P2P-syntese fra BMK Glycidic Acid (natriumsalt) - modificeret version

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Jeg vil svare på det hele i ét indlæg.
Syrer bruges meget til temperaturens inerti, når en vandig opløsning af glycidat tilsættes dråbevis, fandt reaktionen sted med det samme, og den frie keton blev straks destilleret med damp. Det vil sige, at den oprindelige reaktionstemperatur er ca. 110 grader, når en vandig opløsning af glycidat tilsættes dråbevis, falder den til 108 grader.
Et overskud af syre gør også blandingen homogen; i en sådan blanding sker hydrolysen øjeblikkeligt.
Syren kan optimeres ud fra det faktum, at vi skal opløse natriumfosfater, gøre blandingen homogen og tilstrækkelig varmebestandig.
12 ml vand pr. gram glycidat er nødvendigt til dampdestillation af p2p, min forskning har givet, at 10-11 ml vand er nødvendigt for at destillere 1 ml p2p, det vil sige, at jeg gav en vis margin for fuldstændig isolering af ketonen fra reaktionsmassen.

Til denne hydrolyse er det bedre at bruge glycidat i stedet for natriumsalt, da der i så fald kan bruges meget mindre syre, og der er heller ikke noget forbrug af syre til dannelse af natriumfosfat.

Denne teknik giver det maksimale udbytte, plus at al ketonen dampdestilleres og kan bruges uden rensning.
Indstil droppingen til en hastighed, så blandingens temperatur ikke falder til under 105 grader, det vil sige, at alt går næsten automatisk, jo mere syre og jo kraftigere opvarmning, jo højere droppingshastighed. Jeg har en teknik til skalering, men den er rent kommerciel (omdannelse fra 5 til 500 kg glycidat pr. reaktion), så den vil ikke blive offentliggjort.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Godmorgen, hr.
Jeg ved intet om kemi.
Jeg har et spørgsmål. Destillér straks efter tilsætning. Blev dehydroxyleringen gennemført på så kort tid?
Når jeg bruger fosforsyre til tilbagesvaling af 5449, adskiller den sig straks i et olielag, når jeg tilsætter fosforsyre til 5449-opløsningen. Men han var ikke færdig og havde brug for at reflowe i mere end 4 timer.
Er det endelige produkt med din tilgang P2P?
Hvad er fortjenesten for denne P2P til at omdanne natriumborhydrid til metamfetamin?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Jeg har destillation med vanddamp P2P fra kogende blanding af glycidat \ fosforsyre \ vand, eller ved mikrobølgebestråling, indtil udskillelsen af kuldioxid er stoppet, og derefter destillation med damp. Hvis du har en adskillelse, kan du bruge mere syre / vand, jeg havde dette på grund af tabet af natriumfosfater, men normalt arbejdede jeg med frit glycidat. Amins afgrøde er 70+ procent af teorien (det kan være højere, hvis du observerer forholdene og får den maksimale produktion af mellemproduktet Imin), med genopretningsaminering i natriumborhydrid, fra p2P.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
49
Reaction score
6
Points
8
Hej, jeg vil gerne spørge om det, du sagde om at bruge glycidylsalt i stedet for natriumsalt. Hvordan kan man se forskel på disse to salte? Er CAS det samme?
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Metoden i denne trussel (thumbs up til @Heisenblack og @w2x3f5) blev testet i mellemstor skala med 500 g BMK-pulver (natriumsalt) CAS 5449-12-7).
Den eneste forskel i forhold til den beskrevne metode var brugen af en glasreaktor med kappe.

1000 ml 85% fosforsyre (p.a. renhed) blev tilsat reaktoren, opvarmet og omrørt. I mellemtiden blev 500 g BMK-pulver opløst i 6 liter kogende/meget varmt H2Od.

Da fosforsyren nåede 110 C, blev BMK-pulveropløsningen langsomt tilsat gennem en dråbetragt med konstant tryk. Temperaturen blev holdt inden for et snævert område på 108C til 112 C ved at justere dråbehastigheden for BMK-pulveropløsningen. Denne tilsætningsproces tog ca. 5 timer.

Efter opsamling af ca. 3200 ml destillat blev produktet ekstraheret med 2x500 ml DCM. De kombinerede ekstrakter blev tørret over natriumsulfat, og opløsningsmidlet blev fjernet med rotovap.

Så langt, så godt. Men udbyttet på 168 ml var ret skuffende. Hvad gik der galt? På nuværende tidspunkt har jeg ingen anelse om, hvad det er, eller hvad jeg skal ændre i proceduren.
 
View previous replies…

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Hej, bror.
Reaktionstiden på denne måde er for kort. Er produktet opnået p2p? Hvad med fordelene ved at konvertere til methyl?
Jeg planlægger at starte dette eksperiment, men jeg forstår det ikke helt!
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Jeg vil ikke tilsætte vanddamp, det vil blive opløst i kogende vand som den oprindelige proces, og det vil blive tilsat i portioner til rotavap i lavt vakuum for at undgå øjeblikkelig vandfordampning under tilsætning, når det er tilsat, drej det normale vakuum igen.
Den proces, du beskriver, er standard dampdestillation for amfetaminfri base ;-)
 

masterpell

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Efter tilsætning af syre er pH-værdien mindre end 3, og RM-farven bliver grøn. Meget mærkeligt, jeg spekulerer på, om jeg gjorde det rigtigt?
oxne70mbtv-jpg.25161
 

Attachments

  • oXne70MBTv.jpg
    oXne70MBTv.jpg
    4.5 MB · Views: 297

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
18
Reaction score
5
Points
3
Kan du lave en video til dette?
 

dipndive

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg er blot en nybegynder, men fulgte instruktionen og hentede p2p-olie. er det muligt at skalere op? 250 g vil for eksempel være bmk/fosfor/vand x5?
Bmk 250g/phosphoric 500ml/water 3L? ingen ændring til DCM? tak alle sammen
 

billythekid

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 18, 2024
Messages
13
Reaction score
4
Points
3
Saltene i bunden af kolben hjælper heller ikke på de stød, du oplever, de skal fjernes, før der tilsættes kogesten.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 25, 2024
Messages
63
Reaction score
5
Points
8
Godmorgen, hr.
Jeg ved intet om kemi.
Jeg har et spørgsmål. Destillér straks efter tilsætning. Blev dehydroxyleringen gennemført på så kort tid?
Når jeg bruger fosforsyre til tilbagesvaling af 5449, adskiller den sig straks i et olielag, når jeg tilsætter fosforsyre til 5449-opløsningen. Men han var ikke færdig og havde brug for at reflowe i mere end 4 timer.
Er det endelige produkt med din tilgang P2P?
Hvad er fortjenesten for denne P2P til at omdanne natriumborhydrid til metamfetamin?
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Er BMK-natriumsalt glycidylsyre?
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Er BMK glycinnatriumsalt glycidylsyre?
 

primitivechemist

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 18, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1

Hej mine herrer, er der nogen, der kan hjælpe mig med en metode, der ligner denne, og som vi kan skalere.

BMK-glycidinsyre til P2P

Er der en metode, hvor vi kan lave flere kilo pr. 5-10 timer?

Hjælp ville være meget værdsat!

Tak på forhånd!
Med venlig hilsen
 
Top