Eutylon

hello999

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jag skulle vilja fråga om den stora kemisten här kan berätta för mig vilken kemi Eutylone är tillverkad av och de specifika stegen i syntesen eftersom jag vill lära mig Xi
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
3,4-metylendioxybutyrofenon upplöst i diklormetan till brom ger 3′,4′-metylendioxy-2-brombutyrofenon. Denna produkt löstes sedan i diklormetan och tillsattes till en vattenlösning av etylamin. Därefter tillsattes HCl. Det vattenhaltiga skiktet avlägsnades och gjordes alkaliskt med hjälp av natriumbikarbonat. För extraktion av aminen användes eter. För att få eutylon tillsattes en droppe eter och HCl-lösning.
 

hello999

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Hej mest respekterade kemist, enligt ditt protokoll 3′, 4′-metylendioxy-2-brombutyrofenon kunde jag inte hitta det exakt CAS Kan du berätta för mig och berätta för mig de detaljerade syntesstegen Råmaterialanvändning Etylamin vattenhaltig lösningsinnehåll Syntes temperaturkontroll Tidskontroll Jag kommer att följa ditt protokoll för syntes och posta här Tack så mycket Du är en mycket respektabel person
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
Varför valde du det här ämnet för syntes? De psykoaktiva egenskaperna är mycket sämre än metylon, och huvudprekursorn kommer att kosta mycket mer.
 

hello999

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Kära kemist, jag är hedrad att du kan svara mig, jag vill lära mig Xi Eutylone eftersom detta ämne tillfälligt kan undvika juridiska risker i mitt område, och det är mer populärt, så snälla berätta för mig de detaljerade stegen i syntesen och CAS för prekursorn, jag kommer att vänta på ditt svar, och ditt detaljerade svar kommer att vara till stor hjälp för mig
 

hello999

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Kära kemist, jag är hedrad att du kan svara mig, jag vill lära mig Xi Eutylone eftersom detta ämne tillfälligt kan undvika juridiska risker i mitt område, och det är mer populärt, så snälla berätta för mig de detaljerade stegen i syntesen och CAS för prekursorn, jag kommer att vänta på ditt svar, och ditt detaljerade svar kommer att vara till stor hjälp för mig
 

gtm17

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag behöver en legitim eutylone-leverantör, kan någon peka mig i rätt riktning?
 

newlab

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej letar du fortfarande efter Eutylone-leverantör?
 
Top