Syntes av kokain från tropinon

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Denna syntes av Cocain noterades från Psychedelic Chemistry av Michael Valentine Smith (sida 140-144).

<b> Förberedelse av 2-karbometoxytropinon från Tropinone </b

(1) Blandning av 1,35 g natriummetoxid, 3,48 g tropinon, 4 ml dimetylkarbonat och 10 ml toluen.
(2) Reflux ½ timme, kyl till 0° och tillsätt 15 ml vatten innehållande 2,5 g NH Cl.
(3) Extrahera med 4X50 ml CHCI2, torka och indunsta i vakuum och lös upp oljan i 100 ml eter.
(4) Tvätta två gånger med en blandning av 6 ml mättad vattenhaltig kaliumkarbonat och 3 ml 3N kaliumhydroxid (torka och indunsta etern i vakuum för att återvinna oreagerat tropinon).
(5) Ta upp den olja som avskiljer sig i mättad vattenhaltig NH4Cl och extrahera den med CHCI2.
(6) Torka och indunsta i vakuum för att få en olja som löses i varm aceton.
(7) Kyl, tillsätt lite vatten och gnugga för att starta utfällningen av 1,5 g 2-karbometoxytropinon.

<b> Framställning av metylecgonin från 2-karbometoxytropinon </b>.

(1) Reflux 2-karbometoxytropinon och NaBH4 i metanol under ***** timmar för att ge 50% metylecgonin.

<b> Beredning av kokain från metylecgonin </b>

(1) Rör om och värm blandningen av 4 g metylecgonin, 36 ml bensen, 1,6 g natriumkarbonat och 7 ml bensoyl-Cl i tio timmar vid 96-100°C.
(2) Indunsta i vakuum, kyl till 0° och tillsätt 40 ml isvatten.
(3) Syra med HCI till pH 5 och extrahera med 3X20 ml eter.
(4) Neutralisera vattenlösningen med 20% NH4OH för att separera en olja från vilken kokain fälls ut när den står.

Är inte denna syntes för att producera syntetisk kokain ser lätt ut.? Alla prekursorer är lättillgängliga på marknaden och också billiga.

Vänligen ge lite ljus på ämnet /u/HEISENBERG , /u/G.Patton , /u/William Dampier .
 

prophetmohammed

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Har du provat den här metoden? Kan du tillhandahålla en videohandledning?
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Jag kommer definitivt att prova det och dela med mig av videohandledning

Bcz detta är allvarligt outforskad sak.
Om detta är möjligt än produktionskostnaden för kokain skulle vara nära cirka $ 500 - $ 700

Jag är också intresserad av det.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Du kommer att få en blandning av racemiskt kokain och pseudokain. Vissa isomerer är giftiga.
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Ja, det kommer att producera racemiskt kokain. Men det är nästan lika potent som kokain.

Vet inte om pseudokokain. Har du någon information eller mer definierat material för det? @Hank Schrader
 

baggedbread

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 5, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
@thankyou888 de har sålt olika varianter av "synthacaine" på clearnet sights i flera år...
 

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
De flesta av darkweb RC-forum har syntes av kokain, det är rätt formel, men avkastningen kommer ganska att vara låg, så jag rekommenderar att du gör det från växt, jag är inte expert på kokain men kokablad är bättre
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Om vi får avkastning på till och med 50% än också med tanke på priset på kokain och priset på reagenser är det mycket billigt att tillverka.
 
View previous replies…

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Vi fick mycket högre avkastning än så. Som användare testade vi det. Den är mycket potent. Vi har skickat prov till energikontroll. När vi får resultat kommer vi att uppdatera det.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Vad är energikontroll? Analytiska laboratorietester, har jag rätt? Hur mycket från 3,48 g Tropinone?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Har du räknat utbytet i mol?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hej, jag har inte hittat några tillförlitliga uppgifter. Jag har inte hittat några tillförlitliga uppgifter om möjligheten att syntetisera kokain från denna prekursor.
 

Tetrachlor

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Vill du göra detta, kan du hjälpa snälla?

Jag kan få 2-CMT
 

Tetrachlor

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Snälla berätta för mig resultat.
Jag är mycket intresserad av detta.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ja, använd den där. Den är till salu på marknaden. Det här producerar inte en karboxylat eller en etylester, såvitt jag kan se. Det skapar en kokainanalog. Det finns en faktisk bra syntes från 2-cmt på Google Scholar
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Jag vet var man kan köpa methylecgonine
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
Hur kallas *****ämnet i vanliga ordalag? Måste vara ett namn för den skapade saken eller ?
 
Top