Enklaste sättet att framställa amfetamin

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Vad är egentligen det mest nybörjarvänliga sättet att producera amfetamin? Från de resurser jag får i detta forum skulle jag gissa att det är genom syntes med P2NP, eller hur?

Och vad är det enklaste sättet att producera P2NP (småskaligt)?
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Det enklaste sättet är genom kvicksilverс-aluminiumamalgam. Mycket enkel metod och hög repeterbarhet. det finns en video på nätet. Jag kan undervisa )

För p2np är det enklaste sättet Henrys kondensation. Jag kan också lära ut ))))
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Inte alls på det sättet. Om man bara tillsätter kvicksilver till aluminium som ligger i vatten kommer aluminiumet att förvandlas till slam. Det är nödvändigt att blanda kvicksilversaltet med vatten och lägga aluminiumfolien där. Utan uppvärmning. Vid rumstemperatur (20-25 grader Celsius, inte 42 som i Bangkok). Huvudidén är att exakt motstå det ögonblick då aluminiumet är amalgamerat, skölj det med rent vatten och tillsätt en blandning av propen för återhämtning. Därefter återstår det bara att ha tid att föra kolven till behållaren med vatten och be att hela detta system inte går sönder.

Om du verkligen behöver en konsult föreslår jag att du går in i samtal och diskuterar.
 
Last edited:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Visst, först vill jag tillverka UR-144 och sedan lite amfetamin.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Det är inga problem. Fråga mig om det finns något behov )
 

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Något problem att hitta kvicksilvernitrat ... någon har idé var man hittar det? Tack så mycket!
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Lätt som en plätt. Köp en kvicksilvertermometer (till exempel i Kina, $ 1 per styck för 10 tuk och $ 5 för leverans). Samla kvicksilver från det. Tillsätt salpetersyra till kvicksilver.
För kvicksilver från 1 termometer 2 ml syra. För att erhålla amalgam för 1 syntes av 10 gram propen är 1 ml lösning tillräcklig.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Kvicksilver kräver licens här, men det gör inte cinnober. Det finns flera källor där du kan köpa cinnoberpärlor, kristaller etc. Jag är inte säker på hur svårt det är att utvinna kvicksilver ur cinnober.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Vad på allvar kan du inte köpa en medicinsk termometer i Kina ???

Du kan få det från cinnober om du har tillräckligt av det.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Frågan är inte begriplig. Det finns ingen särskild skillnad från vad man ska göra kvicksilvernitrat. På sätt och vis är det ännu mer bekvämt att kasta. Du måste använda det som finns tillgängligt.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Förlåt om det inte var begripligt, jag menade det så här:

Låt oss säga att en medicinsk termometer kostar cirka 50 $ och låt oss säga att du får 100 ml kvicksilver (ja förmodligen är det för mycket men för exemplets skull) är det mer än vad du skulle få när du köper 50 $ kristaller / pärlor och får kvicksilver på detta sätt?

Med andra ord är det mer kostnadseffektivt att köpa cinnoberkristaller / pärlor och få kvicksilver därifrån jämfört med att få kvicksilver från medicinsk termometer.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Det finns förmodligen 200 (kanske 500) milligram kvicksilver i en termometer eller så. I Kina kostar den 1 dollar. Bara 1 dollar.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Men du behöver mer än så, eller hur? Om du som privatperson köper 100 st termometrar kommer du att göra dig själv misstänksam.

Men om du köper en massa pärlor och stenar (särskilt icke-kvicksilver också) ser du bara ut som esoterisk idiot
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Alla skiter i hur många termometrar jag har. Lita på mig. Tills jag börjar sälja dem själv))))

10 stycken är tillräckligt för en start )
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Det är ganska lätt att framställa anständiga mängder kvicksilver från cinnober. Om den här killen kan göra det osv... 50 gram utgångsmaterial, 8 gram kvicksilver.
Cinnober kan hittas på Ebay. Precis bredvid de kinesiska termometrarna :).
Slarvig kemist gör kvicksilver från cinnober
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Jag har inte sett poängen med att jävlas med cinnober i flera dagar om det finns en termometer. Låt honom få det som han vill.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Självklart kan han få vad han vill. Låt oss bara inte bestämma åt honom vad han vill ha, utan bara ge honom information om alternativen. Du behöver inte jävlas med något du inte gillar.
Och förresten, varför lägger du inte upp en länk till dessa kinesiska kvicksilvertermometrar?
Här är en för cinnober.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Poängen är att alla produkter som innehåller kvicksilver måste deklareras i tullen. Så enkelt är det. Jag är ganska säker på att jag kan hitta en inhemsk butik för att köpa det, men även de kräver en licens. Och som jag sa är det ganska misstänkt att köpa 10 termometrar medan det är helt oreglerat att köpa cinnoberkristaller.

Jag frågar också bara hypotetiskt men jag skulle hellre föredra att göra mitt eget kvicksilver istället för att bara ta risken att bli fångad.
 
Top