Handbok för produktion av hasch

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Författare används för att trimma och bottenknoppar från Sweet Cheese Auto växa och några DP Auto Blueberry han hade kvar i frysen. Jag tror att det här är det enklaste sättet som finns!
ND0AEeGji8

1. Först och främst samlar jag all trim (bottenknoppar och alla små saker som jag inte känner för att röka själv) och låter den torka helt.
Y0juhLU5s6

2. När det är torrt lägger jag det i en plastpåse och sätter i frysen i 48 timmar.
Nm6CuAR4Ur

3. Ta fram dina strumpbyxor och, jag använder en sådan där ring som man bakar sockerkakor med, men det går bra med något liknande. Det gör kontrollen enklare, så att du inte har trimmat över hela dig själv. Du kommer att få vad jag menar, och något att samla kief i.
BfNSgOCL8Y

4. Trä på strumpbyxan på det du väljer att samla i. Min passar perfekt, men om du använder något mindre kan du bara knyta ihop ändarna för att dra åt skärmen.
MPJRakKc7u

5. Ta en handfull eller två i taget och placera dem inom ringningen, börja trumma, gnugga och arbeta dem mot skärmen. Det finns ingen bestämd tidsperiod du ska göra detta, men ju längre, desto bättre!
X2TUt5Gapb

6. Efter ett tag kommer du att ha något liknande detta. Det finns dock fortfarande en hel del växtmaterial i denna blandning, vilket vi inte vill ha.
GjOtaeLmuh

7. Strumpbyxor har i allmänhet tätare hål nerför benen! Så vad vi vill göra är att nu skaffa en behållare och trä den genom till runt "knäområdet" bör se ut ungefär så här. Nu har vi en mycket finare skärm än tidigare.
CGa0ZirLBn

8. Använd nu en sked och lägg lite av materialet på den nya skärmen och se till att du inte spiller något, använd bara din sked för att flytta runt det och trumma försiktigt. Så småningom kommer du att kunna se att det bara finns växtmaterial kvar och att allt bra material har fallit igenom. Du förlorar över 90% av vad du hade före detta steg.
FUnO5iRY68

Bör se ut ungefär så här.
OA8FRrGumk

9. Samla ihop det hela på ett ugnspapper.
CDuaKrWiOX

10. Vik ihop till något som liknar en påse, så att du kan samla ihop allt på undersidan och packa det så mycket du kan.
QSEvRYH5Jo

11. Författaren glömde att ta bilder för nästa steg, men när du har fått detta, vrid ugnen till 170°С, linda tidningspapper runt ditt paket och tejpa igen det. Blötlägg det nu i vatten innan du sätter in det i ugnen i 10 minuter. Ta ut det ur ugnen. Använd en kavel och använd så mycket kraft du kan och rulla det mot en hård yta i några minuter, blötlägg igen och upprepa. Gör detta 2-3 gånger och ställ sedan in paketet i kylen för att svalna.

Nu ska du ha en fin bit Hash!
Wtda6QJ3zD
5FdyR8n2gl
Kdl4XJzFjD
Författaren fick en riktigt fin bit 15,3 g. Smidig rök, som helt slog ut honom!
 
Last edited by a moderator:

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Kan jag använda bara 10 g gräs och göra samma sak?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
ja, men det är inte värt i så liten skala, förluster kommer att vara betydande från manipulation etc.
du kan prova andra metoder för extraktion som exteracting med mycket tryck och lite värme, kolofonium tror jag att det kallas
 

Ozuna

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
vacker man, tack för handledning
 
Top