Hur mycket tid får jag?

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Säg, jag skulle vara värd för en online ogräsbutik, hantera drogerna själv men också tillåta leverantörer att använda min webbplats och sälja internationellt, hur mycket tid skulle jag få? och vad skulle tiden vara om du var minderårig? allt detta är hypotetiskt ;)
 
Last edited:

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
33
Points
18
beror på ditt land. du skulle titta på en hel del problem ganska mycket över hela världen. i mitt land släpper vi minderåriga nästan vad som helst om de är under 16 år, med några få undantag. Fick mig av drogimportavgifter tillbaka på dagen. Om du är minderårig skulle jag dock inte rekommendera att du går in i den här verksamheten förrän du är vuxen och har en större förståelse. En liten slip up kan se dig i mycket problem
 

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
rättvist nog, jag tror att jag kommer att arbeta på säkerhetssidan tills jag är 17 och kanske lära mig lite annan skit på vägen för att se till att jag inte blir razzia
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
En av de första reglerna är att inte avslöja din ålder, som du just gjorde
 

Grand Poobah

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 23, 2021
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Tusan också! Heja Grumpy! Sikta mot stjärnorna!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ta god tid på dig med detta.

Om man tittar på DPR som fick 2x livstid + 40 år utan villkorlig frigivning jämfört med andra som fick 6 år är det svårt att säga hur mycket tid du kan få i *****ändan tbh.

Beror på fallet, landet, advokater, åklagare och så mycket mer.

Börja kanske med ett mål i åtanke, en viss summa $$$ du behöver tjäna och fundera på sätt att nå det. Att driva en DNM kan vara ett av många val för dig, särskilt när du är så ung
 
Top