- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 46
Escrow är ett utmärkt verktyg vid handel, särskilt för köparna. Problemet kan dock dyka upp när köparna vill lura säljaren. När produkten skickas med post, i händelse av problem med *****förandet av betalningen, finns det bevis på leveransen av paketet, men med döda droppar när säljaren gömmer produkten, då när köparen kommer för att hämta den kan lätt kontakta säljaren och berätta för honom att paketet inte finns där och att kanske någon redan hämtat det när det inte är så och han kan hävda att han inte kommer att betala för något som han inte har fått när han gärna blir hög med dina droger. Jag kan förstå att om det finns en moderator så kan han försöka lösa frågan, men vad händer om escrow är en bot? Finns det andra lösningar? Missar jag något i mitt resonemang? Jag är verkligen intresserad av att hitta en lösning på detta problem, escrow är en grundläggande aspekt om någon som vill skapa sin egen trovärdighet men, kalla mig paranoid, jag behöver verkligen tänka på varje litet problem som kan komma ut.