Säljarens deontologi

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Hej alla jag hoppas att alla är säkra,

Jag gjorde det här inlägget för att berätta för alla mitt tänkande om att sälja hård drog,
Du säljer en produkt och det är ditt ansvar om någon dör av en laced och / eller dålig kvalitetsprodukt, de flesta syntesposter ger dig rening / omkristallisering och smältpunktsinsikt som du måste göra, det är ditt val att blanda läkemedel för din egen consomption, men inte köparens.

Det är ditt val att sälja läkemedel så snälla gör det på det mer etiska och rena sättet, vi måste sälja läkemedel som närmar sig den mest medicinska etiketten som möjligt.
Det är inte ett spel och om någon dog av ren produkt är det inte din faut men om någon dör eller har något medicinskt problem för att du (eller människorna ovanför dig) spetsade en produkt är det 100% ditt fel.

Det är onödigt att säga att det nu testas för olagligt mestadels överallt i Europa.

Att ha deontologi som säljare är inte ett plus, det är det mest grundläggande som i alla andra jobb, det är det enda sättet att kanske en dag av*****a kriget mot droger.

Fred ❤
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Vackra och helt korrekta ord. Jag stöder det!
 

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
52
Points
28
Det är 100% min oppinion att sälja cosumer exakt för vad han betalar. Jag var länge nog adicted i corious ämnen och blandningen gör ont min kropp extremt. jag försökte också länge enogh att få mina kompisar bort från dessa saker. Men i *****ändan försöker jag sälja de verkliga beroende riktigt bra sakerna och varna de första timmarna om risken och ry för att få bort dem. Oklara, okända ämnen är riktigt farliga för allas kroppar. Med klara substanser kan du informera dig innan du använder, men genom blandningar vet du aldrig.
 
Top