Question 3D-tulostus pilleri paina punch dies

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Olen etsinyt hyvin pitkään hyvää resurssia pillerinporausmuotoja varten.
Tiedän, että Alibaba jne. sai niitä, mutta tuonti Eurooppaan ja tulli ovat ongelmani.

Suunnitelmani oli tulostaa vain kärki, jossa on logo, yhdelle tai ehkä kahdelle puolelle rei'itysmuotteja.

Olen jo saanut muotit ilman logoa, joten jos on olemassa materiaalia, joka on 3d tulostettavissa ja tarpeeksi kestävä muutaman dosentin tulostuksiin, se riittäisi.
Tulos***** koon/hinnan vuoksi logokärjen vaihtaminen muutaman painalluksen jälkeen ei ole ongelma.

Onko kenelläkään kokemusta 3d-tulostimista ja voisi kertoa voisiko tuo idea toimia?

Pystyminen valmistamaan pilleripainon laillisilla/saatavilla osilla ja 3d-tulostimella olisi hieno idea, joka sopii tämän foorumin henkeen!
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Hei, mikä kone sinulla on? Minulla on joitakin matriiseja, jotka voin myydä sinulle, tai jos voit auttaa minua lähestymistavassani mdma:n synteesiin, tarjoan sinulle joitakin.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
Ei vielä selvittänyt, mikä 3D-cnc/mill-kone olisi halvempi tehdä pieniä yksityiskohtia sisältäviä pillerimerkkejä.

Mihin tarvitset apua synteettisessä...!
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Susi-kitchner ( oikeinkirjoitus on huono) tyrmää tuon beta-ketonin tuolla tekemällä bk-mdma:sta mdma:n...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Kävin koulun ja työskentelin cnc-jyrsimen operaattorina, ja katson Proxxon mf-70: n 500 dollaria jouluksi, askelmoottori, joka on asetettu sitä varten, on 54 dollaria. seuraava asia, jonka näen, on 1000 dollaria +.
 
Last edited:

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
692
Points
93
Tablettipuristimen tulisi olla valmistettu metallista, koska se tarvitsee vahvoja osia tulostamiseen ja paljon voimaa tabletin muodostamiseen. Pienimmät puristimet painavat 100 kilosta. En usko, että tällaista laitetta voi tehdä koti-3D-tulostimella muovista. Jos sinun on todella tulostettava pieni määrä tabletteja, paras ratkaisu on kapselointilaite. Tai voit ostaa tablettipuristimen Kiinasta. Tai piirustusten mukaan tehdä puristin CNC-jyrsimellä.
 

r4In3r

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 7, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Tulostaisin vain ne osat, joissa on kuvio. Eli vain muotit ja pidä ne mahdollisimman litteinä. Muut osat olisivat metallia.

Olin kiinnostunut siitä, onko tämä toteutettavissa, ja testitulostin joitakin muotteja. Ne toimivat täydellisesti. Tulostin ne käyttämällä 0,2 mm:n suutinta fdm-tulostimella. Mielestäni nämä ovat täydellisiä esimerkiksi mallien testaamiseen tai pieniin määriin.
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Vau, se kuulostaa hyvältä!!!
Suunnitelmani oli täsmälleen sama, tulostitko koko leiman, joka on puristettu puristimeen?

Voisitko näyttää meille muutaman kuvan?

Se olisi erittäin mielenkiintoista, koska omistan pilleripuristimen ilman leimoja, joten tämä olisi minulle täydellinen pelimuutos, jotta saisin sen vihdoin toimimaan uudelleen!!!!
 
Top