Question Hur tillverkar man syntetiskt kokain?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Jag rekommenderar att du tittar på mephedrone. Det är enklare och snabbare än att tillverka syntetiskt kokain. Dessutom är det mer lönsamt.

Vårt team har ingen erfarenhet av syntetisk kokainsyntes. Vi är bara bekanta med teorin om processen. Men även i teorin är syntetisk kokainproduktion en komplex och flerstegsprocess.
 
Last edited by a moderator:

matbuhahah202

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
att syntetisera kokain är en mycket hård och lång process plus att det inte är kostnadseffektivt, det är därför ingen gör det.
 

matbuhahah202

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
För mephedrone är det möjligt att ersätta nitroetan med en annan typ av lösningsmedel? nitroetan är för explosivt för min smak.
 

61-50-7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 21, 2023
Messages
34
Reaction score
14
Points
8
meph-syntesen kräver inte nitroetan, bara bensen, DCM, THF eller till och med EtOAc, nästan alla icke-polära lösningsmedel är ok
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Forumet beskriver olika syntesvägar. Välj den du vill börja med. Om du har några frågor kan du ställa dem i en specifik forumtråd.
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
För några år sedan är mdppp nästan densamma bara 8 eller 10 gånger mer potent OCH varaktigheten är densamma, bara trasten och lukten är annorlunda och ingen bedövande effekt, jag lägger lite lidocaína hcl OCH folket sa är coca, mdphp är den andra i likhet, kanske någon här gareth síntesis av några,
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Mycket olika substanser. Coca för att det fanns en frysningseffekt, placebo
 
Top