Syntese af 2C-phenylethylaminer

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Kan du fortælle, hvilket laboratorieudstyr der kræves til den kemiske syntese af 2-CB?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
det hele afhænger af syntesemetoden. du har brug for et udgangspunkt og den vej, du vil følge.
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Henry-reaktion, kolbe, tilbagesvalingskondensator, opvarmet magnetomrører, vandbad (eller gør det i mikrobølgeovnen), målecylinder, vakuumfilter Buchner-tragt og Bünsen-kolbe og selve filtrene, varmebestandige bægerglas med lav tud
Reduktion på lithiumaluminiumhydrid er det samme, kun is og en dråbetragt er nødvendig for at droppe styrenopløsningen, og derefter dropper vi ethylacetat eller ethylalkohol for at bruge det overskydende lithiumaluminiumhydrid op.
Bromering er det samme
vægte og lignende.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
lithiumaluminiumhydrid kan ikke lide vittigheder og kan lide at eksplodere og sætte ild til opløsningsmidler. det kan ikke slukkes med vand, kuldioxid, ellers kan han ikke lide peroxid og vand i THF
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Så det ville være bedre at bruge en kemisk reaktor for at forhindre, at den eksploderer og skader mig? Og i så fald, hvilken kapacitet skal den kemiske reaktor have?
Har du lavet 2C-B før?
Mange tak!
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
hvordan vil reaktoren hjælpe dig? arbejde korrekt med lithiumaluminiumhydrid, alt er så tørt som muligt, god afkøling, fravær af peroxidurenheder i opløsningsmidlet.
Jeg gjorde det i en almindelig trehalset kolbe i et isbad, nogle gange med eksplosioner og brande, i de første synteser, så lærte jeg =)
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Det ville være bedre bare ikke at bruge THF, hvis du stiller spørgsmål som dette
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
dårligt råd) Jeg kan allerede forestille mig, hvordan tør styren blandes med aluminiumhydrid (dioxan har de samme problemer med fluor og thf)
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
kammerat, jeg har ingen idé om kemi, jeg prøver at lære, men det er frustrerende, for meget information, jeg ved stadig ikke, hvilken kemisk syntese jeg skal holde mig til og fokusere på den, jeg tænker enten 2-CB eller MDMA, medmindre jeg har skiftet mening, først ville jeg lave syntesen af LSD, men jeg har set, at syntesen til fremstilling af kun lysergsyre, forløberen for LSD, er meget kompleks og kræver mange reagenser og kemiske reaktioner.
Tak skal du have!
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Min ven, hvor har du købt (CAS: 93-02-7)?

2,5-Dimethoxybenzaldehyd

Jeg fandt en sælger på alibaba, der angiveligt sælger det, men hvordan kan jeg være sikker på, at det er det stof, når jeg modtager det?
Og hvad er forskellen mellem det og dette 2,5-dimethoxy-beta-nitrostyren?
Tak! Og undskyld, men jeg har ingen idé om kemi.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
den første er aldehyd, den anden er nitrostyren. forskellen ud over det faktum, at de i formlen har forskellige fysiske og kemiske egenskaber
tjek smeltepunkt
 

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Jeg er i øjeblikket midt i en 2c-b-syntese, og jeg er stødt på et direktiv, der siger

"En 250 mL RB-kolbe blev fyldt med 16,6 g 2,5-dimethoxybenzaldehyd,
1,6 g NaOAc og 50 mL nitromethan. Refluksering i 4 timer gav 14,4 g af den tilsvarende nitrostyren [1] efter omkrystallisering.
5,0 g 2,5-dimethoxylphenyl-2-nitroethene blev tilsat til en opløsning af 4,0 g natriumborhydrid i 100 mL isopropanol. Dette gav 4,2 g af en gul olie
efter nedbrydning af det overskydende borhydrid efterfulgt af den sædvanlige oparbejdning (B).
2,5-dimethoxyphenyl-2-nitroethan blev opløst i 100 mL isopropanol med 8 molære ækvivalenter Zn og 3,5 molære ækvivalenter HOAc (i forhold til mængden af Zn). Dette gav 2,0 g 2,5-dimethoxyphenylethylamin som en svagt gul olie (C).

Jeg har brug for hjælp til den sætning, jeg har understreget. Hvad betyder det helt præcist? Før jeg gik i gang, troede jeg, at det betød, at olien skulle vaskes med eddikesyre og adskilles via en sep-tragt. Nu, hvor jeg er midt i syntesen, er jeg ikke så sikker. Jeg ville sætte pris på enhver hjælp, jeg kan få fra nogen om dette.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Normalt nedbrydes overskydende borhydrid med syre, og saltene filtreres fra.

Jeg er bekymret for, hvorfor natriumacetat bruges i Henry-kondensationen, og jeg forstår ikke, hvorfor man først genopretter dobbeltbindingen og derefter genopretter nitrogruppen separat. Styrener reduceres på zink i saltsyre (dobbeltbinding og nitrogruppe), dette fungerer ikke for nitropropener.

Eller du kan bruge natriumborhydrid med en kobberkatalysator.
 
Last edited:
View previous replies…

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Jeg har et spørgsmål til dig, da du ser ud til at vide mere end mig og har været hjælpsom. Jeg har også palladium på kulstof %10. Jeg antager, at dette også kunne være en rimelig rute, men jeg får problemer, når jeg antager nogle gange. I stedet for zink og hcl.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Jeg er heller ikke bekendt med denne særlige syntese, men jeg har set K2CrO4 blive solgt på en populær hjemmeside for hjemmevidenskab. Jeg er ikke sikker på, om det er det, du leder efter.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Hvor har du købt 2,5-dimethoxybenzaldehyd?
 
View previous replies…

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Jeg spurgte en professor i organisk kemi, om en person uden nogen idé om kemi kunne følge en opskrift på en kemisk syntese, og han sagde ja, det er derfor, jeg kom med i dette forum, jeg er fortabt, jeg ved ikke, hvilken syntese jeg skal starte med, og jeg gør det for profit, jeg kan investere tid og penge for at lære, mit mål er at fremstille i stor skala og sælge engros, men jeg ser, at denne industri er meget vanskelig, ikke kun at lave kemisk syntese, men også at få de nødvendige kemiske reagenser og forstadier, nogen anbefalinger om, hvilken syntese jeg skal lave? tak!!!
 

nujrc

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Wut. Hvis man udelukkende gør det for at tjene penge, hvorfor så overhovedet beskæftige sig med 2c-serien... Ikke vanedannende, nichestoffer. Du vil få en bedre fortjeneste ved at dyrke hash.
 
Top