Intresserad av detta också. Gym är en av mina hobbyer och jag gav den här ett skott för några år sedan. Det är bokstavligen den bästa fettförbränningskemikalien som finns, inget annat kommer nära (glöm T3 eller clenbuterol eller någon annan skit som karnitin). Jag lyckades bokstavligen raka 7 kg på två veckor (100KG till 93) genom att i princip inte göra någonting bara jävla med vardagliga aktiviteter utan en drastisk diet och också ta en paus från gymmet. Det var en obligatorisk paus från gymmet eftersom bokstavligen all fysisk aktivitet var en smärta i röven. Svettas 24/7, svetten var gul, pissen var gul, ögonen var också lite gulaktiga, kroppstemperaturen var hög, du i princip på feber 24/7. känner dig utarmad och aptiten är också låg men min åh min, efter två veckor och några dagar när allt rensades ut ur systemet och vattenretentionen också gick av, var resultaten abso*****inglutely fantastiska. Startade 100 för några dagar, 150 för några dagar, 200 tak. Ta inte detta på sommaren eller tillsammans med andra saker som höjer din kroppstemperatur (som stims till exempel) eller så kan du och troligen kommer att hamna på sjukhuset eller till och med till kyrkogården. Det här är inte en sak att jävlas med, det är bokstavligen gift!