Min 3-CMC-syntese

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Joined
Jun 2, 2023
Messages
24
Reaction score
6
Points
3
Efter at have vasket beskidt 3cmc-pulver med acetone og omkrystalliseret med 1:2 vand-acetone-blanding er alt, hvad jeg har fået, hvidt slimlignende stof, og der dannes ingen krystaller, nogen ideer?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
157
Reaction score
72
Points
28
Det sker, når du har flyttet beholderen, og opløsningen kom i bevægelse, Bare lad den stå der i et par dage og vent.
 

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Joined
Jun 2, 2023
Messages
24
Reaction score
6
Points
3
Jeg har et spørgsmål om ethylacetat, da jeg lavede reaktionen med DCM, viste krystallerne sig at være ret rene, og den resulterende vægt var også ret god, men med ethylacetat så det ud til, at der stadig var ureageret 2b3c, jeg er usikker på, om jeg skal lægge mere opløsningsmiddel eller methylamin, men krystallerne kom virkelig beskidte og olieagtige ud ved hjælp af ethylacetat. har I nogen meninger?
 

Ba*****ka90

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Kogepunktet for ethylacetat er 77° celsius. Hvilken temperatur indstillede du?
 

Ba*****ka90

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Kogepunktet for ethylacetat er 77° celsius. Hvilken temperatur indstillede du?
 

Athanasias

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
@Jesse_Pinkman_ mange tak for at bidrage med alle disse oplysninger. Det var til stor gavn for mig i mit første forsøg med 4mmc. Jeg brugte 2b4m (50g), EthylAcetate og methylamineHCL. Det var et lille løb, da jeg ikke ønskede at spilde. Jeg fik et udbytte på omkring 45 %.
Samlet set er jeg meget tilfreds og ser frem til at finjustere alt. Endnu en gang tak!
 

Attachments

  • TYoIEt1O9s.jpeg
    TYoIEt1O9s.jpeg
    3.7 MB · Views: 114

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
Hvilke andre metoder findes der til at lave molly, er der nogen alternative måder, du kan foreslå? Hvilken metode er mere mulig og tilgængelig for USA's geografi. Det er svært at bestille fra websteder, der bliver ved med at bede om forretningsoplysninger... Jeg har hørt om 2b3chl, er der en måde at få dette produkt til at lave molly på?
 
Top