Behöver du hjälp med 4 MMC SYNTHESIS

Lex369

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 14, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
I min första syntes av 4 MMC följde jag genralproceduren för 100 gram bromoketon 200 ml 40% metylamin och 300 ml dcm 2 timmar 40 c temp postat på tråden
Och kristallisering i 50/50 ipa vattenlösning
Jag fick 14 gram utbyte i första utfällningen sedan återstående moderlut och tvätt med aceton, jag satte den igen i frysen och fick sedan 6 gram fällning
Efter att ha gjort kristallisering är kristallkraften mycket låg bara en halvtimmes varaktighet
Hur man ökar produktens kraft och hur man ökar utbytet eller något annat förfarande för högutbyte hög effektsyntes av 4MMC Jag har 800 gram 2 bromo 4 metylpropifenon så att jag kan göra massor av forskning om nya förfaranden.
 

Attachments

  • TmCZJXV14D.jpg
    TmCZJXV14D.jpg
    5.8 MB · Views: 201
  • IimUOzZdxM.jpg
    IimUOzZdxM.jpg
    4.9 MB · Views: 64
  • gzRaQBJLyw.jpg
    gzRaQBJLyw.jpg
    5.2 MB · Views: 190
  • XSO6FeGbDY.jpg
    XSO6FeGbDY.jpg
    5.4 MB · Views: 201

chenkennywin

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jun 18, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Jag har också stött på dålig prestanda när det gäller produktionskapacitet. Efter att ha gjort det flera gånger förstod jag ungefär att om renheten och kvaliteten på monometylamin vattenlösning (40%) inte är bra, kommer det direkt att påverka produktionskapaciteten, och för kort reaktionstid för blandning är också en faktor. en. Jag hoppas att det finns seniorer som är bra inom 4mmc-området som kan ge mig några tips och förse dem med kraftfull teknik.
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Läget broder, kan vi prata i chatten?
 

Lex369

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 14, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Mephedrones verkningstid och varaktighet är mycket låg som standard eller renhet och produktionstekniker spelar roll
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
74
Points
28
Deals
9
Jag tror att du överskred temp på någon process som påverkar dess kraft och avkastning, eller kanske för hög temp medan acifification pågick. vi behöver mer information om vad du exakt gjorde för att hjälpa, vi kan inte göra det om du inte berättar för oss
@

saifali899

 
Last edited:

Lex369

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 14, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Jag utförde 100 gram 2b4mp 200 ml 40 % metylamin 300 ml dcm-procedur 2 timmar 40 Celsius och 30 minuter blandning av metylamin efter att ha fått lager tvättade jag 3 gånger sedan 35 % hcl-syra men jag tillsatte inte aceton i syra sedan satte jag i frysen för att få fällning efter 12 timmar fick jag 14 gram produkt och den produktfiltreringen med tvättad aceton som jag agin satte den i kylen jag fick 6 gram precepitation
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
93 % avkastning är omöjligt under dina förhållanden.
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
Kristallsystemet du har på det första fotot avviker med en racemisk mephedrone HCL bör bildas. Vad är resultaten av smältpunktsmätning och TLC?
 
Top