Tryckkraft och siktning av tabletter

Claz

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Hej,
för små tabletter: 7mm x 3mm, vilket tryck skulle du rekommendera? Kanske 40 kN är tillräckligt?

Och tror du att siktning krävs innan du trycker på? Allt mitt pulver är 100 mesh
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
tryck = kraft / area, använd det eller area x tryck = kraft (eftersom kraft vanligtvis är den som mäts i n eller kn är det förmodligen det du letar efter, om jag har fel använd bara den första formeln)

om inte din sikt är ännu mindre än 100 mesh (mycket tveksamt) tror jag inte att det är nödvändigt med tanke på hur fin den redan är
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Du kan kolla upp det på nätet. Det finns kalkylator på webbplatser som har ingredienser för pillerpressning. Eller de kommer att ha något nära. Kontrollera också youtube-sökning pillerpressberäkningar. Udemy har också formuleringar n mycket mer. Hoppas att det hjälper
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Hej människor !!! Jag söker lite information om detta, vi har maskin för piller. Vi har färger och vi vill göra mdma-piller. Jag söker men jag hittar inte något om vi måste lägga några saker för kompakt. Eller bara mdma och färg kommer att vara starka,
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
145
Points
43
Du behöver md+magnesiumstereat +mikrokristallin cellulosa för att skapa xtv-pellets i hård form
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
145
Points
43
Du måste skapa den här blandningen av magnesiumstearat och mikrokristallin cellulosa och din mdma för att kunna pressa tabletterna. Om du inte får ditt mixbindemedel reparerat kommer maskinen inte att fungera bra eftersom den behöver dessa komponenter för att undvika att fastna och ge tabletterna rätt hårdhet. .
 
View previous replies…

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Så om vi gör 250 mg piller vardera. Är totalt med allt. Eller 250 gram Mdma plus färg plus magnesium
Och stearat mikrokristallin?
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
För att vi skrämmer med vem som säljer färgerna. Och för varje kilo mdma behöver vi sätta för att ändra färg runt 3/4 kg. Är det så här? För det är galet. Jag behöver 500 kg färg. Är inte för pengar är för att veta om för mycket eller inte
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
145
Points
43
Nej, du behöver inte så mycket färgämne, det finns livsmedelsfärgade pulverfärger som med 10 g kan färga 1 kg beredd blandning
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
145
Points
43
DWpNc23agA
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Är du spanska? Jag är spanjor!!!

Du menar att med 1 kg MdMA. Med magnesium, cellulosa och lite färg ändrar jag färg? Min mdma är champagne.
 
Top