Synteser och processer med professionell vägledning steg för steg finns tillgängliga.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Det mesta av min kunskap och erfarenhet av vissa synthar och processer delas i detalj och publiceras helt enkelt för att hjälpa andra människor och försöka undvika att de gör samma misstag som jag gjorde eller förlorar den tid jag förlorade också hahaha

Även att många människor frågar mig om mer information och mer detaljer som erbjuder mig en betald fullständig vägledning steg för steg för några av de synthar som jag publicerade.

Som ni vet försöker jag alltid svara på frågor och tvivel öppet i samma inlägg men även att vissa människor behöver mer nära "undervisning" om dem.

Så som efterfrågan på den tjänsten verkar fortsätta bestämde jag mig för att erbjuda den offentligt och ge möjlighet till människors forum att välja att få en professionell vägledning steg för steg.

Uppenbarligen har jag inte erfarenhet av alla synths och processer som publiceras i forumet ( jag är inte kemist med universitetsgrad) så bara skulle fokuseras i inlägget och synths relaterade till mig och undantagsvis med några andra som jag har kunskap men inte erfarenhet i stor skala, så varje fall kan anpassas även om det bara gäller att vägledas i ett steg av en del av processen....

Jag tackar dig.
 

byczyborsuk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 6, 2023
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hej. Hur skulle detta vara lönsamt för kunden? Din vägledning inkluderar att hjälpa till med att sortera ut reagenser, utrustning, hur man hittar kunder? Vilken exakt läkemedelssyntes kan du lära ut? Är du medveten om hur reagensmarknaden ser ut i EU?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Hallå där!

Vad menar du när du frågar "Hur skulle det här vara lönsamt för kunden?"?
Om tjänster som tillhandahålls kommer att vara relaterade till kundernas behov Jag anpassar normalt tjänsten för varje kund men hur man hittar kunder ingår inte i min tjänst.
Jag kan lära mig att syntetisera amfetamin, MDMA, D-meth, mefedron ...
Om reagens har jag rätt länk för alla dem oroa dig inte för det.
Tack och lov.
 

kingx12

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 8, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hej, hur går det till?
Hur man gör MDMA hemma?
Tack så mycket.
 
View previous replies…

hydroman1212

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 10, 2023
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Hej,
Hur syntetiserar man 5cladba, ADBB eller annan syntetisk cannabinoidprekursor?
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Ja, sådana tjänster bör betalas som dina eftersom narkotikaproduktion i många länder leder till mycket långa fängelsestraff och till och med dödsstraff. Nuförtiden vill alla ha allt gratis eftersom de förtjänar det och du kan inte riktigt verifiera vem som är på andra sidan skärmen. På samma sätt kan du kräva gratis droger och ta droger gratis i flera år. Vad är återförsäljarens verksamhet i det? går någon till affären och ger dem mat gratis? Det finns många metoder för peoduction, mdma, meth, mef eller fent, men mycket tid spenderad och synteser resulterar bara i resultat. Många människor behöver en lärare, och vi är människor och vi har också våra egna privatliv, inte bara Internet. Så jag håller med dig, synteser bör betalas för stora spelare och inte för barn som sitter på sådana forum utan föräldraövervakning.
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Och vad händer när jag betalade 7250 euro och för att få mig ur spärren förtjänar han förskottsbetalning för att köpa prekursor och nu 7250 euro finns i hans plånbok, det har snart varit 50 dagar han lovar varje vecka att tillhandahålla leveransspår (som första två affärer i spärr där bra) men respekterar aldrig det och fortsätter att ljuga för mig....Jag har bett snälla 60% återbetalning, inget tillbaka i min plånbok ännu, bra gjort btcbboss2022 ....Om jag säger skitsnack ge mig ett bevis på att du kommer att skicka det som förväntades, igår för femte gången lovade du att varan skickades och du har spår men återigen fick ingenting ... Jag vill inte ha krig jag ber bara återbetalning 60% av bitcoin som betalats till din plånbok tillbaka till min plånbok och affären är stängd och kommer inte att botter dig längre

Bästa hälsningar hur som helst det är stor förlust för mig:(

(inte sant föremål som inte skickas en gång vinst)
 
Last edited:

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Om du inte är född till att laga mat, varför gör du det.🤔😉 . Det är inte trevligt, en stor summa pengar, jag visste inte att det fanns en marknad för sådana priser, jag lärde för flera år sedan mina brorsöner och deras klasskamrater att laga mat, precis som min farfar😂 skojar,
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Jag ber dig att ge mig spår men efter 50 dagar ... Jag kan inte lita på situationen längre.... Jag ber dig snälla 60% återbetalning från Prepay (4K) och 100/150 (2250Euro) order du också aldrig skickat var sheduld brådskande från ditt trevliga förslag, 50 dagar sedan ... Kära kemist btcbboss2022 hoppas väl lösa denna fråga ...
 
Last edited:

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
btcboss2022
God dag kan du snälla kontrollera din dms.
ty god dag
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Bro, en dum fråga. Eftersom det finns en brist på 99,9% aceton nu måste jag torka 98,5 (renhet beräknad efter kokpunkt) från livsmedelsbutiken. Jag försökte torka den med MgSO4 första gången i mitt liv. Kontrollerade resultatet med MDMA HCL.
100 ml "min torra" aceton upplöstes 0,5 gr.
Är det normalt eller behöver det vara mer torrt?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Jag tror att vattenfritt natriumsulfat kommer att fungera bättre i så fall.
Hur som helst 0,5gr beror på hur mycket som var den ursprungliga mängden.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Inledningsvis - särskilt för test - 10 gr mdma hlc i 100 ml aceton. Yeld 9,5 gr. Egentligen är frågan om det är möjligt att torka aceton mycket bättre.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Jag antar att aceton, även om det är 100 % torrt, löser upp lite HCL, så din % är acceptabel.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Jag ska försöka hitta tillbaka till den här artikeln bara för "arkiven" om jag har tid. Kortfattat sägs det att MgSO4 exponeras under lång tid i aceton, producerar duplicerad "speglad" molekyl av aceton som har specifik "honung" lukt. Så det är begränsat att hålla MgSO4 i aceton under lång tid. Men jag är inte en sådan expert för att bekräfta om det är sant eller inte. Bara en uppmärksam läsare.
 

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Läkemedel på ögat är mycket svårt att ge en stämpel xd. Jag vet att markkemikalien för mdma champagnerecept luktar som anijs, sprit, dextro / vanille mandelextrakt. . Jag tror att det är toppen av byggnaden mdma vad du har rätt framför dina ögon,
 
Top