu on se, että monissa synteeseissä käytetään DCM:ää, mutta ei anneta sille vaihtoehtoa.
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
12
Points
3
Tislaa RC-polttoainetta, et saa paljon, mutta siihen verrattuna se on halpaa. Olen tehnyt sen monta kertaa, tislaat ensin metanoli/nitrometaani atseatrooppia noin 60-70 as***** lämpötilassa, sitten kun lämpötila nousee 100 C:een, alat tislaamaan puhdasta nitroa. Varmista, että käytät vigreux-kolonnia.

DCM:n tilaat constantylious777:ltä. Hän toimittaa sen sinulle Puolasta erittäin halvalla.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
RC-polttoaineet kuten 16-20 % useimmista paikoista, mutta olen saanut yrityksen, joka myy RC-veneen polttoainetta. Se on kuin 60% nitroa, ja 5 litraa maksaa lähes 200 puntaa!!!! Mutta näin olen saanut nitroa tähän asti, RC-polttoaineen pitkiä tislauksia useita kertoja.
Pahinta on, että 1 litra 20% nitroa tuottaa ehkä 120ml, jos olet hyvä, mutta tiheys on aina, joten tiedät, että atseotrooppi metanolin kanssa saastuttaa edelleen nitroasi.
 
View previous replies…

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
12
Points
3
Olisi pitänyt olla tarkempi, tarkoitan, missä nitrometaanin metanolikontaminaatio tulee ongelmaksi reaktioissa, joihin nitroa käytettäisiin.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Voin kuvitella, että niitä on mahdollista ostaa Yhdistyneessä kuningaskunnassa vain kaupallisen lisenssin todistamista vastaan.
Ebayssä myydään paljon nitroetaania/nitrometaania, mutta monet myyjät pyytävät jonkinlaista todistetta.

Tämä olisi kai helppo väärentää, mutta voit yrittää löytää sellaisten yritysten rekisterinumeroita, joilla saattaa olla jotain tekemistä kemikaalin käyttötapausten kanssa, mutta joilla ei ole verkkopalvelua, joten yhteystietoja on vaikea löytää. Näitä numeroita voi löytää useilta verkkosivustoilta, ja on varmasti olemassa kansakuntakohtaisia verkkosivustoja vain Yhdistyneen kuningaskunnan yrityksille, mutta varmasti myös EU-kohtaisia verkkosivustoja kaikille EU:n rekisteröidyille yrityksille. Kokeilisin tätä vain tilattaessa osoitteeseen, jota ei voi yhdistää minuun

Toinen vaihtoehto on Saksa, Puola tai Kiina. Kussakin näistä maista on monia myyjiä, jotka voivat toimittaa sinulle kyseisiä kemikaaleja ja jotka saattavat olla halukkaita merkitsemään ne uudelleen.
Olen juuri lähettänyt noin 30 laatikkoa, joissa kussakin laatikossa on 1x20 litran säiliö, joka sisältää metanolia, etanolia, metyyliamiinia ja vastaavia nestemäisiä kemikaaleja. Olen yksinkertaisesti merkinnyt ne siivoustarvikkeiksi, ja kaikki ne ovat kulkeneet Puolasta Saksan kautta Belgiaan.

Koska näiden tavaroiden kuljetus ei ole logistisesti laitonta, vaan sitä on vain rajoitettu, tämä voisi antaa sinulle toisen mahdollisuuden.
Voit tehdä sen klassisella tavalla ja ostaa ne Puolan kaltaisessa maassa yritykseltä, joka ei kysele sinulta, hankkia viralliset vienti-/tuontiasiakirjat ja lähettää ne virallisella kuriirilla...Ebayssä on myös paljon yksityisiä kuriireja, jotka ajavat viikoittain Puolasta takaisin Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja päinvastoin, jos löydät yhden, jolla on vielä tilaa kuorma-autossaan, voit varata tilaa melko halvalla, he myös kyselevät yleensä vähemmän.
Tässä tapauksessa käyttäisin varastettuja tai väärennettyjä yritystietoja kuriirille sekä osoitetta, joka näyttää koproratiaaliselta, mutta jota ei voida yhdistää minuun.

Toivottavasti tästä on apua. :)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Kaikki nämä asiat ovat valitettavasti hyvin totta Yhdistyneessä kuningaskunnassa, kuvaamasi menetelmät ovat keinoja kiertää nämä ongelmat 100 %:sti.

Vaihtoehtoinen tapa on käyttää synteesejä, jotka ohittavat nitraatiot, mutta jotkut, kuten DOM:n, meskaliinin ja styreenin valmistaminen, eivät nitroidu pelkästään maanalaisen kemistin puhtaalla tahdolla ja päättäväisyydellä. He ottavat nämä kielletyt esiasteet ja kemikaalit, joita on vaikea hankkia, ja pelkästään niiden hallussapito on yhtä paha kuin syytteeseenpano yhdisteistä, joita me rakastamme tekemällä! Ja aivan samoin kuin että kuvaamasi menetelmät ovat saman B.S:n alaisia petoslakien jne. kautta, koska jos joku on halukas hankkimaan syyt***** näiden kemikaalien hallussapidosta. Silloin kaksi syytettä ja vankeusrangaistus eivät estä kaikkein päättäväisintä maanalaista kemistiä.

Aineen uudelleenmerkitseminen tietoisesti on aivan yhtä paha asia kuin väärennetyt asiakirjat ja luvat, ja minulle on kerrottu, että mikään ei suututa tuomaria enemmän kuin tietämättömyyden puolustaminen!

Silti hyvää tietoa ja/tai ideoita siitä, miten ihmiset hankkivat näitä kemikaaleja, toivoisin vain, että elämässä olisi hieman vapaampaa tehdä asioita, katsoin tänään kaupoissa olevia nenän dekongestantteja. Yksikään kauppa ei myy pseudofedriiniä tai etedriiniä missään näistä lääkkeistä, tämä on Yhdistyneessä kuningaskunnassa, jossa metamfetamiinin smurffit eivät ole olemassa.
 
View previous replies…

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
Kokeilitko RC-kauppoja radio-ohjattavien lentokoneiden ja autojen kanssa ? Ehkä se on jo mainittu ja sitten minä 🤐😀 😀.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
On totta, että näissä tapauksissa on olemassa kiertotie, mutta ongelmana on todisteiden antaminen rajoitettujen kemikaalien tarpeesta. Läh*****i rikkihappo 91% viemärin puhdistusaine toimii useimpiin asioihin, en ole koskaan tarvinnut väkevöidä sitä korkeammalle 98,5% atseotrooppiselle tasolle. Tämän hankkiminen on kuitenkin vaikeutunut, vain yksi toimittaja myy enää ilman kysymyksiä, ja mitä vähemmän kysymyksiä esitetään, sitä parempi.

Ja on löydettävä myyjä, joka on valmis lähettämään väärillä tunnuksilla jne., ja se, joka todella saa minut ymmärtämään, on se, että nitro on räjähtävää. Mutta niin on dietyleetterikin, joka on muodostanut peroksidia korkkiin. Olet oikeassa, aina löytyy myyjä, joka sulkee silmänsä, mutta sitä lukuun ottamatta ota selvää, voitko tehdä sen itse!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Löydät helposti yksityisen kuriirin mistä tahansa haluamastasi maasta laittamalla Ebayhin pyynnön, jossa pyydetään kuljettajaa, joka on valmis ajamaan kyseiset kemikaalit määränpäähän coutnry. Tämä on itse asiassa melko yleistä Puolassa, koska siellä on monia kuljettajia, joilla on linja-autoja, jotka lähtevät maasta päivittäin ja joilla on tyhjää tilaa kuorma-autossaan.

Yrityspuolella on vähemmän rajoituksia. ;)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Se myyjät on vaikea löytää, tai ainakin ne OK, jotka eivät kysy lupia tai lisenssejä. Yritykset, jotka löydän ja jotka eivät kysy, ovat kuin kultapölyä!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Riippuu siitä, mistä olet etsimässä, voin saada nitroetaania, nitrometaania ja muita hyvään hintaan :)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
DM minulle bro tiedot siitä.

Respect
 

zagar

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 3, 2023
Messages
2
Reaction score
9
Points
3
Voin hankkia sinulle pseudoefedriiniä, mutta se on kestovapauttavaa ja siinä on myös levosetriiniä, mutta vastineeksi sinun on näytettävä minulle, miten pseudoefedriini uutetaan noista pillereistä.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Mr GonzoVoin hankkia teille pseudoefedriiniä, mutta se on kestovapauttavaa ja siinä on myös levosetriiniä, mutta vastineeksi teidän on näytettävä minulle, miten pseudoefedriini saadaan uutettua näistä pillereistä.

Mainitsin pseudopedriinin puut***** vain siksi, että minua kiinnosti, miten niitä on rangaistu täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa! Ja jos tabletista ei voi uuttaa ainesosaa, on ajanhukkaa ja vaarallista yrittää muuntaa kyseinen yhdiste toiseksi, puhumattakaan siitä, että olisi vastuutonta kertoa asiasta henkilölle, jolla ei selvästikään ole tietoa kemian kanssa leikkimiseen.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Minulla on juuri ollut merkittävä idea, joka on päinvastainen synteettisten materiaalien hankkimiseen nähden nitrometaanin ja kaikkien vastaavien osalta, joita on mahdotonta saada.

Esimerkki, nitrostyreenit näyttävät suurelta osin saatavilla, joten meskaliini kautta 3,4,5TMB. Tämä edellyttää nitrovaihetta nitrometaanin avulla, jotta saadaan BETA-NITRO-3,4,5-TRIMETHOXYSTYRENI, joka voidaan vain ostaa, mikä säästää aikaa, rahaa ja tarpeettomia kemiallisia menettelyjä.

Tämä saattaa päteä vain joidenkin styreenien kohdalla, mutta ehkä näin voidaan välttää nitroluottimien ostaminen kokonaan?
 
Top