Question Hur man skiljer koffeinhaltigt amfetamin från rent amfetamin

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
68
Reaction score
35
Points
18
Jag ska svara på frågan själv lol. Mitt sätt att skilja mig är nummer ett: HJÄRTSLAGET... När det skärs med rent koffein rusar ditt hjärta så illa att det är en extremt obehaglig känsla. Nummer två: LUKTEN: ren amfetamin har den typiska aminlukten (och smaken) som du bara inte kan missta, medan skuren amfetamin har en konstig fiskig oljig lukt eller ingen lukt alls. Nummer tre: DE PSYKOLOGISKA EFFEKTERNA, när du tar de rena sakerna känner du dig mer energisk, produktiv och har lite eufori, medan när du tar de klippta sakerna känner du dig lite rastlös, humörig och nervös inte särskilt trevlig.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Jag håller helt med dig, men jag har en sak till att lägga till, comedown är mer brutal. Eftersom koffein inte låter dig sova efter att amfetamineffekterna försvinner, så känner du dig som röv dagen efter eftersom du inte fick någon sömn ovanpå amfetamineffekterna på hjärnan. Stekt hjärna + ingen sömn = värsta kombinationen.
 

yuiopjkl

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 14, 2022
Messages
77
Reaction score
44
Points
18
Jag läste att när man blandar ut det med koffein så ökar aktiviteten och man blir mer social. När jag försökte det känner jag ibland så men mestadels minskar amfetaminaktiviteten och jag känner mig trött (förhållandet mellan amfetamin och koffein gör stor skillnad)

Rent amfetaminsulfat är luktfritt, medan amfetaminbasen (oljan) har en aminlukt (fisklukt).
 
Top