A-Oil till Hcl Amfetamin

mental

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Finns det någon guide hur man gör (A-Oil) n-formyamphetamine till amfetamin hcl? Tack så mycket
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hej. Du vill få exakt amfetamin HCl eller METHamphetamine HCl?
 
Last edited by a moderator:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Ja, *****produkten skulle vara amfetamin SULFAT, inte HCl.
Du skulle behandla formylamfetaminet genom att tillsätta HCl för att producera amfetamin. Sedan basifierar man det, omkristalliserar det och ångdestillerar freebasen. Sedan tillsätter man svavelsyra och voilà: amfetaminsulfat.
 

mental

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Ok jag trodde att detta är detsamma eller som med kokain att *****produkten är hcl. Jag är inte kemist så jag hoppas att du förlåter mig. Är det möjligt att jag lär mig den här proceduren om jag får steg för steg guide och gör det försiktigt i liten skala först? Någon som är villig att dela eller sälja denna kunskap? Åh och jag menade amfetamin inte metamfetamin.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
HCl:s amfetaminsalt är mycket instabilt (hydrofobt). HCl-salter för metamfetamin, kokain och många andra ämnen är stabil form.
 
Last edited by a moderator:

mental

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Okej, så låt mig fråga på rätt sätt. Har någon en guide eller kan göra en hur man omvandlar a-olja till amfetaminsulfat? Tack så mycket
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63

mental

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jag tackar dig för din hjälp. Nu känner jag mig generad över att jag inte hittade det själv.
 

Dis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2022
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
Hej alla,
har jag förstått det korrekt....
Du kan använda svavelsyra med en renhet på endast 15% för att göra amfetaminsulfat från A-olja (amfetaminbas)?
Vad sägs om saltsyra 30-33% techn. 250 ml?? Vad får du som ett resultat av att använda saltsyra, om det ens är möjligt?? amfetaminhydroklorid....
Och hur är det med 39% ren fosforsyra? Det är förmodligen amfetaminfosfat?
Eller har jag fått det helt fel och du behöver alltid syrorna med högsta renhet, dvs 96-99%.
Vad mer behöver du för att göra amfetamin från A-Oil? Jag hörde från att höra att du också behöver ren metanol, är det sant?
Jag har en bra källa för ren metanol, kanske de flesta av er redan vet det, "Tankpatronen" / "bränslepatroner" ....
I Tyskland kan du inte köpa dessa kemikalier i så hög renhet ... Eller så har du relationer med rätt personer....
Finns det någonstans i forumet Instruktioner om hur man gör processen steg för steg eller kan någon skicka mig en länk till det till exempel?
Jag vet att A-olja + svavelsyra = amfetaminsulfat.
Men jag vet inte hur hela processen går till, det kan ju inte vara så att man bara behöver två saker, A-olja och svavelsyra.....
Det skulle vara fantastiskt om någon kunde upplysa mig!
För jag har lite A-olja just nu, men jag vet inte vad jag ska göra med den :)
vänliga hälsningar
Dis

Ok, några frågor besvaras, jag såg videon där han gör amfetaminfreebase, sedan blandar aceton med svavelsyra och häller detta i freebasen droppe för droppe tills den fälls ut och pH är rätt.
Betyder det att jag bara behöver svavelsyra och aceton för att göra amfetaminsulfat från A-Oil?
Men hur är det med renheten hos de ingredienser jag nämnde ovan, kan någon svara på dessa frågor åt mig, bara av nyfikenhet....
 
Last edited:

Xiaoyan

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 6, 2021
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
A-olja?

Är amfetamin olja?

Hade det ett annat namn?

Är dessa produkter samma sak?
A-olja | BMK-olja | Fenylaceton | PMK-olja | MDP2P-olja | P2P-olja
 
Last edited:

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2022
Messages
19
Reaction score
3
Points
3

Analytens namn N-formylamfetamin
CAS-nummer 22148-75-0
Molekylformel C10 H13 N O
Molekylvikt 163,20
Exakt massa 163,2163
IUPAC N-(1-fenylpropan-2-yl)formamid

https:// en.m.wikipedia.org/wiki/Formetorex

Jag tror att den här, eller hur? Hur är det med dess egen aktivitet? Går till forskning.
 

drpepperz2!

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 27, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
För att svara på frågan är det ganska enkelt, hcl är inte så hydoskopisk som antagits, a-olja skiljer sig åt i kvalitet, så en exakt formel kan jag inte ge.

Om det är möjligt kan du få max 37% hcl-lösning, helst redan i metanol. I vatten fungerar men är mycket mer krångel.

Så om 37% hcl i metanol är avavible, vet du hur mutch moll bas din a olja har. Du kan späda ut Hcl med mer metanol, beräkna på en liten överskridning av hcl, för ett pH på ~ 6,7.

Tillsätt det droppvis medan du har en liten virvel, efter att ha tillsatt metanol + Hcl tillsätter du i princip om det behövs mer metanol och fortsätter att röra om en stund.

Produkten är inte rödaktig. För att torka. Mät ph av torrt pulver genom att tillsätta det till 20 ml destillerat vatten, om detta varvigt av pH 7 kan du fortfarande korrigera det genom att tillsätta metanol och en olja, eller tillsätta metanol ± hcl, tills du har din amf-hcl, på en korrekt PH.

Om det görs med vanlig HCL-H20-lösning, använd alltid den högsta % HCL som är lättare att hitta, använd cirka 1,5x mängden metanol som volymen av A-olja, tillsätt HCL droppvis, gör till vatteninnehållet, du kommer att se din fällning förmodligen försvinna innan den når botten. Den ökande temp. Kommer att göra det ännu mer vattensuluteble. Fortsätt tills desierd ph är reacht.

Så du skulle inte ha en fin pasta, och eter måste koka bort långsamt vattnet, eller lägga till cirka 60% av volymen i metanol, 48 H i frysen, för att din A ++ amf-HcL ska sätta sig, ta bort vätskan och låt den torka, du kan kontrollera om licqidens ph fortfarande är i specifikationer och koka bort den återstående vätskan, för att ha kvar den återstående amf hcl.
 
Last edited:

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 24, 2021
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Är du säker på att 70% H2SO4 eller HCl, hur som helst, kommer att vara tillräckligt ren för optimala förhållanden? för, ja, jag tänkte H2O dödar Amph-molekylen och till exempel en tvätt med aceton måste göras med ren torr aceton!
... Im just nu fortfarande förvirrad här min kära * $ *
 
Last edited:
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
301
Points
63
Det är möjligt att använda vattenhaltiga syralösningar för att erhålla amfetaminsalter
Det bör förstås att det vatten som finns där kommer att störa utfällningen av produkten
Torr aceton används för att binda överskottsvattnet och produkten kommer att fällas ut
Det är bättre att använda högkoncentrerade syror
 
Top