Efedriinin uuttaminen pillereistä menetelmiä

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Mietin, että tarvitsenko 100-prosenttista ksyleeniä vai voinko käyttää vain maalikaupan ksyleeniä?
 

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Se on sama asia olet siellä ei ole muita ksyleenin mutta kovaa tavaraa tallentaa tarkoitan voit tilata pois ebay laboratorio luokan mutta se ei aio tehdä mitään eroa
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Ymmärsitkö, mitä kirjoitin sinulle edellä? Voit yrittää liuottaa tämän liuoksen ve***** ja erottaa PEG:stä emäksisellä uutolla. Saat tolueenin (tai muun sopivan liuottimen) PseudoE vapaa emäs). Sitten happouutto PseiudoE:n erottamiseksi ibuprofeenista.
 
Last edited by a moderator:

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Mutta se on kaikki inaktiiviset ainesosat, jotka tulevat ongelmaksi sanotaan, että teet erottaa pseudoefedriini ja ibuprofeeni sitten mitä nyt sinun täytyy puhdistaa kaikki inaktiiviset ainesosat pois samoin ja useimmat ovat liukenevia samaan kemikaaliin se on lähes mahdotonta ja sen jälkeen, kun työskentelet sen 4 tuntia ja luultavasti tuottaa 50% todellinen meta aikaa ja rahaa käytettiin kaikkeen olisit itse asiassa ottaa menetetty ja se on, jos jokin muuntaa lainkaan useimmiten päädyt puoliksi muunnettu met ja pseudoefedriiniä
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Voi kokeilla flash-kromatografiaa tässä tapauksessa. Mutta tämä menettely olisi melko uuvuttavaa.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Hei Patton, kiitos selvennyksestä. Hämmennykseni johtui Erowid-kirjoituksesta, jossa he ehdottavat PEG:n poistamista liottamalla alkuperäistä seosta tolueenissa, joten aloin miettiä, jääkö osa PEG:stä tolueeniin.

Tässä on käsitykseni mukaan oikea prosessi, ilmoittakaa minulle, jos haluatte muuttaa jotain.

1. lisätään emäksistä liuosta pH 13:een
2. uutetaan tolueenilla/muulla poolittomalla aineella.
3. vanhan vesikerroksen hävittäminen, sitten ehkä muutama vesipesu?
4. Lisää puhdasta vettä poolittomaan liuottimeen.
5. Hapotetaan pH 3:een asti laimealla HCl:llä.
6. Pseudo siirtyy vesifaasiin Pseudo-HCl-suolana.
7. 7. Ibuprofeeni (joka on nyt hapan) saostuu vesifaasiin, joten teoriassa meillä on melko puhdas pseudo vedessä.
(8.) Ehkä lopullinen puhdistus olisi tehtävä AB-uutolla eetterillä, vaikka tämä saattaa vähentää saantoa.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Sry, minun on tehtävä muutama vaihe selväksi.

lisäämällä emäksistä liuosta pH 13:een.........alkaalisen liuoksen lisääminen mihin? kuten soke-pillerit emäksiseen ve*****? koska pillerini sisältävät paskaa, joka aktivoituu vedessä.
2. uutetaan tolueenilla/muulla ei-polaarisella.......hyvällä.
3. hävitä vanha vesikerros, sitten ehkä muutama vesipesu?........hyvä
4. Lisää hieman puhdasta vettä poolittomaan liuottimeen...........hyvä
5. Hapota pH 3:een asti laimealla HCl:llä..........hyvä.
6. Pseudo siirtyy vesifaasiin Pseudo-HCl-suolana..........hyvä
7. Ibuprofeeni (nyt happamana) saostuu vesifaasiin, joten teoriassa meillä on melko puhdas pseudo vedessä.............siten voin suodattaa ibuprofeenin pois vedestä nyt ja saada puhdasta vettä, jossa on vain pse ?
(8.) Ehkä lopullinen puhdistus pitäisi tehdä AB-uutolla eetterillä, vaikka tämä saattaa vähentää saantoa.
 
View previous replies…

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Onko ideoita?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Murskattuihin pillereihin
En ole varma, että kaikki lisäaineet pestään pois tällä tavalla, mutta kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Joten jos ymmärrän oikein, liotan murskattuja pillereitä tolueenissa ja lisään sitten emäksisen vesiliuoksen seoksen ja sitten uutan tolueenilla TAI liotan emäksisessä vedessä ja uutan sitten tolueenilla?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Voitko kertoa minulle eron =)
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Ei eroa sry im tyhmä, kiitos
Viimeinen kysymys...aktivoidaanko veden aktiiviset ainesosat lisäämällä emäksistä liuosta (vesi/NaOH) ?
 

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
A/b-uutto luultavasti paras vaihtoehto ei silti taattu
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
?tarkoitatko siis, että minun pitäisi käyttää A/B-uuttoa koko tähän menettelyyn?

uusi suunnitelmani on liuottaa pillerit ensin etanoliin 5-8 tunnin ajan. (Viimeksi tämä teqniqe liuotti IBU:ta ja PSE:ta, mutta Modafen-rasian paino on 24 kpl ja yksi pilleri sisältää 200 mg ibuprofeenia ja 30 mg PSE:ta. joten aluksi aloitin 5500 mg:lla.
Kun etanoli souk annoin vain haihtua rdry chill.....it oli okn ja mielenkiintoisin ajatus oli, että menin 5500a kuin 1500-1700 mg, mutta im reallz varma, että tämä on vain pse, ibu ja joitakin muutamia täyteaineita.
ja tästä kohtaa im mietin.
SOOOO luuletko, että tämä tulee toimimaan?


1. koko massaa etanolissa 5-8 tuntia
2. Suodatetaan liuos ja pidetään neste ja heitetään ylijäämä pois.
3. nyt on aika lämmittää erittäin alhaisella lämmöllä ja hitaasti haihduttaa, kunnes saadaan haluttu jauhe sekoitus PSE:tä ja IBU:ta.
4.lisätään emäksistä vettä, kunnes liuokseni saavuttaa pH 13.........alkaliliuoksen lisääminen mihin? kuten soke pillereitä emäksisessä vedessä? koska pillerini sisältävät paskaa, joka aktivoituu vedessä.
5. uutetaan tolueenilla
6. hävitä nyt vanha vesikerros, sitten ehkä muutama vesipesu?
7. Lisää hieman puhdasta destilloitua vettä poolittomaan liuottimeen.
8. Hapotetaan pH 3:een asti laimealla HCl:llä (pitääkö sitä ravistaa, vai riittääkö hidas pyörittely?).
9. Pseudo siirtyy vesifaasiin Pseudo-HCl-suolana.
10. 10. Ibuprofeeni (joka on nyt hapanta) saostuu vesifaasiin, joten teoriassa meillä on melko puhdas pseudo vedessä.
11. Lopuksi voin tehdä A/B-uuton puhdistaakseni PSE:tä vielä enemmän.

Kiitos vastauksista :D
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Sillä vahvin puhtain tapa ja vihreä on seuraava de hydrogenation rengas aka päästä eroon alkoholista käyttämällä uudelleenkiteytyksen syklisointi lisäämällä pienempiä määriä useammissa renkaissa samalla kun otetaan pois alkoholia ja epäpuhtauksia . Aka mikrokide tek
 

Cheerbushe

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Minulla ei ole MEKiä pseudo HCL:n huuhteluun. (Menettely 12)Mitä minun pitäisi käyttää MEK:n sijasta?
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Kokeile butanonia. MEK:n Iupac-nimi
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Hei asiantuntijat,
Minulla on tabletteja, joissa on levosetiritsiinihydrokloridia 5 mg & pitkävaikutteista pseudoefedriinihydrokloridia 120mg, rautaoksidi.
Kysymykseni ovat seuraavat
1) miten uuttaa pseudoefedriini seuraavasta koostumuksesta.
2) natha ei ole saatavana ja toimitus minun maassani.
3) uuttamisprosessissa sanotaan ehdottomasti, että vm&p natha eikä mitään muuta korviketta. Onko olemassa mitään erityistä muuta kemikaalia, joka voi korvata sen.
Vastauksenne merkitsee minulle paljon. Kiitos etukä*****.
 

spiritveg

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 3, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
hei. minulla on kysymys. minun tapauksessani pillerit sisältävät 5mg levocetrizine hcl ja 120mg pse hcl. on päällys*****ä rautaoksidia. Koska sekä levo että pse ovat amiineja ja niillä on samanlainen polaarisuus, en tiedä, miten erotan nämä kaksi. olisiko myös ongelma, jos en poistaisi levoa? plz help.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Uuttamalla erotat molemmat isomeerit. Kerroit, että niillä on sama dipolimomentti (polariteetti), miten oletat uuttaa vain yhden isomeerin?
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton levositriini ja pseudoefedriini eivät ole isomeerejä. levolla hän tarkoittaa levositriiniä eikä levo- ja dextro-muotoa. Molemmat ovat polaarisia ja liukenevat lähes samaan liuottimeen. Kysymys on siis siitä, miten ne voidaan erottaa toisistaan.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Anteeksi, en lukenut huolellisesti ja luulin, että puhuit l-efedriinistä. Luultavasti voit erottaa ne flash-kromatografialla (katso Lab FAQ), mutta minulla ei ole kirjoitusta näistä aineista. Sinun on valittava sopiva liuotin itse.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Olin käytännössä puhdistuksen jälkeen sitten Redoxin
koska bentsyylihydroksyylien suoraa pelkistämistä on vaikea tehdä.
ja erittäin helppo pelkistää bentsyyliketoneita hapetin, jota käytetään pääasiassa on
[oksodiperokso molybdeenikatalyytti vedessä ja vetyperoksidissa].
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Mitä bronkaid sulfaatti 25mg
 

bananabebop

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Sulfaattisuolat toimivat eri tavalla kuin hydrokloridisuolat.

Voi olla väärin - efedriinisulfaatti on liuotettava h2oon. Ei liukene helposti alkoholiin (etanoliin/metanoliin).
Sen jälkeen tehdään A/B-uutto.
 
Top