SYNTH OF A-PHP

petetheplant1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Har tittat på syntes av A-PHP vet någon om det är möjligt för en fullständig nybörjare att göra
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Om det finns tillgång till de nödvändiga reagensen är det inga problem
 

petetheplant1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
jag har ett par guider för att göra de reagenser som behövs hoppades verkligen att det skulle finnas en källa här som du kan köpa dem från
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
alfa-bromovalerofenon (klicka)
Detta är en mellanprodukt för A-PVP, inte en dålig variant att börja med. Bara en reaktion med pyrrolidin. Dessutom lösningsmedlet för reaktionen (flera varianter) och syra (saltsyra aq.soln)

alfa-bromovalerofenon
pyrrolidin
bensen (eller andra lösningsmedel)
HCl kons. aq. soln
aceton (önskvärt)

enstegsreaktion, med användning av vatten kan vi få kristaller omedelbart
 
Last edited by a moderator:

Morpheus77

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 8, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
T
Den länken fungerar inte för mig, även om den kanske inte är avsedd för mig lol. Jag är ledsen, jag är ny här. Jag har försökt hitta så mycket information som möjligt för mitt försök till en a-php-körning. Bromering är lite av en syssla, så om valero eller Hexano-varianten kan erhållas, redan bromerad, skulle det vara fantastiskt 😎 Även om jag inte är säker på stabiliteten hos dessa föreningar, så idk om att få dem utanför mitt eget laboratorium skulle vara genomförbart
 

Morpheus77

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 8, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Tack för att du hjälper oss!
 

kiddgr0tesk86

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 10, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Så jag har tusentals morfinsulfatflikar med omedelbar frisättning och mscontin 200 mg, och jag släpper bara sulfatpentahydratsaltet från morfinen som *****ar med ren morfinbas, omvandlas sedan till morfin hcl och körde med det min fav-prestation är den framgångsrika syntesen av vilan ™ (aka nicomorphine hcl)
 

Morpheus77

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 8, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Vill du dela med dig av din väg till nico?
 
Top