Ο ευκολότερος τρόπος για τη σύνθεση της μεσκαλίνης HCL

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Γεια σας παιδιά,
Είμαι ένας πολύ ερασιτέχνης χημικός που έχει κάνει αρκετή έρευνα (μαζί με τον φίλο μου που είναι έμπειρος χημικός) για τη σύνθεση της mescaline hcl. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει έναν σχετικά απλό (και ασφαλή) τρόπο σύνθεσης αυτής της ένωσης;

Ευχαριστώ
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Αν είχατε κάνει την έρευνά σας, θα γνωρίζατε την απάντηση σε αυτό....

Θα σας πω ακόμα τι θα σας έλεγε μια αναζήτηση 5 λεπτών στο Google...

3, 4, 5, τριμεθοξυβενζαλδεΰδη σε 3,4,5, τριμεθοξυνιτροστυρένιο, 3, 4, 5 τριμεθοξυνιτροστυρένιο σε μεσκαλίνη.

Το πώς θα φτάσετε σε αυτά δεν θα το εκλέξω, καθώς μπορείτε να το βρείτε μέσω του Google και αυτής της ιστοσελίδας
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Χρησιμοποιώντας μια πρωτογενή αμίνη και ένα νιτρομεθάνιο, σωστά; Και μετά ό,τι χρησιμοποιείτε για να το αναγάγετε με...
Η ερώτηση που θέλω να μάθω είναι, με ποια πρωτογενή αμίνη ξεκινούν οι περισσότεροι άνθρωποι; Είδα μια σύνθεση εδώ που χρησιμοποιεί κυκλοεξυλαμίνη... υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος απόκτησης αυτής ή μπορεί να αντικατασταθεί με μια άλλη "αλειφατική" αμίνη; Ή κάτι τέτοιο. Από ό,τι διάβασα υπάρχουν δύο τύποι και πάντα λέω το λάθος αλλά ναι.
Ψάχνω να το κάνω αυτό επίσης αλλά ήδη, φυσικά, γνώριζα τις πληροφορίες που είπες. Είναι περισσότερο τα μέσα και τα έξω...για μένα τουλάχιστον και δεν θεωρώ καν τον εαυτό μου ερασιτέχνη πρότυπο στη χημεία lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ω, επίσης, συγγνώμη που αναζωπυρώνω ένα τόσο παλιό νήμα
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28