bästa maten för mumsiga?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
personligen älskar jag sushi när jag har munchies. försökte också just sakura mochi medan hög och det var obefläckat, det var det som inspirerade mig att göra den här tråden lol
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Har knappt munchies men sushi bra
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Ah jag måste hålla med jag gillar choklad Hagen das eller sent 30-tal till tidigt 40-tal helt hårlös fitta, fjärde skulle vara tallhouse chokladkakor och 5: e är tysk chokladkaka. Helmjölk är en absolut nödvändighet med de sista 2 och meth och en tumbler bushmills med nummer två och riktig vispgrädde med # 1 och potentiellt nummer 2 också.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
alla dessa går svårt utom att äta på meth. jag kräks varje gång jag försöker lol
 
  • Like
Reactions: vis

Nihahaha

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Feb 6, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
jag rekommenderar dig kål, av skämt, om du inte gillar grönsaker, idk, men grönsaker kan fylla din tomrum mage lätt, jag säger dig från det empiriska beviset, är inte vetenskapligt också.
 

Nihahaha

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Feb 6, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
Beroende på vilka droger du använder påverkar det också, jag är mer inne på cannabisfrågan.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
gräs är den enda drogen som gör mig hungrig ^^;

jag kan inte äta på något annat utom kanske alkohol men jag gillar inte att dricka. jag brukar bara gråta varje gång jag blir full ...
 
  • Wow
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Första gången jag ser någon annan säga helmjölk. Stor applåd! Jag svär vid det - flytande föda! Och det animaliska fettet, så bra för dig! Jag är den mest bortkastade killen som går nerför gatan men jag har en kvartskanna helmjölk i min papperspåse som jag smuttar på. Vanligtvis mjölk för dag 1 och 2, om något alls. Efter det utvecklas en aptit något, det är svårt att säga. Giftet ligger i dosen, så länge jag inte biter ihop tänderna kan jag äta nästan vad som helst vid det laget. Ibland är det dags att gå till jobbet och man inser att man varit uppe sedan jobbet i fredags. Var beredd på det. Mjölk och pedialyte kommer att rädda din röv! Ibland är en redbull och ett paket med skittles frukost för mästare.

På ogräs, skit, allt är mycket ätbart på ogräs, det är vanligtvis när den söta tanden sparkar in eller du får ett begär (salt, kryddig, jordnötssmör etc ...) ... Jag skulle kunna skriva en bok, men om jag måste välja, terriyaki kyckling stirfry över fluffigt vitt ris, eller ris n bönor med måste ha "specialsås" ;] ... ... Ett par california rolls är dock alltid bra. Frukostmat mycket sent på kvällen/tidigt på morgonen, vanligtvis efter att ha druckit, kanske efter en bra resa, vem vet... Jag älskar stekt potatis, pannkakor, bacon, en omlette, hela skiten. Kall fruktsallad med honung eller en bärsmoothie och till sist OJ för matsmältningen och det är dags för en god tupplur - jag dricker dock mycket sällan alkohol. Att dricka suger ... men det finns en tid och plats. Jag måste vanligtvis välja min missbruksfas, alkohol eller opiater, för mig vanligtvis det senare. Det är dock en helt annan burk maskar.

Jag predikar mestadels vegetarian men jag tränar sällan det. Rakt upp frukt och grönsaker hela vägen, eller på annat sätt något obearbetat, med andra ord, kom så nära den naturliga formen som när den skördades. Ägg, fisk, bönor, nötter / baljväxter etc. Undvik fisk från fiskodlingar. Sa jag helmjölk? Keso och yoghurt. Försök att undvika rött kött och fläskkött när det är möjligt. Jag kan dock aldrig säga nej till en god cheeseburgare... Kyckling och kalkon är inte så farligt för dig, men försök att äta sparsamt i konservativa portioner. Jag har levt på rostat bröd den senaste månaden eller så men försöker att inte äta några spannmål, allt är processat eller BS egentligen, tomma kalorier med skadliga tillsatser. Havregryn är förmodligen det enda undantaget. Skär ut smöret, sockret och grädden, tillsätt olivolja, honung, vinäger och all vitlök, peppar och örter du vill ha och du är gyllene ponyboy. Det här var inte tänkt att vara en hälsotråd eller ett inlägg uppenbarligen, men det är mina visdomsord. Försök att ta hand om dig själv. Du vill inte alltid eller måste, men ibland måste du och måste gå avståndet. Det är bra att veta hur. Det är inte metamfetaminet som förstör dig så fort, det är bristen på sömn och omsorg. Fester ser gammal ut för sin ålder, men han klarade sig bra med tanke på det. Borsta tänderna när det är möjligt - ännu bättre ha en uppsättning med dig i bilen eller vad som helst. Jag skulle kunna fortsätta men jag sparar det till ett annat inlägg.

Ett av mina favoritordspråk, "Hunger är den bästa kryddan".
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
så sant. ditt svar är super omfattande!!! Jag skulle göra ett bättre svar men jag är bakad när jag skriver detta ^^;

och ur rätt, jag vill verkligen ha något sött rn T_T
 
  • Like
Reactions: vis

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
S
😂😂🤣sushi, en bra joint och The Doors på radion,
Herregud... Ja, jag känner dig.
 
Top