Ändringar i forumreglerna

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,745
Points
113
Deals
666
Kära användare av BB Forum!
För några dagar sedan fyllde vi 2 år! Vi har gjort en hel del arbete på två år, vårt lilla men mycket sammansvetsade team har arbetat hårt varje dag för att se till att forumet modereras nästan omedelbart och att nytt användbart innehåll läggs till dagligen. Vi har experimenterat, ibland har vi lagt till nya funktioner, ibland har vi tagit bort dem. I enlighet med vår policy har vi inte tagit betalt för att visa era annonser på marknadsplatsen och har inga planer på att göra det. Vi återupplevde också flera blockeringar av vår YouTube-kanal. Så småningom blockerades vår huvudkanal vid 30 000 abonnenter.

Idag kan vi med säkerhet säga att vi är det bästa forumet i vår nisch. På BB Forum kan du hitta allt du behöver för produktion av de mest populära psykoaktiva ämnena i alla skalor, även industriella. Dessutom kan alla dessa varor beställas anonymt med hjälp av BB Escrow-systemet. Dessutom kan du få professionell rådgivning från våra experter och på kortast möjliga tid sätta upp en fullfjädrad produktion, organisera försäljningen av dina produkter.

Idag besöks forumet av mer än 6000 unika besökare varje dag! Och denna siffra växer varje dag. Faktum är att endast 5% av de unika besökarna är våra användare. Detta är väntat, eftersom allt innehåll är lika tillgängligt för både registrerade besökare och gäster som tittar på forumet utan registrering.

Idag genomför vi några förändringar för att uppmuntra registreringar och djupare publikengagemang, enligt följande
.
1. Vi tar bort möjligheten att köpa betalda statusar (premium och sponsor)
2. Från och mednu kommer alla statusar att utfärdas automatiskt och de måste förtjänas.
Somstandard kommer alla nyregistrerade användare att få statusen "Ny medlem"
Omanvändare stannar hos oss mer än 30 dagar, visar lite aktivitet på forumet under denna tid, kommer deras status att ändras till "Medlem".
Om "medlemmen" fortsätter att använda forumet och visar mer aktivitet under de kommande 30 dagarna, kommer användaren att få statusen " Resident".


Statusarna " Ny medlem", " Medlem", " Resident " är icke-kommersiella, så än användare med dessa statusar kommer att ha en speciell inskription "Köp inte från mig". Icke-kommersiella användare får inte öppet publicera sin kontaktinformation, vi inför denna regel för att minimera eventuella bedrägerier.
3. Vi inför ett system för säljarbetyg. Vi delar in säljare i tre kategorier.
"Ny säljare" - För att få denna status räcker det att deklarera din avsikt att handla på forumet (genom att placera din annons på marknaden eller i listan, eller genom att öppna ett representationskontor i den kommersiella delen av forumet). Nya säljare får inte heller publicera sina kontakter.
"Säljare" - För att få denna status måste du ge bort minst 3 gratisprover, ha minst 3 framgångsrika affärer genom vårt spärrsystem, få minst 3 recensioner.
"TillverkareSäljare" - Vi har samma krav för tillverkare som för säljare, men dessutom måste tillverkare bevisa för forumets experter att det finns ett eget laboratorium, laboratoriepersonalens kvalifikationer, ge information om metoden för syntes av ämnet de producerar.

4. Grupperna kommer att upplösas inom de närmaste två veckorna. Detta be***** beror på att användarna skapade sina grupper, lade ut information och sina kontakter och sedan inte ens dök upp på forumet längre, inte visade någon aktivitet och inte deltog i samhällslivet. Alla användare som hade kommersiella grupper kommer att kunna öppna ett kommersiellt representationskontor i den kommersiella delen av forumet gratis inom de närmaste två veckorna. Dessutom inför vi en hyresavgift på 50$ per månad. Denna åtgärd är nödvändig så att representationerna för säljare, som inte är aktiva, kommer att stängas automatiskt.

5. Vi kommer inte att tillämpa regeln om förbud mot publicering av kontakter för säljare, som startade kommersiell aktivitet på forumet före denna dag.
Säljare,vänligen bekanta dig med reglerna för att göra affärer på BB-forumet.
Användare, vi påminner dig om att alla erbjudanden är värda att genomföra med hjälp av escrow-system. Ge inte dina personuppgifter som e-post, sociala nätverk och messenger-kontakter för kommunikation till några användare på forumet. Din säkerhet är i dina egna händer!


Bästa hälsningar, BB Forum Administration.
 
Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,745
Points
113
Deals
666
Användare som har ett aktivt premiummedlemskap kan skapa sin egen representation i det kommersiella forumavsnittet gratis. Skapa bara ett ämne utan att betala för det så kommer ämnet att publiceras.
 
Last edited:

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Det räcker med att någon är intresserad av webbplatsen, vissa specialtjänster och att de hackar den här webbplatsen, har tillgång till uppgifterna, vem som har dem eller var de finns osv. För det andra, varför ska jag beskriva syntesen för någon och dela den, och sedan kommer den att göras tillgänglig på forumet och med 1 labo kommer det att finnas 1000 nya, vilket innebär en minskning av priserna, så små labo kommer inte att vara lönsamma för produktion ..... Om det är så det är tänkt att se ut, skulle jag hellre inte sälja här.....
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Hej, du har inte uppfunnit något speciellt. Vi ber dig inte heller att berätta om dina kunskaper eller lämna ut några personuppgifter (det vet alla). Bara två saker, som krävdes av dig, är att bevisa att du inte är bedragare och publicera din annons på BB Market. Du bestämde dig för att vägra. Så, snälla, spela inte en martyrroll.
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Yo män kunskapen är det enda som multiplicera när delade detta forum är för ämne älskare och kemi älskare jag kunde aldrig hade gjort min första syntes utan denna plats, jag tror att om du inte är okej för att dela jag tror att du har ingenting att göra på något forum ...
<3
 

lchemist

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Riktiga kemister delar med sig av kunskap och tekniker. Hur tror du att vi har kommit så här långt? Samarbete. Har du ett patent du kan sälja? Gör det.

Att hålla tillbaka information är vad den härskande klassen och de som har makten vill ha.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Du tänker för gammalmodigt.

Vägarna är tillgängliga, du måste bevisa din expertis för forumadministrationen för att få tillverkarstatus, detta innebär inte att du kompromissar med din säkerhet.
Det räcker också när du berättar för dem att ditt labb ligger i Polen, vilket inte är svårt att ta reda på :)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Jag gillar det här mycket och det har varit en ära att få vara en del av Breaking Bads tidiga skede och ett nöje att få se det utvecklas till vad det är idag!

Status för säljare/tillverkare


Jag känner att det för nya användare kan vara svårt att skilja mellan "tillverkare" och "säljare".
Det kan se ut som att tillverkare inte är säljare.
Finns det en chans att ändra detta så att tillverkare också kan få statusen "säljare"?
När det gäller amfetamin är jag en tillverkare och jag tror att statusen därför kan leda potentiella kunder till mig. Hur som helst kanske detta inte är fallet för potentiella kunder som letar efter en leverantör av kemiska läkemedel eller läkemedelsprodukter som jag säljer, eftersom det inte finns någon titel som godkänner att jag är en certifierad säljare för dessa :)

Personliga grupper

Jag är ledsen över att höra att min grupp kommer att försvinna. Det var mycket arbete och jag har lyckats bygga en aktiv gemenskap där för min butik.
Jag driver också en annan grupp som endast tjänar syftet för samhällsbyggande, inga kommersiella skäl. Kommer den här gruppen också att behöva stängas?

Det här är väldigt tråkigt, jag skulle vara villig att betala en månadsavgift för att ha dessa grupper igång eftersom jag känner att jag behöver någon form av an*****ning till mina kunder / gemenskap för att underhålla dem med spel eller uppdatera dem med information

Sponsor/Premium-status

Jag tycker att det här är en bra beskrivning och "donation leaderboard" kan vara ett nytt sätt att uttrycka beundran för styrelsen

Min största oro är bara att jag kanske inte kommer att erkännas som säljare och att jag kommer att förlora viktig tillgång och direktkommunikation till mitt privata samhälle som jag har arbetat mycket hårt för :)
Jag ser min Breaking Bad som min privata facebook för mina egna drogklienter, det skulle vara tråkigt att se det gå :(
 
  • Like
Reactions: T 3
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,745
Points
113
Deals
666
Du kan återskapa din grupp i den kommersiella delen av forumet. När det gäller tillverkarens status. låt oss kalla det
"Tillverkande säljare"
 
Last edited:
  • Like
Reactions: T 3

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Jag förstår :) Det kommer att vara ett hårt piller att svälja för tillfället men gynnar forumet på lång sikt!
Jag håller redan på att förbereda mina inlägg för den kommersiella sektionen!

Jag tror att det nu kommer att vara fördelaktigt att städa upp avsnittet "Shadowsphere Serviecs" eftersom det fortfarande finns regelbundna inlägg där som kan vara vilseledande
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,745
Points
113
Deals
666
Du kan också använda din personliga profil som ett nyhetsflöde för dina prenumeranter
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Från hur många dagliga inlägg kommer det att betraktas som skräppost? Jag vill inte bli bannlyst igen :D
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Hej. Vi ska göra det.
Vi är ledsna för det, men det är nödvändigt att göra. Du har två veckor på dig att informera och flytta allt/alla från din grupp till Commercial section.
 
Last edited:

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Tack för din uppmärksamhet :)

Det är okej, jag kommer att gråta lite nu och det kommer att bli bra senare.
Jag kommer att skapa mina inlägg i den kommersiella sektionen idag och kommer att få alla dit, jag är säker på att denna utveckling är till det bättre!!!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,427
Solutions
4
Reaction score
974
Points
113
Deals
1
Jag tycker att "köp inte från mig" är överflödigt och nedslående. Alla som köper på den här webbplatsen borde ha läst reglerna och de säger ganska tydligt att leverantörer och tillverkare är de godkända säljarna, så alla som inte visar en skylt som indikerar en av dessa är inte godkända av webbplatsen för att sälja.
Det känns som om jag har fått en dumstrut och satt mig i hörnet i förebyggande syfte.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Du underskattar människors godtrogenhet och dumhet. Vi vill skydda sådana människor från alla typer av bedrägerier här.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,427
Solutions
4
Reaction score
974
Points
113
Deals
1
Tänk på världens problem. Många av dem har orsakats av att människan har tagit över det naturliga urvalet. Jag skulle kunna ge en analogi, men det skulle vara förolämpande. Det skulle innebära att tvinga trannies att bära en stjärna ⭐ så att män inte blev förvirrade
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Inga problem med budskapet, men formuleringen är verkligen olycklig, för förnuftiga människor* kan detta låta något vanhedrande. All erfarenhet visar också att sådana här saker inte avskräcker någon med onda avsikter utan tenderar att irritera de ärliga.

*förnuftiga människor är halva Asien och hela Polen ;)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jag gillar det faktum att du får en titelstatus för köp inte från mig, det gör det klart vem som är säljare och tillverkare. Alla transaktioner som görs med en person som har "köp inte från mig" sker helt klart på egen risk och förtroende.

Dessutom tittar jag förbi det till hur länge en person har haft sitt konto. Är de en invånare eller medlem, sedan vilken aktivitet de har här. Den öppna karaktären hos profilerna här för att se den informationen kan hjälpa till att lita på en person. Som jag ser det är vi alla vänliga främlingar mestadels.

Sedan finns det kemiaspekten, människor med liten eller ingen erfarenhet skulle bli helt förödmjukade på andra webbplatser. Bara för att ställa frågor utöver deras förmågor, här är det mycket mer förlåtande och handlar om säkerhet, utbildning och inte utestänga en person som ställer frågor.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Det viktigaste är att alla medlemmar håller sig säkra, vilket jag tror att administratörerna gör sitt bästa för att göra
Och en annan sak alla synths här är tillgängliga någon annanstans men vad som gör denna plats unik är att du får insidertips om hur du gör dem bättre köpa människor som har haft erfarenhet av att göra dem
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Möjligheten att få tag på nödvändiga kemikalier direkt på forumet är också stor :)
 
View previous replies…

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Mycket sant det är ett fantastiskt plus att få riktiga prekursorer är hälften av din kamp en spelar ingen roll var du bor i världen med alla medlemmar källor du kommer att få legit prekursorer
För att vara ärlig ser jag fram emot att se vilken leverantör som har det bästa bmk-glycidatet på webbplatsen eftersom denna 800 ml retur av p2p är skitsnack mer som 600 ml från alla andra leverantörer jag har provat förutom bloomteckz inga fyllmedel i hans jag fick 800 ml från hans bmk
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Det är helt baserat på förtroende det finns ingen escrow det är ett psykedeliskt dw-forum de är den nya säljaren pålitlig säljare ans superstar om jag minns väl, signalen måste valideras av en administratör innan du får tillgång till forumet
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Det är intressant :) Har du en länk till mig?

Fullt förtroendebaserat låter väldigt psykonautiskt för mig :D
 
Top