Question Vad är försäljningspriset för en produkt?

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Vad är försäljningspriset för 1 kg JWH-018 ?

Vad är försäljningspriset för 1 kg Alprazolam?

Vad är försäljningspriset för 1 kg psilocin?
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Ja, naturligtvis försökte jag det. Men det finns ingen information om bulkprissättning. Som om du säljer Amph @ 2500 / kg som tillverkare
Kan du förklara hur det är beroende av denna faktor som bulktillverkare?
Som om du säljer Amph över hela världen till samma pris
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Det finns priser på allt där ute, kanske inte direkt på clearweb eller darkweb, men du kan hitta tillverkare och använda din fantasi för att få priserna från dem i bulk.

Det är väldigt enkelt, och det handlar om arbetslivserfarenhet. Låt oss till exempel ta en kopp kaffe på ett kafé.

Priset på exakt samma kopp kaffe beror inte bara på kaffebönorna, utan också på inköpskostnaden, personalkostnaden, hyreskostnaden, underhållskostnaden och många fler faktorer.

Schweiz:

Hyra: 10 dollar
Personal: 10$
Kaffebönor: 10
Underhåll: 10
Pris för en kopp kaffe: 3

Kina:

Hyra: 7$
Personal: 7$
Kaffebönor: 7
Underhåll: 7
Pris för en kopp kaffe: 1,5

Priset kan skilja sig mellan dessa två, men kvaliteten på kaffet är exakt densamma, eftersom varje land drivs av sin inflation och världsinflationen. Detta är ett mycket förenklat exempel för dig, men jag hoppas att du förstår min poäng.

Bästa hälsningar
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
W
Tja, svamparna vi har 3 typer som säljs här men de säljs av ounce. Jag har bara hanterat de gyllene huvudet och jag köper dem för $ 200 per uns och säljer i allmänhet för $ 325.
Alprazolam har jag bara köpt som Xanax och priset är brett. Barer och singlar grossist för ungefär 30 cent per milligram i bulk.
Cannaboiderna tillverkas mestadels här och skiljer sig mycket i pris beroende på stam och kvalitet, för många att säga här.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Xanax min definition av bulk är minst 1 båt. Båt är term för 1000.
 
Top