Question Till forumets skapare och de som driver det

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
God dag vänner.

Jag har en fråga som inspirerats av min beundran för dem som styr och ställer.

Hur lyckas ni hålla en så stram linje samtidigt som ni är en del av branschens kärna?

Jag har en enorm beundran för de speciella människor som håller ihop sig själva i den här branschen.
Det här kräver en speciell individ.

Jag ser så många människor som går under när de ger sig in i den här branschen, men då och då dyker det upp någon som verkar ha 100 % kontroll.

Vad är din hemlighet?

Vasile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Du borde veta bättre att den som har en bra sak som fungerar inte kommer att dela hemligheten med andra. Och ja, de människor som driver detta gör ett bra jobb för att säga åtminstone, rekvisita till dem.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Haha, jag beundrar disciplinen så mycket.

99% av människorna skulle ha dödat sig själva.

Men jag har också hört att kemister är nyktra 98 % av tiden.
Är detta sant?

Jag vill bara veta var jag ska börja.
Jag är en passionerad person och älskar kemi (även om jag är relativt nybörjare) och jag vill desperat växa som person och som kemist

Rengöring av glasvaror obefläckat
Gå till sängs i tid.
Att ha en andlig koppling.
Bädda din säng så snart du vaknar.
Äta hälsosamt.
Älska din granne
Älska dina kunder
Älska dig själv.

Vad mer....?

Kanske är det en genetisk relaterad sak?

Varför måste jag försöka så hårt och andra får det att se så enkelt ut?

Kommer att festa från fredag till söndag morgon och fortfarande vara i tid för kyrkan och de ser ut som om de aldrig har rört droger i sitt liv.

Jag behöver hemligheten

View previous replies…

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
det är inte en hemlighet längre när det väl har berättats. en hemlighet kommer alltid att vara hemlig. ;-p

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jag är inte nykter 98 % av tiden, jag rengör mina glas snabbt och effektivt och en smutsig fläck är inget problem om den inte måste vara helt ren. Arbetar i 2-3 dagar utan sömn, ibland upp till 7-8 dagar tills hallucinationer börjar. Andlig an*****ning ja det är din sanitet. Snorta lite speed för att vakna utan att vara dåsig. Äter hälsosamt och mycket snickers idk varför jag längtar efter det, ramadan också haha. Tycker inte om grannen, älskar mina kunder och de älskar mig. Att älska sig själv är svårt.

Jag arbetar verkligen hårt och ibland *****ar det med bronkit och lösningsmedelsförgiftning, nitropropaner, bensaldehyder, nitroetan på din hand spill växande kristaller (bränner som fan). Detta beror främst på att jag hyr ett rum och i mitt sovrum har jag ett labb, knappt gör hyra rn haha

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Din ärlighet är uppskattad.
Jag känner dig och tackar för att du tar dig tid att svara.

Konstigt nog relaterar jag 100% och jag är säker på att många människor också gör det.

Briljant, glad att jag inte är den enda som förgiftar sig själv då och då.
Jag börjar gilla det lol. Ge mig mina giftångor eller ill börja huffing hcl ut ur flaskan xD (gör inte det snälla)

Morda

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
:O fortsätt med det goda arbetet 🤣

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Jag tror inte att det är en fråga att ställa

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Om ni alla får en riktigt dålig hosta från inandning av lösningsmedel, föreslår jag att det bästa alternativet är att komma ur exponering och äta kodein, om kodein inte hjälper det, gå med morfin (oral naturligtvis) tills du känner att det är ok. Jag tillbringade personligen 3 veckor på morfin från den här skiten :D