hur man gör Cannabinoids-papper utan att lämna fläckar 4-5gram per sida (5cl-adb)

jedii00

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag försöker lägga till 4 till 5 gram 5cl-adb till 100% bomullspapper utan att lämna fläckar men det visar sig vara mycket utmanande någon med erfarenhet av denna metod?
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jag försökte bara göra 2 gm per A4-sida och samma problem. Kan 5cl-adb-a göras till kristall? Annars hur sprutas det på papper och doppas också (jag behöver göra sidor och böcker).
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Det finns en privat metod för att göra detta framgångsrikt även för dessa obetydliga mängder som 5 g - åtminstone privat i företaget ... det är ganska enkelt att räkna ut men eftersom det hölls hemligt kan jag bara erbjuda att sälja metoden för det om du inte kommer på det själv - om detta strider mot några regler, vänligen meddela mig. tack
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
Det finns en privat metod för att göra detta framgångsrikt för även dessa inane mängder som 5g - Privat i företaget åtminstone ... det är ganska enkelt att räkna ut men eftersom det hölls hemligt kan jag bara erbjuda att sälja metoden för det om du inte kommer på det själv - om detta strider mot några regler, vänligen meddela mig. tack Hur mycket ... för det här är något jag vill veta
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jag behöver veta hur man sprayar och doppar. För sidor och boksidor. Ingen missfärgning. Ja, vi ska inte sälja här, eller köpa här från icke-försäljare, eller förhandla om avtal mellan oss själva utanför marknaden med andra icke-försäljare heller tror jag inte, och jag gillar den här marknaden, tar inga risker att bli utkastad. Men jag ger dig bara huvudet upp eftersom du frågade, jag är inte en mod jag kör ingenting!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jag vet att jag nämnde detta i mitt inlägg för möjliga mods eller administratörer så det ser inte ut som att jag säljer skit ur luften. och det finns ett steg i proceduren som inte diskuteras någonstans men tar bort färgning helt - vilket jag skulle erbjuda - och jag är inte en slumpmässig person som jag arbetade med Flight tills hans arrestering också känd för personalen här :)
 
View previous replies…

gfs241

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
Jag har inget att tillägga när det gäller att faktiskt hjälpa till, men jag tycker att det är ganska dumt att försöka ta betalt för något så enkelt som att doppa fängelseark.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jag är ledsen, det här var en företagsintern metod som vi använde för att öka volymen som ett ark kan bära utan någon färgning alls, vilket gjorde många människor mycket pengar och därför bara såldes privat, jag vill inte dela interna metoder som vi använde gratis.
 
  • Like
Reactions: vis

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Om någon vet hur man gör detta slå mig upp, jag skulle gärna byta ut för informationen
 

bronxwar

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
1
Späd ut din noid i aceton (4 g i 200 ml). Doppa din sida och låt torka flera gånger tills produkten är klar. det är så man gör.
 

Rcvendor(PE)Scam

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
8
kontakta mig jag ska hjälpa dig att
 

Bigtme

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Lägg 5 gram i 50 ml aceton, spraya sedan sidan och låt torka, spraya sedan andra sidan av sidan och låt torka, fortsätt upprepa processen tills du tar ***** på sprayen. Försök att inte överdrivet blöta papperet när du sprayar
 
  • Like
Reactions: vis

xneason

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 23, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jag ska spraya på marshmellowblad, jag har av*****at 5-CLADB, för 1 gram hur många ML aceton ska jag använda?
Vad är förhållandet för 5-CLADB och Acetone för medelanvändare ... snälla hjälp guide genom detta
 

ilovechems23

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
2
Reaction score
8
Points
1
Någon som har färdiga cannabinoider? Det verkar som om den här webbplatsen bara är för spord och meth
 

soyjosh96

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 12, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Skriv ut över det vanliga vita
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Använd papper med hög densitet för att applicera en större mängd produkt. Du kan radera en extra produkt. Hur man beräknar dosen för ett ark kan jag berätta.
Noids är en av de viktigaste favoritprodukterna för mig, så tro inte att webbplatsen bara handlar om stimulantia och euforika. Om någon är intresserad av saker med noids, skriv till mig.
 
Top