Annonsering för återförsäljare?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Hur gör ni reklam och skaffar en kundbas? Ingen litar på dig om inte folk har haft framgångsrika beställningar. Även då om du bara har haft några få kunder verkar det inte vara tillräckligt för att få dragkraft. Hur får du bara ditt namn där ute? Det finns inte många ställen att annonsera på
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
446
Reaction score
682
Points
93
Först och främst måste du göra ditt erbjudande på marknaden, och för att locka kunder kan du dela ut gratisprover - det blir den bästa reklamen för produkten och din tjänst.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Okej, tack för rådet!
 

Memfisto77

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Du måste göra Sample Action med kvalitetsmaterial och sedan skicka dem alla klipporder, billig kvalitet och spendera inte mycket tid och pengar för att göra en bra stealth. Det är allt.
Åh, lägg till i varje titel något som AAA\+++, PURE 99,9% körsbärshastighetspasta med själv A-Oil Secret Formula
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
Det beror på vilka belopp du handlar, vad din inkomst är och hur mycket du är redo att spendera för annonser.
Annonser i den här verksamheten är allt.
Om du är nybörjare, börja från det här forumet, gör fler gratisprover, be om rewiews.
Gör fler bilder av varor, med tecken, kvalitetskontroller.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,427
Solutions
4
Reaction score
974
Points
113
Deals
1
Vad hoppas du kunna sälja? Folk frågar mig dagligen om rekommendationer, så du vill vara med på den listan. Om det är något som jag inte har något emot gör jag ett frågeformulär för provmottagarna för att se till att du får grundliga recensioner.
Välj dina provmottagare noggrant, de måste vara invånare, men de bör ha erfarenhet av läkemedlet. Det finns ett par recensioner och killen är som, "det här kokainet är fantastiskt! Det är första gången jag gör det!"
Det är en värdelös recension. Det är obligatoriskt att jag får förmånsbehandling på gratisprover eftersom jag är mod (verkligen) men jag kommer att arbeta med dig för att göra det lättare betala frakten, eller så köper jag ofta bara dem. Jag kommer att köra kemisk analys och köpa testkit om det behövs. Jag håller fentester och bensotester och ett par breda reagenser runt
 
Top